اسپری بدن اکس Epic Sky

Axe Epic Sky Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس اپیک اسکای

اسپری بدن مردانه اکس مدل Epic Sky حاوی روغن‌های ضروری است. این اسپری بدن به صورت دئودورانت طراحی شده که از تعریق و ایجاد بوی بد بر روی بدن جلوگیری می‌کند. به جهت اثربخشی بیشتر این اسپری توصیه می‌شود آن را بر روی سینه خود اسپری کنید.
با استفاده از این اسپری بوهای نامطبوع را پشت سر گذاشته و عطر و بوی بدن خود را به سطح بعدی ببرید. این اسپری دئودورانت با تکنولوژی زینک ضد بو طراحی شده و این بدان معناست که پس از استفاده بدن به مدت 48 ساعت باطراوت خواهد ماند. این اسپری دارای بویی سبک و تازه بوده و پس از استفاده منجر به شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر شما خواهد شد.
اسپری اپیک اسکای دارای رایحه‌ای گرم و معطر بوده و دارای روایحی پیچیده و جذاب است. این اسپری کار محافظت طولانی مدت از بو را برعهده داشته و شما را برای هر چیزی مطمئن و آماده نگه می‌دارد. این بوی غیر قابل مقاومت به مدت 48 ساعت ماندگاری داشته و دارای عملکرد دوگانه است.

اسپری بدن مردانه اکس اپیک اسکای
قوطی اسپری بدن اپیک اسکای از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. زمانی که نیاز به بویی افسانه‌ای دارید وقت آن است که به استفاده از اسپری AXE روی بیاورید.
این اسپری با رایحه 48 ساعته خود با بویی سبک و تازه‌ای که دارد شما را به سطح بالاتری می‌برد. با استفاده از این اسپری می‌توانید یک روز طولانی را پشت سرگذارید. این اسپری دارای همان رایحه کلاسیک عطر اپیک اسکای بوده با این تفاوت که ظاهری جدید دارد.
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید. 
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.

 Axe Epic Sky Body Spray
استفاده از این اسپری به آقایان ورزشکار و افرادی که دارای مشاغل سنگین و پراسترس هستند توصیه می‌شود و دارای بویی قدرتمند بوده که پس از استفاده تا 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری دارد. اسپری دئودورانت بدن اپیک اسکای دارای رایحه‌ای گرم، معطر و تازه بوده که با روغن‌های ضروری غنی شده است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و این بدان معناست که از آن برای محافظت طولانی مدت از بوی بد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه استفاده از اسپری بدن Epic Sky

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت رایحه حماسه‌ای را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس اپیک اسکای

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، هیدروفلوئوروکربن 152A، بوتان، ایزوبوتان، عطر (پرفیوم)، نئودکانوات روی و پروپان اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116669
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
گروه بویاییمعطر تند
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتحاوی روغن‌های ضروری . طراحی شده با تکنولوژی زینک ضد بو . دارای رایحه‌ای گرم و معطر . محافظت طولانی مدت بدن از بو . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Epic Sky

Axe Epic Sky Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو