اسپری بدن اکس Black Frozen Pear & Cedarwood Scent

Axe Black Frozen Pear & Cedarwood Scent Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس بلک

اسپری بدن مردانه اکس مدل Black به از بین بردن بوی بد بدن تا 48 ساعت کمک می‌کند. این اسپری دارای رایحه‌ای قوی بوده و کار محافظت طولانی مدت در برابر بو را ارائه می‌دهد. این اسپری شما را به مدت 48 ساعت با بوی تازگی و مقاومت ناپذیری همراه می‌کند.
درون این اسپری از رایحه گلابی منجمد و چوب سدر استفاده شده که تا 48 ساعت کار محافظت طولانی مدت از بوی نامطبوع را انجام می‌دهد. پس از استفاده این اسپری احساس تازگی و بوی غیر قابل مقاومتی داشته باشید و این رایحه جذاب را در طول روز و شب همراه خود داشته باشید.
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.

اسپری بدن مردانه اکس بلک
قوطی اسپری بدن بلک از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
اسپری بدن مردانه بلک در دنیای پر سر و صدای امروز به مانند یک زمزمه خودنمایی می‌کند. این اسپری باعث می‌شود که شما بالاتر از فریاد شنیده شوید و بالاتر از بقیه‌ی افراد جلب توجه کنید. با استفاده از این اسپری این امکان برای شما ایجاد می‌شود که با روایحی جذاب در بین مردم ظاهر شوید به گونه‌ای که توجه همه را به خود جلب کنید.
اسپری بلک برای کسانی بوده که مجبور نیستند بیش از حد تلاش کنند. این اسپری دارای روایح ظریف و در عین حال مردانه بوده که به استایل شما اجازه می‌دهد تا روایح شیک و جذابی را تا ساعت‌ها به همراه داشته باشید. اسپری بدن مردانه اکس بلک محصولی جدید از مجموعه نظافت مردانه بوده که دارای رایحه‌ای ملایم و تصفیه شده برای استفاده مردان است.

Axe Black Body Spray
این اسپری از رایحه ترنج خوش طعم ترکیب شده با رزماری تازه و چوب سدر تسکین دهنده ساخته شده و دقیقا همان اسپریی است که به آن نیاز دارید زیرا به سرعت چیزی که به آن نیاز دارید را برای شما فراهم می‌‎آورد. این اسپری بدن منحصر به فرد دئودورانت ممتاز بویی جذاب و عالی را در تمام روز یا شب بر روی بدن شما حفظ می‌کند.
اسپری کردن این اسپری بر روی بدن و گردن موجب می‌شود تا عطری با بویی عالی داشته باشید که ماندگاری بالایی را بر روی بدن شما ایجاد می‌کند. اسپری بلک با رایحه لطیف و تصفیه شده‌ای طراحی شده که درون آن از ترنج خوش طعم با رزماری تازه و چوب سدر تسکین دهنده استفاده شده است.

نحوه استفاده از اسپری بدن Black

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد وسوسه انگیز بوده و پس از استفاده می‌توانید رایحه گلابی و چوب سدر را بر روی بدن خود احساس کنید.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس بلک

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون الکل دنات، هیدروفلوروکربن 152a، بوتان، ایزوبوتان، رایحه (پرفیوم)، نئودکانوات روی، پروپان، آلفا ایزومتیل یونون، بنزیل الکل، بنزیل بنزوات، بنزیل سالیسیلات، سیترال، سیترونلول و لیونالول اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116676
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحه گلابی منجمد . چوب سدر . ترنج . رزماری
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتاز بین بردن بوی تعریق . محافظ طولانی مدت در برابر بو . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . طراحی شده با فن آوری زینک ضد بو
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Black Frozen Pear & Cedarwood Scent

Axe Black Frozen Pear & Cedarwood Scent Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو