ادو پرفیوم رژ بانی رژ Tenera

Rouge Bunny Rouge Tenera Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ تِنِرا

عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ مدل Tenera از خانواده چوبی، ادویه‌ای، روایح تازه، پودری، بالزامیک و معطر بوده و درون آن از روایح وانیل و کهربا استفاده شده و طعمی تند و شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر شرقی-چوبی تِنِرا محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2014 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول پاییز و زمستان است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام ناتالی لارسون (Nathalie Lorson) انجام شده است.
عطر Tenera نیز به مجموعه عطرهای معطر برند رژ بانی رژ تعلق دارد که احساس خوشبختی را در تمام جنبه‌های آن فراهم می‌کند: معصومانه و جسمانی، شاعرانه و اغوا کننده، مرموز و آرامش بخش، دست نخورده و بکر، روشنفکرانه و پرشور.
این عطر روایحی چوبی- شرقی دارد و ترکیب آن توسط بنیانگذار و مدیر خلاق برند الکساندرا د مونتفورت و ناتالی لرسون از Firmenich ساخته شده است. نت‌های اولیه سرد این عطر شامل نت‌های ترش فلفل سیاه، مخلوط با سنجد، آویشن و چوب رز است. قلب این عطر دارای ترکیبی فریبنده از رام، چوب گایاک، نعناع هندی و هلیوتروپ است که بر پایه‌ای از وانیل، بنزوئین، کهربا و چرم قرار گرفته است. به گزارش خانه Rouge Bunny Rouge، عطر Tenera روایح جیر و وانیل را در هم می‌آمیزد. این عطرها به شکل عطرهای 50 میلی لیتری و به صورت Eau de Parfum در دسترس هستند.
نت آغازین عطر تِنِرا مرکب از روایح چوب رزوود پالیساندر، فلفل سیاه، صمغ رزین لامی و آویشن بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح رام، چوب گایاک، گل آفتاب پرست و نعناع هندی است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح وانیل، صمغ بنزوئین، چرم و کهربا تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Tenera محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Rouge Bunny Rouge Tenera

نت آغازیچوب رزوود پالیساندر، فلفل سیاه، صمغ رزین لامی و آویشن

نت میانیرام، چوب گایاک، گل آفتاب پرست و نعناع هندی

نت پایانیوانیل، صمغ بنزوئین، چرم و کهربا

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه رژ بانی رژ تِنِرا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116853
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهوانیل . چوبی . ادویه‌ای . کهربا . روایح تازه . تند . پودری . بالزامیک . معطر . رام . شیرین
گروه بویاییشرقی چوبی
طبعگرم
نت آغازینچوب رزوود پالیساندر . فلفل سیاه . صمغ رزین لامی . آویشن
نت میانیرام . چوب گایاک . گل آفتاب پرست . نعناع هندی
نت پایهوانیل . صمغ بنزوئین . چرم . کهربا
عطرسازNathalie Lorson
سال عرضه2014
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ, عطر مردانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Tenera

Rouge Bunny Rouge Tenera Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو