فوم شستشو مای اگزوفارما Hyaluronic Acid

My Hyaluronic Acid Washing Foam

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

201,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی فوم شستشو مای اگزوفارما هیالورونیک اسید

فوم شستشو مای اگزوفارما مدل Hyaluronic Acid بدون عصاره بوده و به جهت از بین بردن آلودگی بر روی پوست استفاده می‌شودو. این فوم شوینده به خوبی آلودگی‌های پوستی که در اثر عوامل مختلف همچون قرارگیری در نور آفتاب، آب و هوای آلوده، آرایش و غیره بر روی پوست ایجاد می‌شود را از بین می‌برد.
این فوم شوینده که یک پاک کننده قوی بوده سازگار با پوست‌های نرمال و خشک است. با کمک این فوم شوینده کار سم زدایی از روی پوست آن هم با محافظت از پوست را برعهده داشته و به خوبی کار رطوبت رسانی پوست را انجام می‌دهد. این فوم فاقد پارابن، الکل و سایر مواد مضره بر روی پوست بوده و پس از استفاده منجر به حساسیت پوستی نمی‌شود.
این فوم پاک کننده کار آبرسانی پوست پس از استفاده بر روی پوست را برعهده داشته و پس از استفاده منجر به رفع التهابا و خستگی پوست می‌شود و به طور موثر بر روی سلامت پوست موثر است. با کمک این شوینده ملایم می‌توان به خوبی آلودگی‌های سطح پوستی آن هم بدون خشک کردن پوست را از بین برد .
این فوم شستشو دارای فرمولاسیون بدون الکل و شوینده شیمیایی بوده و پس از استفاده هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند به همین دلیل افرادی که پوستی خشک و حساس دارند می‌توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کرده و پاکیزگی صورت خود را فراهم سازند.
این فوم شستشوی صورت دارای ترکیباتی حاوی آنتی اکسیدان بوده که ضد التهاب است و به همین منظور منجر به آسیب بر روی پوست نخواهد شد. با کمک این فوم شوینده می‌توان به خوبی انواع آلودگی‌های سطح پوست را از بین برده و منافذ باز پوستی را پاکیزه کرد. 

چرا باید از فوم شستشو مای اگزوفارما Hyaluronic Acid استفاده کرد؟

این فوم شوینده یک فوم ساده نبوده و پس از استفاده پوست را خشک نمی‌کند بلکه منجر به آبرسانی پوست‌ها به خصوص پوست‌های خشک، حساس و نرمال می‌شود که در این صورت پوست پس از شستشو دچار شفافیت و زیبایی طبیعی خواهد شد.
از آنجایی که موارد موجود درون این فوم شوینده مغذی و مرطوب کننده هستند به همین دلیل می‌توان آن را بر روی پوست‌های حساس و خشک که به مراتب مراقبت سخت‌تری نسبت به پوست چرب دارند از آن استفاده کرد.

ویژگی‌های فوم شستشو مای اگزوفارما هیالورونیک اسید

  • آبرسانی پوست
  • از بین بردن التهابات پوستی
  • پاکسازی و سم زدایی پوست
  • از بین بردن انواع آلودگی‌های پوستی
  • مناسب پوست‌های معمولی تا خشک و حساس
  • فراهم سازی لطافت پوستی
  • بدون صابون، الکل و پارابن
  • حاوی مواد مغذی و موثر در پاکسازی پوست
  • بدون خشک کردن پوست

نحوه استفاده از فوم شستشو مای اگزوفارما Hyaluronic Acid

  1. صورت خود را خیس کنید.
  2. به مقدار کافی فوم را بر روی کف دست خودریخته و سپس فوم را بر روی صورت‌تان پخش کنید.
  3. فوم را به خوبی بر روی پوست ماساژ دهید.
  4. پوست را با آب گرم بشویید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از برخورد آن با چشم و سایر زخم‌ها خودداری کنید.

موارد موجود در فوم شستشو مای اگزوفارما هیالورونیک اسید

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب دیونیزه، سدیم لارت سولفات، گلیسیرین، کوکامیدوپریول بتان، هیلورونیک اسید، پروتئین شیر هیدرولیز شده، دی سدیم ادتا، پرفیوم سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات اشاره کرد.

شما می‌توانید فوم شستشو مای اگزوفارما هیالورونیک اسید را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده رسمی برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117138
بافتفومی
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی . خشک
ساخت کشورآلمان
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتآبرسانی پوست . از بین بردن التهابات پوستی . پاکسازی و سم زدایی پوست . از بین بردن انواع آلودگی‌های پوستی . فراهم سازی لطافت پوستی . بدون صابون . حاوی مواد مغذی و موثر در پاکسازی پوست . بدون خشکی پوست
پارابنندارد
برچسب فوم شستشو, فوم شستشو مای

نوشتن نظر

فوم شستشو مای اگزوفارما Hyaluronic Acid

My Hyaluronic Acid Washing Foam

نوشتن نظر

14 محصول مشابه

منو