اسپری بدن اکس Wild Spice

Axe Wild Spice Wild Spices & Cedarwood Scent Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس وایلد اسپایس

اسپری بدن مردانه اکس مدل Wild Spice حاوی عصاره گیاهان طبیعی تازه، مشک، نت‌های پودری و نت‌های چوبی و به صورت آنتی باکتریال طراحی شده است.
این اسپری بهترین محافظ برای ادامه حرکت در طول روز بوده و به صورت دئودورانت طراحی شده و تا 48 ساعت از بدن در برابر تعریق محافظت می‌کند. یکی از کاربردهای این اسپری بدن که بهبود یافته این است که می‌توانید در تمام طول روز بوی یک بوی جذاب داشته باشید. این اسپری دارای روایحی جذاب با ماندگاری و محافظت موثر برای اغوای خانم‌‎ها طراحی شده است.
این اسپری بدن ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده تا مدت زمان بالایی از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری می‌کند و پوست را خشک و بدون ایجاد تعریق نگه می‌دارد. ماندگاری اسپری وایلد اسپایس 48 ساعت بوده و به مدت دو روز از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و منجر به ایجاد رایحه‌ای تازه بر روی بدن می‌شود و همین امر موجب می‌شود از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری شود.
این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد. این اسپری دئودورانت بی‌نظیر بدن با محافظت از دئودورانت موثر بدن شما را در تمام طول روز یا شب از تعریق محفوظ نگه می‌دارد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115279
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتآنتی باکتریال . طراحی شده به صورت دئودورانت . محافظت از بدن در برابر تعریق . خوشبو کننده بدن . جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع بدن
عصارهگیاهان . مشک . نت‌های پودری . نت‌های چوبی
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Wild Spice

Axe Wild Spice Wild Spices & Cedarwood Scent Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو