اسپری بدن اکس Phoenix

Axe Phoenix Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس فونکس

اسپری بدن مردانه اکس مدل Phoenix یک اسپری دئودورانت ضد بو با رایحه‌ای انرژی بخش بوده که درون آن از روایح نعناع و رزماری استفاده شده است. زمانی که این اسپری بر روی سینه اعمال شود به مدت 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری خواهد داشت.
این اسپری دارای رایحه‌ای گیاهی و نشاط آور بوده و پس از استفاده اعتماد به نفس شما را در تمام طول روز فراهم می‌سازد. روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.
قوطی اسپری بدن فیونکس از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.

اسپری بدن مردانه اکس فیونکس
با کمک این اسپری به زندگی یک شروع تازه هدیه دهید. استفاده از این اسپری فرصتی جدید را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را برای داشتن یک روز طولانی و سخت آماده می‌کند. با استفاده از این اسپری فرقی ندارد که ورزشکار باشید یا دارای شغلی سنگین و پراسترس باشید زیرا در هر صورت آماده حضور در هر محافلی خواهید بود.
وجود روایح احیاکننده نعناع له شده و رزماری منجر به انرژی بخشی شما خواهد شد و دارای بویی عالی بوده که بدن شما را شاداب نگه می‌دارد. با کمک این اسپری یک روز طولانی را بدون هیچگونه نگرانی پشت سر خواهید گذاشت بنابراین مهم نیست که چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید تا با اعتماد به نفس در هرمکانی حضور داشته باشید.
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد. این اسپری دارای محافظت طولانی مدت بوده که بوی نامطبوع بدن را مسدود می‌کند و رایحه‌ای جذاب و شاداب را تقویت می‌کند.
درون این اسپری از عطرهای گیاهی نیروبخش نعناع و رزماری استفاده شده که با فرمول بدون آلومینیوم برای محافظت طولانی مدت از بو دئودورانت ساخته شده است. به جهت مشاهده بهترین نتیجه می‌توانید این اسپری را به همراه سایر محصولات اکس همچون استیک ضدتعریق، شامپو مو و شاور ژل مورد استفاده قرار دهید.

Axe Phoenix Body Spray

نحوه استفاده از اسپری بدن Phoenix

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح نعناع هندی له شده و رزماری را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس فیونکس

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، هیدروفلوئوروکربن 152A، بوتان، ایزوبوتان، عطر (پرفیوم)، پروپان و اتیل هگزیل گلیسیرین اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

شما می‌توانید اسپری بدن مردانه اکس مدل فیونکس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Axe تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116677
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهگیاهی . رزماری . نعناع
گروه بویاییگیاهان معطر
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتاز بین بردن بوی تعریق . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . دارای رایحه‌ای انرژی بخش . طراحی شده به صورت آنتی باکتریال
عصارهنعناع . رزماری
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Phoenix

Axe Phoenix Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو