ادو پرفیوم رژ بانی رژ Arcadia

Rouge Bunny Rouge Arcadia Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rouge Bunny Rouge

شاخه: عطر رژ بانی رژ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-03

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ آرکِیدیا

عطر زنانه و مردانه رژ بانی رژ مدل Arcadia از خانواده چوبی، میوه‌ای، گلی، پودری، خاک و زمین، ادویه‌ای، معطر و دودی بوده و درون آن از روایح کهربا و بادام استفاده شده و طبعی گرم دارد.
عطر چوبی-معطر آرکِیدیا محصولی از برند مشهور رژ بانی رژ بوده که برای اولین بار در سال 2014 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و پاییز به خصوص فصل پاییز است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام سونیا کنستانت (Sonia Constant) انجام شده است.
Arcadia متعلق به مجموعه Fragrant Confessions Collection بوده و به عنوان رایحه‌ای گلی-فلزی-چوبی با الهام از چشم اندازی از جنگل‌های بارانی عجیب و غریب و شن‌های بیابانی از کیهان معرفی شده است. این عطر با همکاری بنیانگذار و مدیر خلاق برند الکساندرا د مونتفورت و عطرساز خانه گیواودان به نام Sonia Constant به عنوان منظره‌ای بی نظیر خارج از فضا ساخته شده است.

ادکلن زنانه و مردانه رژ بانی رژ آرکِیدیا
ترکیب این عطر با نت‌های گل‌های اوزون، روغن دانه هویج، آکوردهای آمارتو، زعفران و آلو آغاز می‌شود. قلب این عطر ترکیبی خاص از بخور، اسمانتوس طلایی، زنبق دره، چوب واکاپو و نت‌های معدنی بوده که بر روی پایه‌ای از خس‌خس، خزه بلوط و سدر قرار می‌گیرند. خانه Rouge Bunny Rouge این عطر را به‌عنوان یک اودیسه گیاه‌شناسی-کیهانی توصیف می‌کند که نت‌های پر جنب و جوشی را با آکوردهای معدنی و هماهنگ با چوب‌های عجیب و غریب ارائه می‌کند. این عطرها به شکل عطرهای 50 میلی لیتری و به صورت Eau de Parfum در دسترس هستند.
نت آغازین عطر آرکِیدیا مرکب از روایح بذر هویج، آمارتو، زعفران، نت‌های گلی و آلو بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح نت‌های چوبی، بخورهای خوشبو و اوسمانتوس است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب سدر، علف خس خس و خزه درخت بلوط تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Arcadia محصولی از برند رژ بانی رژ و ساخت کشور انگلستان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Rouge Bunny Rouge Arcadia

نت آغازیبذر هویج، آمارتو، زعفران، نت‌های گلی و آلو

نت میانینت‌های چوبی، بخورهای خوشبو و اوسمانتوس

نت پایانیچوب سدر، علف خس خس و خزه درخت بلوط

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه رژ بانی رژ آرکِیدیا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Rouge Bunny Rouge تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116848
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوبی . میوه‌ای . گلی . پودری . خاک و زمین . ادویه‌ای . کهربا . بادام . معطر . دودی
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت آغازینبذر هویج . آمارتو . زعفران . نت‌های گلی . آلو
نت میانینت‌های چوبی . بخورهای خوشبو . اوسمانتوس
نت پایهچوب سدر . علف خس خس . خزه درخت بلوط
عطرسازSonia Constant
سال عرضه2014
مبدا برندانگلستان
برچسب ادو پرفیوم رژ بانی رژ, عطر زنانه رژ بانی رژ, عطر مردانه رژ بانی رژ

نوشتن نظر

ادو پرفیوم رژ بانی رژ Arcadia

Rouge Bunny Rouge Arcadia Eau de Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو