صابون مایع شستشوی صورت کلینیک All About Clean

Clinique All About Clean Liquid Facial Soap

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی صابون مایع شستشوی صورت کلینیک برای انواع پوست خشک

صابون مایع شستشوی صورت کلینیک مدل All About Clean توسط متخصصین پوست ساخته شده که به آرامی و در عین حال کاملا تمیز پوست را پاکسازی می‌کند. این صابون به سرعت پوست را بدون خشک کردن شستشو می‌دهد و مناسب برای انواع پوست خشک و خیلی خشک است.
این صابون به عنوان اولین مرحله در مراحل 3 گانه پاکسازی پوست شناخته می‌شود.  این صابون دارای کفی نرم و غیر خشک کننده بوده که پوسته‌های سطحی را شل می‌کند و کثیفی‌ها و آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد و تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند.
این فرمول شوینده سریع پوست را تمیز، راحت و شاداب می‌کند و هرگز منجر به سفتی و خشکی پوست نمی‌شود و پوست را برای عمل لایه برداری که در مرحله 2 با کمک لوسیون شفاف کننده بوده آماده می‌کند. از جمله مواد تشکیل دهنده کلیدی این محصول می‌توان فرموله شدن آن با ساکارز اشاره کرده که به عنوان آرامش و تسکین دهنده پوست شناخته می‌شود.
درون این محصول از عصاره آلوئه ورا استفاده شده که به خوبی منجر به لطافت و نرمی پوست می‌شود و از هرگونه خشکی پوست جلوگیری می‌کند. به همین دلیل استفاده از این صابون بر روی پوست‌های خشک و بسیار خشک توصیه می‌شود.
صابون‌های جامد ممکن است دارای موادی باشند که پس از استفاده منجر به خشکی، زبری و کشیدگی پوست شوند اما این صابون مایع فرموله شده برای انواع پوست خشک بوده و به همین دلیل در هنگام استفاده منجر به زیری و خشکی پوست نمی‌شود و عمل لایه برداری را به خوبی انجام می‌دهد.

صابون مایع شستشوی صورت کلینیک برای انواع پوست خشک

چرا این محصول متفاوت است؟

این محصول همان صابون مایع صورت با ظاهری جدید بوده که مشتریان آن را دوست داشتند. این محصول به جهت تلاش برای به حداقل رساندن ضایعات، بسته‌بندی‌های جدید و پایدارتری را به مرحله اجرا گذاشته است که سازگار با محیط زیست است. فرمول این محصول بدون پارابن، فتالات و عطر بوده و به جهت داشتن پوستی شاد ساخته شده است. علاوه بر این، این محصول بدون گلوتن، روغن، الکل دناتوره شده، رنگ‌های مصنوعی ساخته شده است.
بطری این محصول 96٪ از پلاستیک مشتق شده از گیاه ساخته شده و 25 درصد از درپوش این محصول نیز از مواد بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است. پلاستیک مشتق شده از گیاه به این معناست که این محصول از یک محصول جانبی کشاورزی از فرآوری نیشکر ساخته شده است.
مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) نیز به این معناست که این ماده مانند بطری آب پلاستیکی که قبلا استفاده شده است که این امر باعث کاهش تولید زباله‌های پلاستیکی جدید می‌شود. به جهت قابل بازیافت بودن این محصول بطری آن را بشویید و درپوش آن را مجددا ببندید و سپس در سطل بازیافت قرار دهید.

مواد تشکیل دهنده برجسته این محصول

  • ساکارز: آرام بخش و تسکین دهنده پوست است.
  • اسید هیالورونیک و گلیسیرین: پاکسازی نرم‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های صابون مایع شستشوی صورت کلینیک آل ابوت کلین

  • تست شده توسط متخصصین پوست
  • پاکسازی آرام پوست
  • بدون خشک کردن پوست
  • مناسب برای انواع پوست خشک و خیلی خشک
  • دارای کفی نرم و غیر خشک کننده
  • شل کننده پوسته‌های سطحی پوست
  • از بین بردن کثیفی‌ها و آلودگی‌های پوستی
  • حفظ تعادل رطوبت طبیعی پوست

Clinique All About Clean Liquid Facial Soap

  • بدون سفتی و خشکی پوست
  • فرموله شدن آن با ساکارز
  • آرامش و تسکین دهنده پوست
  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • لطافت و نرمی پوست
  • بدون پارابن، فتالات، عطر، گلوتن، روغن، الکل دناتوره شده، رنگ‌های مصنوعی
  • دارای بطری 96٪ قابل بازیافت

نحوه استفاده از صابون مایع شستشوی صورت کلینیک All About Clean

  1. دو بار در روز به صورت صبح و شب از این محصول استفاده کنید.
  2. ابتدا مایع را در بین کف دست‌ها با آب ولرم  هم بزنید تا کف کند.
  3. صابون را بر روی صورت و گردن بدون آرایش ماساژ دهید.
  4. پوست را کاملا بشویید و خشک کنید.

صابون مایع شستشوی صورت کلینیک All About Clean

موارد موجود در صابون مایع شستشوی صورت کلینیک

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، سدیم لورت سولفات، سدیم کلرید، کوکامیدوپروپیل هیدروکسی سولتین، لورامیدوپروپیل بتائین، سدیم کوکویل سارکوزینات، چای-کوکویل گلوتامات، دی-Ppg-2 Myreth-10 آدیپات لیتیلسیس-آلوئه جوفلوز، عصاره آلوئه ورا و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید صابون مایع شستشوی صورت کلینیک برای انواع پوست خشک را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117476
حجم200 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستخشک . خیلی خشک
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتپاکسازی آرام پوست بدون سفتی و خشک کردن پوست . دارای کفی نرم و غیر خشک کننده . شل کننده پوسته‌های سطحی پوست . از بین بردن کثیفی‌ها و آلودگی‌های پوستی . حفظ تعادل رطوبت طبیعی پوست . فاقد مواد مضره
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهآلوئه ورا
برچسب صابون مایع شستشوی صورت کلینیک, صابون مایع شستشوی صورت

نوشتن نظر

صابون مایع شستشوی صورت کلینیک All About Clean

Clinique All About Clean Liquid Facial Soap

نوشتن نظر

14 محصول مشابه

منو