ادو پرفیوم مرسدس بنز Man Private

Mercedes-Benz Man Private Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Mercedes Benz

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

2,640,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر مردانه مرسدس بنز من پرایوت

عطر مردانه مرسدس بنز مدل Man Private از خانواده چوبی، معطر، ادویه‌ای و بالزامیک بوده و درون آن از روایح کهربا، مشک و نعناع هندی استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد.
عطر چوبی من پرایوت محصولی از برند مشهور مرسدس بنز بوده که برای اولین بار در سال 2018 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان است.

ادکلن مردانه مرسدس بنز من پرایوت
طراحی عطر Man Private توسط طراح نامداری به نام اولیویه کرسپ(Olivier Cresp) انجام شده است.
نت آغازین عطر من پرایوت مرکب از روایح درخت سرو، هل و درمنه بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح آمبروکسان، لابدانوم و اسطوخودوس است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را بر روی لباس و بدن استشمام نمود.
عطر Man Private محصولی از برند نامدار مرسدس بنز و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-113142
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوبی . کهربا . معطر . ادویه‌ای . مشک . نعناع هندی . بالزامیک . تند
گروه بویاییچوبی
طبعگرم
نت آغازیندرخت سرو . هل . درمنه
نت میانیآمبروکسان . لابدانوم . اسطوخودوس
نت پایهچوب سدر . نعناع هندی . چوب کشمیر
عطرسازOlivier Cresp
سال عرضه2018
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه مرسدس بنز, ادو پرفیوم مرسدس بنز

نوشتن نظر

ادو پرفیوم مرسدس بنز Man Private

Mercedes-Benz Man Private Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند مرسدس بنز

تاریخچه برند مرسدس بنز (Mercedes-Benz)

برند مرسدس بنز (Mercedes-Benz) را همه به عنوان یکی از شرکت‏های ‎بزرگ خودروسازی می‎شناسند. این کمپانی در آلمان قرار دارد که فعالیت اصلی‌اش ابتدا در زمینه ساخت انواع خودرو سواری، کامیون، اتوبوس و ... بود. اما اکنون این برند را باید به عنوان یک شرکت سازنده عطر و ادکلن هم به حساب بیاورید.

براساس رتبه بندی برندهای برتر دنیا که توسط موسسه بین المللی اینتربرند در سال 2018 صورت گرفت، برند مرسدس بنز در جایگاه نهم قرار گرفت. این برند پا به پای تکنولوژی‏های ‎مدرن دنیا پیش رفته است و محصولاتی خاص را به مشتریان خود عرضه می‎کند. عطرها و ادکلن‏‌های برند مرسدس بنز هم مانند خودروهای آن، لوکس و لاکچری هستند.

این برند در ژوئن سال 1926 در شهر اشتوتگارت آلمان توسط کارل فریدریش بنز تاسیس شد. در آن زمان دو کمپانی خودروسازی مشهور آلمان به نام گیزلشافت و دایلمر موتورن با هم ترکیب شدند و برند مرسدس بنز بوجود آمد. این دو شرکت سابقه‌ای نزدیک به سه دهه فعالیت در زمینه خودرو سازی داشتند. در سال 1997 این برند با شرکت کرایسلر وارد همکاری‏های ‎جدید شد که تاثیر زیادی در رشد و توسعه محصولاتش داشت.

موفقیت‏های مرسدس بنز در تولید ماشین‏های ‎مسابقه‌ای و خودروهای لوکس آئودی و BMW باعث شد تا این برند فعالیت خود را گسترش دهد. مدتی بعد خط تولید عینک، چرم، اثاثیه منزل و مبلمان را راه اندازی کرد. در سال 2012 هم برند مرسدس بنز به طور رسمی وارد صنعت عطر و ادکلن شد. اولین محصول این شرکت عطر مرسدس بنز مردانه بود که در همان سال فروش بالایی داشت.

موسس برند مرسدس بنز

کارل فریدریش بنز (Carl Friedrich Benz) موسس برند مرسدس بنز است که در سال 1844 در مولبورگ در کارلسروهه آلمان بدنیا آمد. او در اصل یک مهندس اتومبیل و طراح موتور ماشین بود. بیشتر شهرت او به خاطر اختراع اتومبیل‏های ‎بنزین سوز بود. اندکی بعد هم برند مرسدس بنز را راه اندازی کرد که در این زمینه موفقیت‏های ‎زیادی را نصیب خود کرد.

کارل فریدریش در سال 1860 تحصیلات خود را در دانشگاه پلی تکنیک در کارلسروهه به پایان رساند. او مدتی را به عنوان کمک مکانیک در کارخانه فنی کارلسروهه کار کرد و  4 سال بعد یک موتور ماشین را طراحی کرد. در سال 1871 کارگاه صنعتی خود را پایه گذاری کرد که زمینه پیدایش برند مرسدس بنز بود.

محبوبیت عطرهای برند مرسدس بنز

عطرهای برند مرسدس بنز هم مانند خودروهای این شرکت از محبوبیت زیادی در بین طرفدارانش برخوردار است. این شرکت برای تولید عطر و ادکلن‏های ‎خود با برندهای شناخته شده عطرسازی در پاریس قرارداد همکاری امضا کرده است. استخدام بهترین عطرسازان اروپایی در این شرکت، تاثیر زیادی در کیفیت و ماندگاری محصولاتش داشته است. همین موضوع باعث محبوبیت عطرهای برند مرسدس بنز شده است و محصولات این شرکت توسط هنرپیشه‌های معروف هالیوودی استفاده می‌شود.

در ادامه به بررسی دو عطر محبوب برند مرسدس بنز می‎پردازیم.

 

ادو پرفیوم مردانه بنز Le Parfum حجم 120 میلی لیتر

یکی از بهترین محصولات این برند، عطر مردانه (ادو پرفیوم) بنز Le Parfum است. این عطر 120 میلی لیتر حجم دارد و مرسدس بنز آن را به عنوان یک عطر لاکچری و لوکس در سال 2015 به بازار معرفی کرد. این عطر دارای رایحه‌ای تند و طبعی گرم است که آن را برای فصل سرد زمستان مناسب می‎کند.

برند مرسدس بنز برای تولید این محصول از میوه، ادویه، مرکبات، صمغ، گیاهان معطر، چوب و گل استفاده کرده است. این عطر با بوی نارنج و فلفل صورتی شروع می‎شود. بعد از چند دقیقه بوی صمغ گیاه باریجه، گل بنفشه و زعفران به مشامتان می‎رسد. در نهایت بوی ثابت این محصول از علف وتیور، گیاه پاتچولی، چوب عود و عنبر به دست آمده است.

ادو تویلت مردانه بنز Club حجم 100 میلی لیتر

عطر مردانه (ادو تویلت) بنزClub یکی دیگر از بهترین محصولات برند مرسدس بنز محسوب می‎شود. این عطر را می‎توانید برای مجالس و مهمانی‏های ‎رسمی استفاده کنید. عطر مرسدس بنز کلوب با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه ای شیرین و طبعی گرم است. مرسدس بنز برای ساخت این محصول از میوه، چوب، گیاهان معطر، گل، چرم و مرکبات استفاده کرده است.

این عطر در سال 2015 راهی بازار شد که البته مدتی بعد مرسدس بنز در رایحه آن تغییراتی ایجاد کرد و نام آن را عطر «کلاب اکستریم» (Club Extreme) گذاشت. زمانی که عطر را اسپری می‎کنید بوی نارنج، پرتقال ماندارین و گل نیلوفر آبی به مشامتان می‎رسد. بعد از چند دقیقه بوی عنبر، چرم و چوب صندل جای آن را می‎گیرد. در نهایت رایحه گیاه پاتچولی، مشک و نت‌های چوبی ثابت می‎مانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اینترنتی عطر و ادوکلن می‌توانید به سایت ایرانوس مراجعه کنید و با مشاهده دسته بندی‌ها محصول خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی ایرانوس در خصوص انتخاب عطر مشاوره بگیرید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو