اسپری بدن اکس Gold Citron

Axe Gold Citron Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس گلد سیترن

اسپری بدن مردانه اکس مدل Gold Citron موجب می‌شود تا روایح تازه و سرزنده‌ای را بر روی بدن خود احساس کنید و در تمام طول روز شاداب و سرحال بمانید. با استفاده از این اسپری بدن می‌توانید روایح عالی مرکبات و چوب‌های سفید را بر روی بدن خود احساس کرده و در طول روز شاداب بمانید.
اسپری دئودورانت بدن Axe برای مردان طراحی شده و درون آن از انواع مرکبات و چوب‌های سفید استفاده شده است. این اسپری بدن مردانه شما را در تمام طول روز شاداب نگه می‌دارد و دارای رایحه‌ای پیچیده و تازه است. تمامی این موارد برای محافظت از استایل و بوی خوش بدن شما درون این محصول قرار گرفته و به حفظ طراوت شما در تمام طول روز کمک می‌کند.
این اسپری دئودورانت ممتاز بدن مردانه شما را در طول روز یا شب بی نیاز از عطر می‌سازد و بویی عالی را برای شما حفظ می‌کند. هنگام استفاده در ابتدا درب محصول را بچرخانید و سپس آن را بر روی بدن، گردن و سینه خود اسپری کنید تا عطری با بوی عالی داشته باشید و تاثیر ماندگاری محصول را بالا ببرید.
با تنها یک بار اسپری سریع بر روی قفسه سینه خود در صبح می‌توانید از ایجاد بوی بد بدن جلوگیری کرده و به بوی تازگی بدن خود کمک کنید. تفاوتی ندارد که برای چه مناسبتی از این اسپری استفاده کنید در  هرصورت می‌توانید در تمام طول روز از روایح جذاب این اسپری بر روی بدن خود لذت ببرید.

اسپری بدن مردانه اکس گلد سیترن
این اسپری با رایحه منحصر به فرد مرکبات و چوب‌های سفیدی که دارد نه تنها از شما در برابر بوی بد بدن محافظت می‌کند بلکه دارای رایحه‌ای تازه است که شما را در طول روز و شب شاداب و باطروات نگه می‌دارد. به جهت اثربخشی بهتر و اطمینان از اینکه هماهنگی بالایی بین خوشبویی بدن شما برقرار شود بهتر است از شوینده بدن گلد برند اکس استفاده کنید تا به خوبی تمیزی و تازگی را برای بدن خود فراهم آورید.
می‌توانید در کنار شوینده بدن از نرم کننده شامپو موی گلد نیز استفاده کنید تا موهایی شاداب و زیبا داشته باشید. علاوه بر این موارد می‌توانید از استیک گلد سیرن در ناحیه زیر بغل از تولید تعریق جلوگیری کنید.
با استفاده از اسپری گلد سیترن بوهای نامطبوع را پشت سر گذاشته و عطر و بوی بدن خود را به سطح بعدی ببرید. این اسپری دئودورانت با تکنولوژی زینک ضد بو طراحی شده و این بدان معناست که پس از استفاده بدن به مدت 48 ساعت باطراوت خواهد ماند. این اسپری دارای بویی سبک و تازه بوده و پس از استفاده منجر به شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر شما خواهد شد.
قوطی اسپری بدن گلد سیترن از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است.
این اسپری با رایحه 48 ساعته خود با بویی سبک و تازه‌ای که دارد شما را به سطح بالاتری می‌برد. با استفاده از این اسپری می‌توانید یک روز طولانی را پشت سرگذارید. این اسپری دارای همان رایحه کلاسیک عطر گلد سیترن بوده با این تفاوت که ظاهری جدید دارد.

 Axe Gold Citron Body Spray
این اسپری دئودورانت بدن مردانه Axe در تمام روز از شما در برابر بوی بد بدن محافظت می‌کند. استفاده از اسپری تنها چیزی است که برای ایجاد بویی عالی در طول روز به آن نیاز خواهید داشت. با کمک این اسپری در تمام طول روز شاداب بمانید. به جهت مشاهده بهترین عملکرد این اسپری بدن را به همراه ضد تعریق اکس استفاده کنید تا اثربخشی آن را مشاهده کنید.
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید. 
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.

نحوه استفاده از اسپری بدن Gold Citron

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح مرکبات و چوب را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس گلد سیترن

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون سیکلوپنتاسیلوکسان، استئاریل الکل، PPG-14 بوتیل اتر، روغن کرچک هیدروژنه، تالک، دی استئارات PEG-8، عطر (پرفیوم) و BHT اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116670
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهمرکبات. چوبی
گروه بویاییمرکبات
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتدارای روایح تازه و سرزنده‌ . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . طراحی شده با فن آوری زینک ضد بو . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . محافظت طولانی مدت بدن از بو
عصارهمرکبات . چوب‌های سفید
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Gold Citron

Axe Gold Citron Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو