ادو پرفیوم اتت لیبر د اورنج The Ghost In The Shell

Etat Libre d'Orange The Ghost In The Shell Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Etat libre d Orange

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-03

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه اتت لیبر د اورنج د گوست این د شل

عطر زنانه و مردانه اتت لیبر د اورنج مدل The Ghost In The Shell از خانواده لبنیات، آلدئید، مرکبات، دریایی، ازون و گلی بوده و درون آن از روایح کهربا و گلابی استفاده شده و طبعی خنک دارد.
برند اتت لیبر د اورنج عطر مرکبات-گورماند د گوست این د شل را برای اولین بار در سال 2022 به جهان معرفی کرد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان به خصوص فصل بهار است.
عطر The Ghost In The Shell به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای اتت لیبر د اورنج در سال 2022 معرفی شده است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام اتین دو سوارت (Etienne de Swardt) انجام شده است.
این عطر ادغام ماده و تولد روح است. اتین دو سوارت در خصوص این عطر گفته است: "این یک شب مهتابی رنگ پریده است، شبی نزدیک به پایان قرن بیستم، شبی که دنیای قدیم به پایان می‌رسد و دنیای جدید آغاز می‌شود. شبی است که می‌لرزد تا صلیب مقدس را شجاعانه بر قلبش فرود آورد. ساخت این عطر را از رمان دن سیمونز به نام "آن شب" انتخاب کردم. این یک حماسه علمی تخیلی استادانه است که افسانه بی پایان کشیش یسوعی فرانسوی پیر تیلارد دو شاردن را که محقق، دیرینه شناس، الهی دان و فیلسوف قرن بیستم بود، تجلیل می‌کند تا انعکاس سپیده دم را تا اولین پرتوهای طلایی شرق نشان دهد. من آینده انسان، جشن فرا انسانیت و جهش کیفی انسانیت را که توسط ماشین تقویت شده است خواندم. من به ندرت کتابی از کتابی خشوم می‌آید و کمتر کتابی من را به تفکروا می‌دارد. من آن شب را خواندم که مردی فکر می‌کرد مقبره‌های زمانه را می‌بیند.

ادکلن زنانه و مردانه اتت لیبر د اورنج د گوست این د شل
پیر تیلارد د شاردن در سال 1955 درگذشت اما روح او به سفر ادامه می‌دهد. این عطر از طریق اتحاد با هنرمند ژاپنی Shirow Masamune تولید شد تا از روح زمین فراتر رود. این عطر با ترکیب بیوتکنولوژی و مواد طبیعی تولید شده و از روی مشیت یا شانس، زمانی که بشریت دوباره متحد و سازماندهی می‌شود ساخته شده است. روزی که تمام آگاهی توسط اینفوسفر فراخوانده می‌شود تا موجودی برتر را تشکیل دهد و از بی اثر به افراد زنده منتقل شود. همانطور که مولکول‌ها جمع می‌شوند تا زندگی را بسازند ما یک جهش کیفی خواهیم داشت که به نقطه شروع و رسیدن فراانسان گرایی تبدیل می‌شود.
این عطر، عطر آینده است که از قرن 20 به ما می‌رسد. Ghost in the Shell، عطری که از پدیده انسانی و پارادوکس آن صحبت می‌کند، عطری است که می‌توان به‌طور آزادانه و به دلخواه آن را بر روی پوست خود اسپری کرد. این عطر عطری است که شما را در محور و تیر تکامل قرار می‌دهد و دارای روایحی مدرن است."
نت آغازین عطر د گوست این د شل ترکیبی از روایح آکوال، هگزیل استات و یوزو بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و از بین رفتن این روایح می‌توان روایح نت‌ میانی که از روایح شیر، پوست، گل موگان و گل یاسمن تشکیل شده را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح آمبروکسان، وینیل گوایاکول و خزه است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر The Ghost In The Shell محصولی از برند نامدار اتت لیبر د اورنج و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Etat Libre d'Orange The Ghost In The Shell

نت آغازی: آکوال، هگزیل استات و یوزو

نت میانی: شیر، پوست، گل موگان و گل یاسمن

نت پایانی: آمبروکسان، وینیل گوایاکول و خزه

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116405
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهلبنیات . آلدئید . مرکبات . کهربا . دریایی . ازون . گلابی . گلی
گروه بویاییمرکبات گورماند
طبعخنک
نت آغازینآکوال . هگزیل استات . یوزو
نت میانیشیر . پوست . گل موگان . گل یاسمن
نت پایهآمبروکسان . وینیل گوایاکول . خزه
عطرسازEtienne de Swardt
سال عرضه2021
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم اتت لیبر د اورنج, عطر زنانه اتت لیبر د اورنج, عطر مردانه اتت لیبر د اورنج

نوشتن نظر

ادو پرفیوم اتت لیبر د اورنج The Ghost In The Shell

Etat Libre d'Orange The Ghost In The Shell Eau de Parfum

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,500,000 تومـان -510,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو