اسپری بدن اکس Musk

Axe Musk Patchouli & Fougere Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس ماسک

اسپری بدن مردانه اکس مدل Musk به جهت محافظت موثر از بدن در برابر تعریق طراحی شده و دارای رایحه‌ای مقاومت ناپذیر بوده که روایح جذاب آن تا ساعات بالا بر روی بدن باقی خواهد ماند. با کمک این اسپری بدن می‌توانید بویی غیر قابل مقاومت را برای خود فراهم ساخته و تا ساعات بالا از روایح جذاب آن بر روی بدن خود لذت ببرید.
اسپری دئودورانت حاوی روی منجر به پنهان کردن بوها نمی‌شود بلکه به خوبی روایح مقاومت ناپذیر مشک، چرم، گل شمعدانی و اسطوخودوس را به مدت 48 ساعت بر روی بدن نمایان می‎سازد. می‌توانید این اسپری را بر روی قسمت بالایی بدن خود همچون گردن و سینه اسپری کنید تا بویی غیر قابل مقاومت آن را بر روی بدن خود احساس کنید.
قوطی اسپری بدن ماسک از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
در صورتی که می‌خواهید شاهد اثربخشی بیشتر این محصول باشید می‌توانید  سایر محصولات اکس همچون استیک ضدتعریق، شاور ژل و شامپوی اکس را استفاده کنید تا اثربخشی بیشتر این محصول را شاهد باشید.

اسپری بدن مردانه اکس ماسک
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
این دئودورانت مردانه دارای روایحی محکم و در عین حال ملایم بوده که با رایحه‌ای الهام گرفته از مشک که نماد و متمایز کننده عربستان بوده بیانگر اصالت این محصول است. این اسپری به شما کمک می‌کند تا با گرمای تابستان و مشکل تعریق به خوبی روبرو شوید و بوی نامطبوع بدن را رفع کنید.
وجود رایحه گلی مانند اسطوخودوس و گل شمعدانی درون این اسپری به شما احساس تازگی و تمیزی می‌دهد و استفاده از آن موجب می‌شود تا بدن شما تا 48 ساعت به دور از تعریق باقی بماند. در حالت معمول استفاده از این محصول کاملا بی خطر بوده و منجر به هیچگونه تحریک و حساسیتی بر روی پوست نخواهد شد اما در صورت مشاهده هرگونه حساسیت استفاده از آن را قطع کنید.
اسپری بدن Musk دارای عطری تند و چوبی بوده که حس مرد بودن را در شما ایجاد می‌کند. این اسپری یک رایحه روزمره بوده که با استفاده از آن در هنگام صبح می‌توانید تا انتهای روز از شر بوی تعریق در امان بمانید و تازگی و سرزندگی را در طول روز احساس کنید.

Axe Musk Body Spray
بوی غیر قابل مقاومت این اسپری با نعناع هندی و روایح خاک و زمین، چوبی و فوجر مردانه ساخته شده که با نت‌های لیموترش و اسطوخودوس ترکیب می‎شود  و با رایحه مشک برجسته می‌شود. فرمول تقویت شده دئودورانت اکس به طور فعال با بوی بد مبارزه می‌کند.
برخی از دئودورانت‌ها تنها بوی بدن را با رایحه‌ای قوی می‌پوشانند، برند اکس بو را در مسیر خود متوقف می‌کند و تا 48 ساعت بدن شما را شاداب نگه می‌دارد و بویی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. Axe به طور فعال با میکروب‌هایی که باعث ایجاد بو می‌شوند مبارزه می‌کند به گونه‌ای که در تمام طول روز احساس اعتماد به نفس خواهید داشت.

نحوه استفاده از اسپری بدن Musk

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح مشک، چرم، شمعدانی، نعناع هندی، لیموترش و اسطوخودوس را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس ماسک

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، بوتان، ایزوبوتان، پروپان، عطر، نئودکانوات روی، ایزوپروپیل میریستات، آلفا ایزومتیل یونون، بنزیل الکل، سیترال، سیترونلول، کومارین، اوژنول، ژرانیول، هگزیل سینامال، لیمونن و لینالول اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

شما می‌توانید اسپری بدن مردانه اکس مدل ماسک را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Axe تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116678
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهچوبی . معطر . تند . مشک . چرم . گل شمعدانی . نعناع هندی . لیموترش . اسطوخودوس
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتمحافظت موثر از بدن در برابر تعریق . بدون تحریک و حساسیت پوستی . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . طراحی شده به صورت آنتی باکتریال
عصارهمشک . چرم . گل شمعدانی . نعناع هندی . لیموترش . اسطوخودوس
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Musk

Axe Musk Patchouli & Fougere Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو