اسپری بدن اکس Gold Temptation

Axe Gold Temptation Deodorant Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس گلد تمپتیشن

اسپری بدن مردانه اکس مدل Gold Temptation دارای روایحی قوی و جذاب بوده که هنگام استفاده بر روی سینه به مدت 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری دارد. این اسپری دارای رایحه‌ای وسوسه انگیز با کیفیت بالا بوده که از مرکبات تازه و کهربای دودی تشکیل شده است.
اسپری بدن Gold Temptation بوی بد بدن را از بین می‌برد و به مدت 48 ساعت بدن شما را شاداب نگه می‌دارد و عطر و بویی عالی دارد. با کمک این اسپری بدن هر روز برای‌تان چالشی جدید به ارمغان آورده می‌شود و باید برای هر چیز یا هر کسی که سر راهتان قرار می‌گیرد آماده باشید.
اسپری بدن Gold Temptation با رایحه 48 ساعته‌ای که دارد با کیفیت بالا طراحی شده و درون آن از فناوری روی ضد بو استفاده شده که بدن شما را به خوبی پوشش می‌دهد. با این اسپری اعتماد به نفس خود را به دست آورده و بدنی شاداب و سرزنده را به دست آورید.
این اسپری دارای رایحه‌ای وسوسه انگیز از مرکبات تازه و کهربای دودی بوده که تغییر دهنده بازی است و باعث می‌شود بویی باورنکردنی و فوق العاده تازه به مشامتان برسد و روز طولانی خود را به خوبی به پایان برسانید.

اسپری بدن مردانه اکس گلد تمپتیشن
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
اسپری بدن گلد تمپتیشن دارای روایح شیرین و تند مردانه بوده که برای محافظت موثر بدن از تعریق طراحی شده و دارای رایحه‌ای مقاومت ناپذیر است. با کمک این اسپری بوی غیر قابل مقاومت را تجربه کنید. این اسپری بوها را پنهان نمی‌کند بلکه آنها را متوقف می‌کند و جذابیت و اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.
با کمک اسپری گلد تمپتیشن به مدت 48 ساعت رایحه مقاومت ناپذیر مرکبات، ادویه‌ها، شکلات و کهربا را احساس کرده و آن را بر روی قسمت بالایی بدن خود اسپری کنید تا بویی غیر قابل مقاومت داشته باشید. این اسپری بدن دئودورانت بسته بندی شده در آلومینیوم بی نهایت قابل بازیافت بوده و بدون عوامل زیست تخریب پذیر است.
با کمک برند اکس می‌توانید بهترین بوی خود را به مشام برسانید. از اسپری بدن گرفته تا شاور ژل، استیک ضد تعریق  و غیره برند اکس متعهد بوده که به جذابیت هرچه بیشتر آقایان اضافه کند.محصولات این برند روز به روز بهبود می‌یابد تا بهترین‌ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

نحوه استفاده از اسپری بدن Gold Temptation

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح مرکبات، کهربا و شکلات را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس گلد تمپتیشن

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، هیدروفلوئوروکربن 152a، بوتان، ایزوبوتان، عطر، نئودکانوات روی و پروپان اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

شما می‌توانید اسپری بدن مردانه اکس مدل گلد تمپتیشن را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Axe تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116681
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهشیرین . تند. مرکبات . کهربا . ادویه‌ای . شکلات
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
سایر توضیحاتدارای روایحی قوی و جذاب . از بین بردن بوی بد بدن . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . طراحی شده به صورت آنتی باکتریال
عصارهمرکبات تازه . کهربای دودی
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Gold Temptation

Axe Gold Temptation Deodorant Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو