ادو پرفیوم رژ بانی رژ Incognito

Rouge Bunny Rouge Incognito Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

400,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-03

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ اینکُگنیتو

عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ مدل Incognito از خانواده میوه‌ای، پودری، ادویه‌ای، چرمی، گلی، چوبی و روایح تازه بوده و درون آن از روایح مشک و نعناع هندی استفاده شده و طعمی تند و شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر چرمی اینکُگنیتو محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2015 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول پاییز و زمستان به خصوص فصل پاییز است.  طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام شیامالا مزوندیو (Shyamala Maisondieu) انجام شده است.
عطر Incognito در ظرفی از شیشه تیره ساخته شده که به عنوان عطری میوه‌ای-مشک-چرمی موجود است. این ترکیب با آکوردهای شاد و مغناطیسی فلفل صورتی، روغن فلفل فرنگی و آلوی آبدار و شیرین آغاز می‌شود که رایحه‌های تحریک آمیزی را در قلب این عطر اضافه می‌کند. این روایح شامل روایح عجیب و غریب اوسمانتوس مطلق و یلانگ یلانگ موهلی است که حس زردآلوی شیرین و کره زنبق را می‌دهد. در پایه‌ی این عطر روایح چرم جیر ظریف، نعناع هندی، مشک حسی و هلیوتروپ وجود دارد.
به گفته برند رژ بانی رژ  عطر Incognito قصیده‌ای از قدرت شدید و عظیمی بوده که توسط Alexandra de Montfort و عطرساز خانه گیواودان به نام Shyamala Maisondieu در نظر گرفته شده است. این عطرها به شکل عطرهای 50 و 100 میلی لیتری و به صورت Eau de Parfum در دسترس هستند. بطری عطر Incognito از شیشه تیره با تزئینات برجسته ساخته شده است.
نت آغازین عطر اینکُگنیتو مرکب از روایح فلفل صورتی، آلو و فلفل فرنگی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح ریشه زنبق، اوسمانتوس و یلانگ یلانگ است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چرم جیر، نعناع هندی، گل آفتاب پرست و مشک تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Incognito محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Rouge Bunny Rouge Incognito

نت آغازیفلفل صورتی، آلو و فلفل فرنگی

نت میانیریشه زنبق، اوسمانتوس و یلانگ یلانگ

نت پایانیچرم جیر، نعناع هندی، گل آفتاب پرست و مشک

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه رژ بانی رژ اینکُگنیتو را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116857
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمشک . میوه‌ای . پودری . ادویه‌ای . چرم . شیرین . نعناع هندی . گلی . چوبی . روایح تازه . تند
گروه بویاییچرمی
طبعگرم
نت آغازینفلفل صورتی . آلو . فلفل فرنگی
نت میانیریشه زنبق . اوسمانتوس . یلانگ یلانگ
نت پایهچرم جیر . نعناع هندی . گل آفتاب پرست . مشک
عطرسازShyamala Maisondieu
سال عرضه2015
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ, عطر مردانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Incognito

Rouge Bunny Rouge Incognito Eau de Parfum

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو