ادو پرفیوم رژ بانی رژ Vespers

Rouge Bunny Rouge Vespers Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

400,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه رژ بانی رژ وِسپِرس

عطر زنانه رژ بانی رژ مدل Vespers از خانواده پودری، چوبی، روایح تازه، سبز، مرکبات و گلی بوده و درون آن از روایح مشک، گل سفید و گل رز استفاده شده و طعمی تند و طبعی خنک دارد.
عطر معطر-میوه‌ای وِسپِرس محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2012 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصل بهار است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام سونیا کنستانت (Sonia Constant) انجام شده است.
Rouge Bunny Rouge مجموعه ای از Fragrant Confections را راه اندازی کرد که شامل سه عطر Chatoyant، Lilt و Vespers بود. مه‌های معطر خاطرات و احساسات در بطری‌های مجموعه جدید منعکس شد. شیشه‌های سفید یخی این عطرها با تصاویر شفاف گیاهان یخ زده در زمستان تزئین شده‌اند. فراوانی رایحه، نزدیکی به طبیعت و انواع مختلف گیاهان و همچنین زیبایی اسرارآمیز از ویژگی‌های مجموعه جدید "خاطرات حفظ شده" است.

ادکلن زنانه رژ بانی رژ وِسپِرس
Vespers به ترکیبی درهم آمیخته از ادویه‌جات و ترشی‌جات، جسورانه و مرموز اشاره دارد. نت‌های ابتدایی روایح ترنج، پوست دارچین، برگ بنفشه و فلفل سیاه را ترکیب می‌کند و به قلب سیب منجمد، زنبق دره، رز و بنفشه می‌انجامد. پایه این ترکیب نیز دارای روایح گرم و خامه‌ای بوده که از چوب صندل، وانیل، مشک و نت‌های چوبی سرو تشکیل شده است. عطرهای مجموعه Rouge Bunny Rouge Fragrant Confections به صورت 50 میلی لیتر و به صورت ادو پرفیوم در دسترس هستند.
نت آغازین عطر وِسپِرس مرکب از روایح ترنج، فلفل سیاه، برگ بنفشه و دارچین بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل برف، گل رز، سیب سبز و گل بنفشه است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک، چوب صندل، چوب سدر و وانیل تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Vespers محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Rouge Bunny Rouge Vespers

نت آغازیترنج، فلفل سیاه، برگ بنفشه و دارچین

نت میانیگل برف، گل رز، سیب سبز و گل بنفشه

نت پایانیمشک، چوب صندل، چوب سدر و وانیل

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه رژ بانی رژ وِسپِرس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116854
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهپودری . چوبی . مشک . روایح تازه . گل سفید . تند . سبز . گل رز . مرکبات . گلی
گروه بویاییگلی
طبعخنک
نت آغازینترنج . فلفل سیاه . برگ بنفشه . دارچین
نت میانیگل برف . گل رز . سیب سبز . گل بنفشه
نت پایهمشک . چوب صندل . چوب سدر . وانیل
عطرسازSonia Constant
سال عرضه2012
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Vespers

Rouge Bunny Rouge Vespers Eau de Parfum

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو