ادو پرفیوم رژ بانی رژ Lilt

Rouge Bunny Rouge Lilt Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه رژ بانی رژ لیلت

عطر زنانه رژ بانی رژ مدل Lilt از خانواده سبز، روایح تازه، چوبی، لبنیاتی و میوه‌ای بوده و درون آن از رایحه گل بنفشه استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر معطر-سبز لیلت محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2012 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان است.
Rouge Bunny Rouge مجموعه ای از Fragrant Confections را راه اندازی کرد که شامل سه عطر Chatoyant، Lilt و Vespers بود. مه‌های معطر خاطرات و احساسات در بطری‌های مجموعه جدید منعکس شد. شیشه‌های سفید یخی این عطرها با تصاویر شفاف گیاهان یخ زده در زمستان تزئین شده‌اند. فراوانی رایحه، نزدیکی به طبیعت و انواع مختلف گیاهان و همچنین زیبایی اسرارآمیز از ویژگی‌های مجموعه جدید "خاطرات حفظ شده" است.
Lilt دارای رایحه‌های تابستانی بسیار مطبوع بوده که نفسی عجیب و غریب و هیجان انگیز را بر روی پوست ایجاد می‌کند. شروع این عطر با روایح آرامش بخش گیاهان طراوت بخش و دلپذیر از برگ‌های سبز بوده و در میانه‌های این عطر روایح هلوی آبدار، نارگیل و بنفشه منجر به خنکای این عطر می‌شوند. نت پایه شامل نت‌های چوبی خس خس بوده که با یک دنباله مشک خوب ترکیب شده است. عطرهای مجموعه Rouge Bunny Rouge Fragrant Confections به صورت 50 میلی لیتر و به صورت ادو پرفیوم در دسترس هستند.
نت آغازین عطر لیلت مرکب از روایح برگ انجیر و برگ‌های سبز بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح هلو، گل بنفشه و نارگیل است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک و علف خس خس تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Lilt محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Rouge Bunny Rouge Lilt

نت آغازیبرگ انجیر و برگ‌های سبز

نت میانیهلو، گل بنفشه و نارگیل

نت پایانیمشک و علف خس خس

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه رژ بانی رژ لیلت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116851
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهسبز . روایح تازه . پودری . شیرین . چوبی . لبنیاتی . گل بنفشه . میوه‌ای
گروه بویاییمعطر سبز
طبعخنک
نت آغازینبرگ انجیر . برگ‌های سبز
نت میانیهلو . گل بنفشه . نارگیل
نت پایهمشک . علف خس خس
سال عرضه2012
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Lilt

Rouge Bunny Rouge Lilt Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو