ادو پرفیوم رژ بانی رژ Chatoyant

Rouge Bunny Rouge Chatoyant Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه رژ بانی رژ چِتُویِنت

عطر زنانه رژ بانی رژ مدل Chatoyant از خانواده مرکبات، چوبی، پودری، گلی، معطر و ادویه‌ای بوده و درون آن از روایح گل سفید، وانیل و مشک استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر گلی-چوبی-مشک چِتُویِنت محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2012 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و پاییز است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام فرانسیس دیلمونت (Francis Deleamont) انجام شده است.
Rouge Bunny Rouge مجموعه ای از Fragrant Confections را راه اندازی کرد که شامل سه عطر Chatoyant، Lilt و Vespers بود. مه‌های معطر خاطرات و احساسات در بطری‌های مجموعه جدید منعکس شد. شیشه‌های سفید یخی این عطرها با تصاویر شفاف گیاهان یخ زده در زمستان تزئین شده‌اند. فراوانی رایحه، نزدیکی به طبیعت و انواع مختلف گیاهان و همچنین زیبایی اسرارآمیز از ویژگی‌های مجموعه جدید "خاطرات حفظ شده" است.

ادکلن زنانه رژ بانی رژ چِتُویِنت
Chatoyant عطری است که ترکیبی معتدل را ارائه می‌دهد و از نت‌های گلی غنی ایجاد شده است. سایه‌های گل توسط مرکبات درخشان (لیمو و ترنج)  آغاز می‌شوند و با گلبرگ‌های رنگین کمانی و طراوت ارکیده، یاس، گل رز و زنبق دره در قلب این عطر ترکیب می‌شوند. پایه این عطر با رایحه‌های چوبی سدر و چوب صندل همراه با آغوش گرم وانیل و مشک ترکیب می‌شوند. عطرهای مجموعه Rouge Bunny Rouge Fragrant Confections به صورت 50 میلی لیتر و به صورت ادو پرفیوم در دسترس هستند.
نت آغازین عطر چِتُویِنت مرکب از روایح ترنج و لیموشیرین بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل ارکیده، گل یاسمن، گل برف و گل رز است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب صندل، وانیل، مشک و چوب سدر تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Chatoyant محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Rouge Bunny Rouge Chatoyant

نت آغازیترنج و لیموشیرین

نت میانیگل ارکیده، گل یاسمن، گل برف و گل رز

نت پایانیچوب صندل، وانیل، مشک و چوب سدر

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه رژ بانی رژ چِتُویِنت را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116849
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمرکبات . چوبی . پودری . گلی . گل سفید . وانیل . مشک . معطر . شیرین . ادویه‌ای
گروه بویاییگلی چوبی مشک
طبعگرم
نت آغازینترنج . لیموشیرین
نت میانیگل ارکیده . گل یاسمن . گل برف . گل رز
نت پایهچوب صندل . وانیل . مشک . چوب سدر
عطرسازFrancis Deleamont
سال عرضه2012
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Chatoyant

Rouge Bunny Rouge Chatoyant Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو