افزایش بوی عطر

روش هایی برای افزایش بوی عطر

شما برای انتخاب بهترین عطر مناسب شخصی تان تحقیق کردید، عطرها را تست کردید و در پایان عطر محبوب خود را پیدا کردید و آن را خریدید.  حالا که مالک یک گنج نفیس هستید که در موقعیت های متفاوت برای آراستگی هر چه تمام تر از آن بهره می برید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه طور می توانید به نحو احسن از عطرتان استفاده کنید تا دوام و بوی بیشتری داشته باشد؟ در ادامه روش هایی برای افزایش بوی عطر به شما بیان می کنیم.

افزایش بوی عطر

۱-مقداری وازلین روی نبض خود بمالید

هم چربی و هم آب هر دو باعث ماندگاری بیشتر بوی عطر شما می شوند. با این روش ساده و در عین حال کاربردی افزایش بوی عطر در تمام طول روز رایحه ای شبیه رایحه ی یک الهه ی زیبایی داشته باشید.به  طوری که افرادی که بوی عطر شما را استشمام می کنند از قدرت و شدت آن شگفت زده خواهند شد.

۲-انتخاب زمان مناسب برای اسپری عطر

می توان گفت که زمان مناسب برای استعمال عطر به اندازه ی خود عطر مهم است. آیا شما شگفت زده نخواهید شد که اگر مراحل زیر را انجام دهید موقعی که  بیرون می روید دنیا زیر پای شماست؟ بهترین زمان استعمال عطر درست وقتی است که شما دوش گرفته اید و هنوز لباس های خود را به تن نکرده اید. چرا؟ برای این که رطوبت پوست شما بوی عطر را در خودش حبس می کند. علاوه بر این، دیگر نیاز نیست نگران لکه ی عطر روی لباس های تان باشید. این نیز روش دیگری از افزایش بوی عطر می باشد.

عطر و ادکلن چه تاثیری بر افزایش اعتماد به نفس دارند؟
مشاهده

 روش هایی برای افزایش بوی عطر روش های تشدید بوی عطر

۳-موهای خوشبو خصلت خانم های آراسته

آیا شما توجه کرده اید که چرا در اکثر فیلم های خارجی وقتی خانم هایی با موهای بلند دوست شان یا فرد خاص دیگری را ملاقات می کنند موهای خود را به حرکت در می آورند؟ برای این که بوی عطرشان بیشتر حس شود. نحوه ی کار افزایش بوی عطر به این صورت است که مقداری عطر را روی شانه ی خود اسپری می کنید سپس چند لحظه صبر کنید تا الکل آن تبخیر شود بعد از آن موهای خود را با این شانه ی عطری شانه کنید. با این ترفند شما موهای خود را از نوک تا ریشه با نوت های با ارزش موجود در عطرتان و بدون وجود اثرات مخرب ترکیبات الکلی آن خوشبو کرده اید.

۴-عطر خود را با لوسیون بدون بو مخلوط کنید.

این روش بدین صورت است که مقداری از یک لوسیون بدون بو را بردارید(لوسیون های بدون بو اغلب قیمت های ارزانی دارند) و آن را با چند قطره عطر مخلوط کنید. با این کار شما یک لوسیون بدن خوشبو دارید که ترکیبات عطر و نوت های آن را در خودش حبس می کند و از تبخیر شدن آن را کند می کند. پس می توانید ساعت ها بوی عطر خوش خود را روی پوست تان حس کنید و از آن لذت ببرید.

۵-کمد لباس خوشبو

همه می دانیم که ترکیبات عطر روی پارچه های ظریف اثرات مخرب دارد. پس چگونه از بوی خوش عطرها روی لباس ها بهره مند شویم بدون این که تاثیر بدی روی لباس ها بگذارند؟ کار ساده ای به شما آموزش می دهیم. مقداری از عطر مورد علاقه ی خود را روی یک دستمال کاغذی اسپری کنید سپس ان را تا کنید و آن را در جایی از کمد لباس خود قرار دهید. در نهایت تمام لباس شما آن بو را خواهند گرفت بدون این که ذره ای آسیب دیده باشند.

ایرانوس کامل ترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن
مشاهده

۶-دیگر شیشه های عطر را با خود حمل نکنید

آیا می خواهید عطر مورد علاقه ی تان همیشه در کنارتان باشد تا در مواقع لزوم آن را استفاده کنید. می توانید از شیشه های کوچکتر استفاده کنید که جای کمی می گیرند اما در صورتی که این شیشه های کوچک در درسترس تان نبود ما راه میانبری به شما پیشنهاد می دهیم. یک گوش پاک کن بردارید وسر پنبه ای  آن را به عطر مورد علاقه ی تان آغشته کنید سپس آن را در محفظه ای که خوب محکم می شود قرار بدهید.

توجه: کاربر گرامی درج مطلب افزایش بوی عطر تنها با ذکر منبع بالامانع می باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.