ادو پرفیوم پریس مونت کارلو Arancia Di Sicilia

Perris Monte Carlo Arancia Di Sicilia Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Perris Monte Carlo

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه پریس مونت کارلو ارانسیه دای سیسیلیا

عطر زنانه و مردانه پریس مونت کارلو مدل Arancia Di Sicilia از خانواده مرکبات، ادویه‎ای و روایح تازه بوده و درون آن از روایح وانیل و بادام استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد. عطر مرکبات-گورماند ارانسیه دای سیسیلیا محصولی از برند مشهور پریس مونت کارلو بوده که در سال 2019 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان است. 
یادداشتی از برند: "سفر ما برای کشف استثنایی‌ترین جواهرات معطر ایتالیا با نمادین‌ترین مرکبات از سیسیل ادامه می‌یابد: پرتقال سانگوئینلا، اسانس پرتقال تلخ ارزش بیشتری نسبت به انواع رایج شیرین‌تر آن دارد اما پرتقال سانگوئینلا استثنا بوده و این قاعده به دلیل کیفیت فوق‌العاده بالای آن موجب شده است تا این رایحه به یکی از جذاب‌ترین روایح برای عطرسازان تبدیل شود. این پرتقال میوه‌ای است که در دامنه‌های کوه اتنا کشت می‌شود و به دلیل رنگ قرمز تند و شیرینی پیچیده و معطری که دارد در بین عطرسازان بسیار برجسته است. همچنین از این پرتقال روغنی استثنایی تولید می‌شود که شایسته برجستگی فوق العاده آن است.
از سال 1880، Capua یک شرکت خانوادگی به عنوان تولید کننده نهایی اسانس مرکبات بوده که با استفاده از دو روش استخراج جوهره خالص این پرتقال شیرین را زنده می‌کند. ابتدا اسانس قهوه‌ای رنگ بدون تماس با آب میوه که برای نوشیدنی استفاده می‌شود و از پوست آن استخراج می‌شود.

ادکلن زنانه و مردانه پریس مونت کارلو ارانسیه دای سیسیلیا
روش دوم استخراج زمانی انجام می‌شود که فصل رشد به پایان برسد. در این شیوه میوه رسیده از طریق پرس عبور داده می‌شود و روغن پوست آن با آب مخلوط می‌شود. سپس از دستگاه اسفوماتورکیو استخراج کننده برای جدا کردن آب میوه از دوغاب استفاده می‌شود و در نهایت با سانتریفیوژ روغن را از آب میوه جدا می‌کنند.
پس از این فرآیند پیچیده و ماهرانه، این دو اسانس بسیار متفاوت در شاهکار جدید برند پریس مونت کارلو  با نام  Arancia Di Sicilia استفاده شدند که ادای احترامی به نماد میوه سیسیل بودند که با یکدیگر ترکیب شدند.
میوه‌های خارق‌العاده موجود درون این عطر الهام بخش آرانسیا دی سیسیلیا هستند و عطری انرژی‌بخش بوده که طبیعی بودن مرکبات درون آن با شیرینی فراگیری ترکیب می‌شوند. در میانه‌‌های  این عطر روایح موجود درون آن با رایحه بادام، وانیل و دارچین تقویت می‌شود و پس از آن نت‌های پایه مشک نرم و کهربا به آن اضافه می‌شوند و در نهایت رایحه تند قهوه مطلق درون آن نشان داده می‌شود. Arancia Di Sicilia طعم‌ها و رایحه‌های سیسیل را جشن می‌گیرد و فضای گرم صبح‌های سیسیلی، طعم آب پرتقال نیروبخش و شیرینی آب نبات خالص را ایجاد می‌کند."
نت آغازین عطر ارانسیه دای سیسیلیا ترکیبی از روایح پرتقال سیسیلی و مرکبات بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح بادام، وانیل و دارچین را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح کهربا، قهوه و مشک است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Arancia Di Sicilia محصولی از برند نامدار پریس مونت کارلو و ساخت کشور موناکو است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Perris Monte Carlo Arancia Di Sicilia

نت آغازی: پرتقال سیسیلی و مرکبات

نت میانی: بادام، وانیل و دارچین

نت پایانی: کهربا، قهوه و مشک

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115717
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمرکبات . شیرین . وانیل . ادویه‌ای . بادام . روایح تازه
گروه بویاییمرکبات گورماند
طبعگرم
نت آغازینپرتقال سیسیلی . مرکبات
نت میانیبادام . وانیل . دارچین
نت پایهکهربا . قهوه . مشک
سال عرضه2019
مبدا برندموناکو
برچسب ادو پرفیوم پریس مونت کارلو, عطر زنانه پریس مونت کارلو, عطر مردانه پریس مونت کارلو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم پریس مونت کارلو Arancia Di Sicilia

Perris Monte Carlo Arancia Di Sicilia Eau de Parfum

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,500,000 تومـان -510,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو