اسپری بدن اکس Ice Chill

Axe Ice Chill Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس آیس چیل

اسپری بدن مردانه اکس مدل Ice Chill دارای 48 ساعت ماندگاری بوده و این بدان معناست که به مدت 48 ساعت بدن را خنک و به دور از هرگونه تعریق و بوی بد نگه می‌دارد. این اسپری با ترکیب با کیفیتی که دارد از نعناع له شده و رزماری ساخته شده که احساس نشاط را برای شما فراهم می‌آورد.
این اسپری بدن با محافظت 48 ساعته بدن را از بوی بد در امان نگه می‌‎دارد و اعتماد به نفس شما را به مدت 48 ساعت به دلیل ماندگاری بالایی که دارد فراهم می‌آورد. با کمک این اسپری می‌توانید به سرعت طراوت را احساس کنید.
اسپری بدن آیس چیل دارای روایح نعناع سرد و لیمو بوده و به مدت 48 ساعت خنکای آن بر روی بدن ماندگاری خواهد بود. از این اسپری برای محافظت طولانی مدت از بو استفاده می‌شود و زمانی که آن را بر روی سینه خود اسپری کنید روایح آن در تمام طول روز و شب همراه شما خواهد بود.
با استفاده از اسپری آیس چیل احساس اطمینان پیدا کنید و بوی شگفت انگیزی را بر روی بدن خود فراهم سازید و به مدت 2 روز از بوی جذاب آن بر روی بدن خود لذت ببرید. قوطی اسپری بدن آیس چیل از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است.

 Axe Ice Chill Body Spray
این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. همانطور که اشاره شد این اسپری دئودورانت با تکنولوژی زینک ضد بو طراحی شده و این بدان معناست که پس از استفاده بدن به مدت 48 ساعت باطراوت خواهد ماند.
این اسپری دارای بویی سبک و تازه بوده و پس از استفاده منجر به شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر شما خواهد شد. روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید. 
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
با کمک این اسپری یک شروعی تازه خواهید داشت و شادابی و سرزندگی بیشتر را برای خود فراهم خواهید ساخت. این اسپری دئودورانت با در نظر گرفتن مردان ساخته شده و برای استفاده در زیر بغل و بر روی کل بدن طراحی شده است و باعث ایجاد حس تازگی و محافظت 48 ساعته در برابر عرق و بوی نامطبوع می‌شود.

اسپری بدن مردانه اکس آیس چیل
این اسپری دارای رایحه لیموی تازه غنی شده با نت‌های خنک کننده نعناع منجمد است. فرمول این اسپری دارای ترکیبات آنتی باکتریال بوده و در بسته بندی 150 میلی لیتری تولید شده است. از جمله ویژگی‌ها و مزایای این اسپری می‌توان به بدون نمک و آلومینیوم بودن آن اشاره کرد. این محصول دارای اثر ضد باکتریایی بوده و روایحی تازه و خنک دارد.
با استفاده از اسپری Ice Chill دیگر نگران تعریق ناشی از استرس و افزایش دمای بدن خود نباشید. این اسپری احساس ناامنی شما را از بین برده و در مقابل به اعتماد به نفس و جذابیت شما می‌افزاید. این اسپری خنک کننده حاوی اسطوخودوس و لیموترش بوده و در ترکیب آن از مشک و کهربا نیز استفاده شده است.

نحوه استفاده از اسپری بدن Ice Chill

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح یخی و خنک نعناع و رزماری را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس آیس چیل

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکلی، بوتان، ایزوبوتان، پروپان، عطر، اتیل هگزیل گلیسیرین، سیترال، سیترونل، کومارین، ژرانول، لیمونن و لینالول اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116671
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهنعناع . رزماری . اسطوخودوس . لیموترش . مشک . کهربا
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتمحافظ 48 ساعته بدن در برتبر تعریق . افزایش اعتماد به نفس . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . طراحی شده با فن آوری زینک ضد بو . دارای ترکیبات آنتی باکتریال . بدون نمک و آلومینیوم
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Ice Chill

Axe Ice Chill Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو