ادو پرفیوم هرمتیکا Verticaloud

Hermetica Verticaloud Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Hermetica

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه هرمتیکا ورتیکالَود

عطر زنانه و مردانه هرمتیکا مدل Verticaloud از خانواده میوه‌ای، چرمی، ادویه‌ای، حیوانی، پودری و فلزی بوده و درون آن از روایح چوب عود و گل رز استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد. عطر چوبی-کهربایی ورتیکالَود محصولی از برند مشهور هرمتیکا بوده که در سال 2018 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان به خصوص فصل زمستان است.
هرمتیکا مجموعه‌ای از عطرهای مولکولی بوده که با الهام از شیوه باستانی کیمیاگری که به دنبال تبدیل فلزات اساسی به مواد گرانبها و یافتن اکسیر نهایی زندگی بود، ساخته شده است. هرمتیکا با استفاده از این شیوه‌ها در عطرسازی مدرن بر این باور استوار بوده که یافتن عطر عالی به ارتباط شیمیایی بین مولکول‌های یک عطر و پوست فرد بستگی دارد.
بنیانگذاران هرمتیکا، جان و کلارا مولوی در جستجوی خود برای اکسیر عطر نهایی تصمیم گرفتند یک مجموعه انقلابی را با انتخاب مواد طبیعی و مولکول‌های مصنوعی ایجاد کنند. این فرمول هیبریدی با استفاده از فناوری منحصر به فرد Innoscent ثبت شده و توسعه یافته توسط Symrise بوده که برای اولین بار در صنعت عطرسازی از آن استفاده شده است. این فرمول بدون الکل بلافاصله قلب عطر را آشکار می‌کند.

ادکلن زنانه و مردانه هرمتیکا ورتیکالَود
یادداشتی از برند: "رایحه‌ای که مانند رعد و برق می‌ماند. این رایحه چوبی و شرقی از مواد گرانبهایی همچون روغن رز، زعفران و چوب آگار تشکیل شده است. نت چوب صمغی تیره موجود درون این عطر از خاورمیانه صادر شده و با پیچیدگی در Verticaloud بازبینی شده است. این عطر همچنین حاوی یک مولکول چرم پودری و روغن تمشک بوده که رنگ میوه‌ای بیشتری به این عطر می‌دهد.
این عطر به عنوان یک ادو پرفیوم 100 میلی لیتری موجود است. طراحی عطر Verticaloud توسط طراح نامداری به نام فیلیپ پاپرلا-پاریس (Philippe Paparella-Paris) انجام شده است.
نت‌های درون عطر ورتیکالَود ترکیبی از روایح چوب عود، تمشک، گل رز، چرم، زعفران و نت‌های پودری است. مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Verticaloud محصولی از برند نامدار هرمتیکا و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Hermetica Verticaloud

نت اصلی: چوب عود، تمشک، گل رز، چرم، زعفران و نت‌های پودری

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115720
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوب عود . میوه‌ای . گل رز . چرم . شیرین . ادویه‌ای . حیوانی . پودری . فلزی
گروه بویاییچوبی
طبعگرم
نت پایهچوب عود . تمشک . گل رز . چرم . زعفران . نت‌های پودری
عطرسازPhilippe Paparella-Paris
سال عرضه2018
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم هرمتیکا, عطر زنانه هرمتیکا, عطر مردانه هرمتیکا

نوشتن نظر

ادو پرفیوم هرمتیکا Verticaloud

Hermetica Verticaloud Eau de Parfum

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

منو