ادو تویلت زنانه پلیس The Sinner

Police The Sinner Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Police

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

170,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-28

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه پلیس د سینر

عطر زنانه مدل The Sinner از خانواده گلی، بالزامیک، معطر و چوبی بوده و درون آن از روایح گل سفید و وانیل استفاده شده است و طبعی گرم دارد.
سری جدیدی از سری عطرهای پلیس با نام د سینر با بطری‌ای به شکل دستبند طراحی شد که  برای اولین بار در سال 2014 به جهان معرفی شد. استفاده از نسخه بانوان این عطر در روزهای فصول پاییز و زمستان به خصوص فصل پاییز به بانوان توصیه می‌شود.
این عطر در حجم‌های 30، 50 و 100 میلی لیتر تهیه و به بازار عرضه می‌شود. روایح درون این عطر بسیار جذاب و اغوا کننده است که موجب می‌شود در وهله به سرعت نظر تمامی بانوان را به خود جلب کند.
نت‌ آغازین عطر د سینر مرکب از روایح انگور سیاه و سیب می‌باشد و بعد از گذشت چند دقیقه روایح شکوفه پرتقال، یاسمن و سیکلامین قابل استشمام خواهد بود و در نهایت نت‌ پایانی از روایح لوبیا تونکا، وانیل، چوب سدر، گل آفتاب پرست و نعناع هندی تشکیل شده است.
براساس نظر اکثر مصرف کنندگان این عطر روایح یاسمن، لوبیا تونکا و وانیل بیشتر از روایح دیگر استشمام می‌شود.
مدت زمان ماندگاری عطر د سینر مناسب است به گونه‌ای که بعد از گذشت چند ساعت نیز می‌توان روایح آن را احساس نمود.
عطر The Sinner محصولی از برند نامدار پلیس و ساخت کشور ایتالیا می‌باشد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109435
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهگل سفید . گلی . بالزامیک . معطر . وانیل . چوبی
گروه بویاییمعطر فوجر
طبعگرم
نت آغازینانگور سیاه . سیب
نت میانیشکوفه پرتقال . یاسمن . سیکلامین
نت پایهلوبیا تونکا . وانیل . چوب سدر . گل آفتاب پرست . نعناع هندی
سال عرضه2014
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه پلیس, ادو تویلت پلیس

نوشتن نظر

ادو تویلت زنانه پلیس The Sinner

Police The Sinner Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
در مورد برند پلیس

عطر و ادکلن پلیس اورجینال همه در فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس لوگو

پلیس، جوان باهوش و جسور دنیای عطر و ادکلن! به انتخابتان تبریک می گوییم! اگر برند عطر و ادکلن پلیس توجه شما را جلب کرده است یا قصد خرید عطر و ادکلن های برند پلیس را دارید ، باید به انتخابتان تبریک بگوییم، چرا که برند پلیس - police ، جوان باهوش و خلاقِ دنیای عطر و ادکلن است و محصولات آن، مناسب جوانان خاص و متفاوت است.

عطر و ادکلن پلیس - police در سال 1983 به عنوان یک خانه مد ایتالیایی و با برند عطر و ادکلن پلیس-police تاسیس شد.در ابتدا اولین محصولاتی که توسط این برند ایتالیایی تولید می‌شد عینک های بی نظیر پلیس بود که سرتاسر اروپا را محبوب خود کرد. اما برند پلیس امروزه علاوه بر عینک، محصولات دیگری از دنیای مد و فشن همچون ساعت ، زیورآلات و عطر و ادکلن های شیک و نفیس تولید می کند.

POLICE عطر و ادکلن پلیس عطر و ادکلن های زنانه و مردانه پلیس

اولین عطر و ادکلنی که توسط پلیس تولید شد، به معنای واقعی خاص بودن و خلاقیت بی نظیر این برند را به رخ جهانیان گذاشت و همین روح جسارت در آن باعث شد که موج عظیمی از طرفداران را به سمت خود جلب کند؛ ادکلنی خاص با ترکیبی از رایحه های گُل و چوب که با نام پلیس نیز معرفی شد.


رایحه چوب، نمایانگر وقار و طبیعت جوان است و رایحه های گُل، جذابیت و خاص بودن را متبادر می کند و ترکیب جسورانه این دو بدون شک زیبنده جوانی خلاق و باهوش است.

عطر و ادکلن پلیس زنانه و مردانه سرس تو بی to be series police perfume and fragrance

در سال ۲۰۰۳ دومین عطر وادکلن پلیس به بازار عرضه شد و در ادامه آن، سری جدیدی از عطر هاو ادکلن پلیس که به همراه مجموعه اکسسوری های خود، قدم به دنیای خوشبوی عطر و ادکلن گذاشتند.

بازیگر بروس ویلیس در تبلیغات برند عطر و ادکلن پلیس police

محصولات خاص و بی نظیر این برند از همان آغاز ، طرفداران مخصوص خود را در اروپا پیدا کرد از جمله این طرفداران، میتوان به دو مرد مهم آن روزهای ایتالیا «بروس ویلیس» بازیگر مشهور هالیوود و قهرمان فوتبال ایتالیا و جهان «پائولو مالدینی» اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته عطر و ادکلن های پلیس که باعث جذب افراد خاص پسند و متفاوت شده است

عطر و ادکلن پلیس زنانه و مردانه سرس تو بی to be series police perfume and fragrance


طراحی بطری های جذاب و ساختار شکن آن هاست! اشکال بی نظم و نا مانوس و همینطور استفاده از بطری هایی شبیه به جمجمه انسان! همه نشان از روحیات جسورانه و جاه طلب جوانی باهوش دارد که به زیبایی هویت اصلی این محصولات را نشان می دهد.

از طرف دیگر تولید عطر و ادکلن های جفت زنانه و مردانه، امتیازی ویژه برای انتخاب این محصولات بشمار میرود.

از جمله عطر و ادکلن های محبوب برند پلیس police میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

ادکلن پلیس مردانه ایکون Police Icon

در سال 2014 در بطری بسیار زیبا و جذاب، نیمه شفاف و آبی به بازار عرضه شد . این محصول نمایانگر سمبلی ارزشمند که همان کشش، جذابیت و فریبندگی است می باشد . این عطر قوی و ماندگار بوده و دارای حالت هایی از خشم نیز است . ترکیب میوه ای، مخلوط آن با گیاهان معطر و رگه هایی از گرمی به آن هیجان و هارمونی دوست داشتنی را هدیه می کند و مخصوص یک مرد مدرن و شهری طراحی شده . در نت اولیه شما شیرینی دلچسب و دلپذیر توت فرنگی، فلفل صورتی و هل را استشمام خواهید کرد که این شیرینی بعد از گذشت یک ساعت جای خود را به اسطوخودوس، نعنا هندی و رزماری می دهد . در دومین ساعت شما گرمی و نرمی وانیل و لادن را کاملا لمس خواهید کرد و از آن به طور عمیقی لذت خواهید برد.

عطر زنانه پلیس پیور نیویورک Police Pure New York for women EDT

با ترکیبی گرم و شیرین از گل ها و گیاهان مختلف برای مصرف در شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های شبانه  پیشنهاد می شود . این عطر حسی سرشار از شادابی ، فریبندگی و لذت را به مصرف کننده خود و اطرافیانش هدیه می کند . رایحه ی شیرین آن که در نت اولیه از برگ مو ، آناناس و ترنج حاصل می شود ، در نت میانی جای خود را به شکوفه سیب ، نیلوفر آبی و میموس داده و در نهایت به گرمی از مشک ، وانیل ، سدر و پشمک ختم می شود. وجود تنوع در نت های بویایی این محصولات انتخاب را برای مشتری های متفاوت ساده تر کرده!

ادکلن مردانه پلیس پیور لندن پور هوم Police Pure London Pour Homme EDT

بطری خاص و منحصر به فرد این محصول  برگرفته از پرچم انگلیس ، شیر و تاج سلطنتی بسیار چشمگیر و جذاب می باشد . این عطر پیشنهاد عالی برای زوج های عاشق پیشه ای است که دوست دارند هر دو از یک عطر مشترکن استفاده کنند . از مواد بکار رفته در ترکیب آن می توان به بخور خوشبو ، زنجبیل ، نعناع هندی  و نت های چوبی اشاره کرد.

عطر زنانه پلیس پیور لندن فم Police Pure London Femme EDT

جفت زنانه پیور لندن که روی بطری آن طرح پرچم انگلیس چاپ شده ، سمبلی از شیر و تاج سلطنتی بوده و  بسیار نفیس و چشمگیر می باشد . این محصول با رایحه ای فوق العاده ، خنک و شیرینی که دارد برای مصرف در روزهای بهاری پیشنهاد می شود.

عطر و ادکلن پلیس زنانه تو بی Police To Be Woman EDP

محصولی مدرن ، با رایحه ای تازه و وسوسه انگیزی است که در بطری بنفش و جمجمه ای شکلی قرار دارد . این عطر مخصوص بانوانی جسور ، گستاخ و پر انرژی بوده که با فریبندگی و لطافت خود توجه همگان را به خود جلب می کنند  . تو بی با رایحه ای شیرین و ملایم خود برای مصرف در روزهای خنک بهاری پیشنهاد می شود .  نت های شیرین ، لیمو ترش و سیب سبز بکار رفته در ترکیباتش حالت ترش و شیرینی را به آن بخشیده که هیچ گاه از ذهن شما خارج نمی شود . این عطر سمبلی از یک زن کامل با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد می باشد.

عطر و ادکلن پلیس مردانه تو بی Police To Be for men EDT

این محصول برگرفته از ایده ها و اندیشه های " هملت" جمله ی معروف او " بودن یا نبودن مساله این است " می باشد و با دارا بودن رایحه ی خنک و تند ، برای مصرف در طول روزهای خنک ابتدائی سال پیشنهاد  مناسبی است . این محصول مدرن با بطری جالب و جمجمه ای شکل خود که با نوار نقره ای در جلوی دهانش مزین شده ، بسیار جذاب بوده و نظر هر طرفداری را به خود جلب می کند . این عطر از برند پلیس، سمبلی از یک مرد کامل، با وقار و قدرتمند می باشد.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو