اسپری بدن اکس Excite

Axe Excite New Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس اکسایت

اسپری بدن مردانه اکس مدل Excite یک اسپری ضد تعریق 48 ساعته بوده که با عصاره نارگیل و فلفل سیاه طراحی شده و دارای عملکردی بالا بوده به گونه‌ای که محافظت 48 ساعته‌ای را برای شما فراهم می‌آورد و با کمک آن می‌توانید بوهای نامطبوع را کشف کرده و آن را از بین ببرید.
با کمک این اسپری، بو و باکتری‌های بوی بد بدن را از بین ببرید و شادابی را برای خود فراهم آورید. روایح فلفل سیاه تند و نارگیل تازه گرمسیری کلیدی‌ترین عصاره‌های موجود درون این اسپری بوده که پس از استفاده به خوبی با بوی نامطبوع بدن مبارزه می‌کند.
به همراه داشتن این اسپری موجب می‌شود که در تمامی طول روز با بدنی خوشبو در مکان‌های مختلف ظاهر شوید، از آنجایی که شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی فرصت استفاده از این اسپری را خواهید داشت به همین دلیل باید از اسپریی با ماندگاری بالا استفاده کنید که از طلوع تا غروب خورشید بویی فوق العاده را برای شما فراهم سازد.
اسپری بدن دئودورانت Excite با رایحه 48 ساعته با کیفیت بالایی که دارد موجب مرتب بودن ظاهر شما می‎شود. با کمک این اسپری می‌توانید رایحه نارگیل ترد و فلفل سیاه را تجربه کنید و تا 48 ساعت روایح تازه را بر روی پوست خود احساس کنید.
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.

اسپری بدن مردانه اکس اکسایت
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
این اسپری بدن مردانه به صورت آنتی باکتریال طراحی شده و بهترین محافظ برای ادامه حرکت در طول روز بوده و به صورت دئودورانت طراحی شده و تا 48 ساعت از بدن در برابر تعریق محافظت می‌کند. این اسپری دارای رایحه گرم با ماندگاری طولانی مدت بوده و پس از گذشت مدت زمان بالایی روایح تازه آن بر روی بدن احساس خواهد شد.
این اسپری بدن ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده تا مدت زمان بالایی از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری می‌کند و پوست را خشک و بدون ایجاد تعریق نگه می‌دارد. ماندگاری اسپری اکسایت 48 ساعت بوده و به مدت دو روز از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و منجر به ایجاد رایحه‌ای تازه بر روی بدن می‌شود و همین امر موجب می‌شود از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری شود.
قوطی اسپری بدن اکسایت از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.

نحوه استفاده از اسپری بدن Excite

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح نارگیل و فلفل سیاه را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس اکسایت

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکلی، هیدروفلوئوروکربن 152a، بوتان، ایزوبوتان، عطر، نئودکانوات روی و پروپان اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116672
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهنارگیل . فلفل سیاه
گروه بویاییمعطر میوه ای
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتکشف و از بین بردن بوهای نامطبوع بدن . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . آنتی باکتریال . دارای رایحه گرم با ماندگاری طولانی مدت
عصارهنارگیل . فلفل سیاه
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Excite

Axe Excite New Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو