ادو پرفیوم رژ بانی رژ Silhouette

Rouge Bunny Rouge Silhouette Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

400,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ سیلوئت

عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ مدل Silhouette از خانواده چوبی، معطر، روایح تازه، ادویه‌ای، پودری و چرمی بوده و طعمی تند و طبعی گرم دارد.
عطر ادویه‌ای سیلوئت محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2014 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار، پاییز و زمستان به خصوص فصل پاییز است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام ناتالی لارسون (Nathalie Lorson) انجام شده است.
عطر «Silhouette» یک معجون بسیار لطیف و در عین حال بدون تردید جسمانی بوده که توسط الکساندرا دی مونتفورت، بنیانگذار و مدیر هنری رژ بانی رژ، به عنوان سرودی برای استعداد هنری - حسی و معنوی، جسورانه و آسیب پذیر، کمیاب و پایدار، عمیق و معاصر تصور شده است. نت‌های آغازین عطر سیلوئت با روایح بسیار تند و مختصر گلدار از گشنیز، فلفل قرنگی شیرین و جوز هندی همراه با گلبرگ‌های ظریف گل رز هارمونی قلبی چوبی را با وتیور خاکی و شهوانی مزین کرده است.
ماندگاری نرم و تقریبا پودری Silhouette در نت‌های چرمی بسیار مدرن و براق بوده و در هماهنگی کامل با مشک، عنبر و چوب گایاک نهفته است. عطرساز ناتالی لرسون (فیرمنیچ) این ادوپرفیوم چوبی گرانبها را با جنب و جوشی شبیه حیوانی ساخته که به سختی رام شده است. سیلوئت که هماهنگی کاملی از انرژی‌های خام و تصفیه شده را دارد درسی است برای ادغام انحطاط روح و خواسته‌های انسان در قدرت خلاق. این عطر جهت استفاده زنان و مردان مبتکر طراحی و ساخته شده است.
نت‌های درون عطر سیلوئت مرکب از روایح چوب صندل، چوب سدر اطلس، چرم، جوزهندی، فلفل فرنگی شیرین، گشنیز، چوب گایاک، درخت سروکوهی، علف خس خس، مشک، کهربا و گل رز است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Silhouette محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Rouge Bunny Rouge Silhouette

نت اصلیچوب صندل، چوب سدر اطلس، چرم، جوزهندی، فلفل فرنگی شیرین، گشنیز، چوب گایاک، درخت سروکوهی، علف خس خس، مشک، کهربا و گل رز

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه رژ بانی رژ سیلوئت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116858
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوبی . معطر . روایح تازه . ادویه‌ای . پودری . تند . چرمی
گروه بویاییادویه
طبعگرم
نت پایهچوب صندل . چوب سدر اطلس . چرم . جوزهندی . فلفل فرنگی شیرین . گشنیز . چوب گایاک . درخت سروکوهی . علف خس خس . مشک . کهربا . گل رز
عطرسازNathalie Lorson
سال عرضه2014
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ, عطر مردانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Silhouette

Rouge Bunny Rouge Silhouette Eau de Parfum

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو