اسپری بدن اکس Cool Ocean

Axe Cool Ocean Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس کول اوشن (کول اُشِن)

اسپری بدن مردانه اکس مدل Cool Ocean با روغن‌های ضروری طراحی شده و تا 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری دارد. این اسپری با این ترکیب با کیفیتی که از عصاره نعناع و رزماری درون آن استفاده شده می‌تواند احساس نشاط و شادابی را برای شما به همراه داشته باشد.
این اسپری خوشبو کننده بدن با محافظت 48 ساعته‌ای که دارد از ایجاد هرگونه بوی بدی در بدن جلوگیری می‌کند و به مدت 48 ساعت اعتماد به نفس بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با کمک این اسپری می‎‌توانید به مدت 48 ساعت کار محافظت از بوی خوش و رایحه انرژی‌بخش را با کیفیت بالا فراهم ساخته و پس از استفاده روایح تازه اقیانوس را دریافت کنید.
اسپری کول اوشن ترکیبی الهام گرفته از دریا و روغن‌های ضروری سبک و تازه بوده که به شما امکان می‌دهد تا از غروب آفتاب لذت ببرید. عطر و بوی این اسپری تنها چیزی نیست که درون این محصول موج می‌زند بلکه فناوری جدید و انقلابی روی این محصول با عملکرد دوگانه با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند تا بتوانید بوی غیرقابل مقاومتی را به مدت 48 ساعت از بین ببرید به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده مقابله با آن هستید.

اسپری بدن مردانه اکس کول اوشناین اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
با استفاده از این اسپری به زندگی خود یک شروع تازه هدیه دهید. زمانی که هر روز جدید فرصت جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد می‌توانید با کمک اسپری بدن Cool Ocean بالاتر از رقبای خود قرار گیرید. با این رایحه 48 ساعته و وضوح بالایی که دارد می‌توانید شادابی و سرزندگی را برای خود فراهم سازید.
این اسپری بدن دئودورانت جدید با اسانس ملایم و تست شده از نظر پوستی بوده و دارای رایحه‌ای تازه و تمیز با الهام از اقیانوس و سرو وحشی است. اسپری بدن کول اوشن به اندازه کافی قوی بوده که شما و بدنتان را به مدت 48 ساعت شاداب نگه دارد. این عطر دارای سته بندی سبکی بوده که می‌توانید همیشه آن را نزدیک خود نگه دارید.
این دئودورانت مردانه با روغن‌های ضروری ساخته شده و از نظر پوستی تست شده است. طراوت و روایح این اسپری به گونه‌ای است که انگار درون اقیانوس قوطه ور شده‌اید. این اسپری بدن ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده تا مدت زمان بالایی از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری می‌کند و پوست را خشک و بدون تعریق نگه می‌دارد.

 Axe Cool Ocean Body Spray این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد. این محصول دارای قدرت محافظت از بوی 48 ساعته بوده که با رایحه مریم گلی تازه طراحی شده که موجب می‌شود بدنی شاداب‌تر داشته باشید. با کمک این اسپری محافظت طولانی مدت 48 ساعته از بوی بد بدن را برای خود فراهم ساخته و  روزی سرشار از شادابی را داشته باشید.

نحوه استفاده از اسپری بدن Cool Ocean

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح تازه اقیانوس را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس کول اوشن

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، هیدروفلوئوروکربن 152A، بوتان، ایزوبوتان، عطر (پرفیوم)، پروپان و اتیل هگزیل گلیسیرین اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116667
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
گروه بویاییدریایی . چوبی . گیاهی
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
سایر توضیحاتحاوی روغن‌های ضروری . دارای روایح تازه اقیانوس . ساخته شده با فناوری جدید . دارای عملکرد دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد بدن . طراحی شده با اسانس ملایم . تست شده از نظر پوستی
عصارهنعناع . رزماری
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Cool Ocean

Axe Cool Ocean Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو