ادو پرفیوم رژ بانی رژ Tundra

Rouge Bunny Rouge Tundra Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ تاندرا

عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ مدل Tundra از خانواده معطر، چوبی، روایح تازه، ادویه‌ای، خاک و زمین، پودری، خزه‌ای، سبز و بالزامیک بوده و درون آن از رایحه مشک استفاده شده و طبعی معتدل دارد.
عطر چوبی-ادویه‌ای تاندرا محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2014 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای تمامی فصول سال به خصوص فصل پاییز است.
با عطر Tundra که دارای روایح گلی و چوبی عالی بوده و یک منظره وحشی و خشن را کاوش می‌کند می‌توانید جذابیت بیشتر را برای خود فراهم آورید. بنیانگذار و مدیر خلاق Rouge Bunny Rouge به نام الکساندرا د مونتفورت، تصمیم گرفته تا زیبایی‌های بهار کوتاه در قطب شمال را در حالی که زمستان تسلیم برگ‌های سبز، گلسنگ کم رنگ، توت‌های قرمز پر جنب و جوش و حیات وحش با شکوه می‌شود را به تصویر بکشد تا داستان منشا توندرا را تعریف کند.

ادکلن زنانه و مردانه رژ بانی رژ تاندرا
عطرساز Nathalie Lorson (Firmenich) هارمونی از چوب‌های شدید و ادویه‌های تازه را درون این عطر ایجاد کرده تا شدت این چشمه کوتاه قطبی را در ملودی معطر گیرایی بازسازی کند. توندرا حول نت‌های مجلل چوب سدر تکامل می‌یابد که به طرزی جادویی با هارمونی‌های تند، شیرین و سبز روشن شده است. نت آغازین این عطر با روایح تلخ و دلپذیری از ترنج، فلفل صورتی، برگ بو و درخت عرعر آغاز می‌شود که هوای تازه و هیجان انگیز اولین روز بهاری را تداعی می‌کند.
زمانی که باد نوید بهار را می‌دهد روایح سبز باعث می‌شود که طبیعت بیش از حد آماده باشد و با افزایش شکوفه‌ها و شاخه‌ها از خواب بیدار شود. TUNDRA با الهام از گیاهان و جانوران در پاسخ به پرتوهای خورشید که مدت‌ها منتظر آن بودند با فراوانی حیات به قلب تازه و سرزنده‌ای از جوز هندی تند، صمغ لامی تند و سبز، نت‌های لطیف پاتچولی و کمی بنفشه پودری تبدیل می‌شود و در نهایت همانطور که در آغوش غنی جسمانی مشک و وتیور خشک قرار می‌گیرد خود را به عنوان یک آهنگ عرفانی زندگی نشان می‌دهد. این عطر با ماندگاری ظریف و تازه‌ای که دارد به‌طور فریبنده‌ای تداوم طبیعت را به تصویر می‌کشد. این عطر قابل استفاده برای زنان و مردان با روحیه آزاد بوده و مناسب برای افرادی است که به شیک بودن خود اهمیت می‌دهند.
نت‌های درون عطر تاندرا مرکب از روایح درخت سرو کوهی، چوب سدر، برگ بو، خزه، صمغ لامی، جوزهندی، علف خس خس، علف، ترنج، نعناع هندی، مشک، فلفل صورتی و گل بنفشه است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Tundra محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Rouge Bunny Rouge Tundra

نت اصلیدرخت سرو کوهی، چوب سدر، برگ بو، خزه، صمغ لامی، جوزهندی، علف خس خس، علف، ترنج، نعناع هندی، مشک، فلفل صورتی و گل بنفشه

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه رژ بانی رژ تاندرا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116860
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمعطر . چوبی . روایح تازه . ادویه‌ای . خاک و زمین . پودری . خزه‌ای . سبز . بالزامیک . مشک
گروه بویاییچوبی ادویه ای
طبعمعتدل
نت پایهدرخت سرو کوهی . چوب سدر . برگ بو . خزه . صمغ لامی . جوزهندی . علف خس خس . علف . ترنج . نعناع هندی . مشک . فلفل صورتی . گل بنفشه
سال عرضه2014
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ, عطر مردانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Tundra

Rouge Bunny Rouge Tundra Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو