اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid

My Sebo Pharma Salicylic Acid Anti Acne Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

470,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid

آکنه مشکلی است که برای بسیاری از افراد باعث ایجاد مشکلات موقت یا مکرر می شود. پوست چرب، جوش‌ها، لک‌ها و جوش‌های مرتبط با آکنه روی افراد تاثیر متفاوتی می‌گذارد و برای اکثر مردم، آسیب موقتی است. با این حال، گاهی اوقات آکنه می‌تواند جای زخم باقی بگذارد، و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه به طور طبیعی این آثار آکنه را از صورت خود پاک کنید.

اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid یک راه مطمئن برای از بین بردن و جلوگیری از ایجاد جوش بر روی پوست بدن می باشد.ترکیبات این محصول حاوی سالیسیلیک اسید ، AHA ، Neutrazen ، نیاسینامید می باشد که در ادامه به عملکرد و فواید آن ها برای از بین بردن جوش می پردازیم :

سالیسیلیک اسید یک اسید بتا هیدروکسی است. برای کاهش آکنه با لایه برداری پوست و شفاف نگه داشتن منافذ شناخته شده است. 
سالیسیلیک اسید می تواند یک ماده موثر در محصولات مراقبت از پوست برای کمک به درمان آکنه باشد. سالیسیلیک اسید می تواند با شکستن و از بین بردن سلول های مرده و چربی پوست به باز کردن منافذ مسدود شده کمک کند.

AHA ها مواد فعال ملایمی هستند که بدون هیچ گونه شستشو پوست شما را لایه برداری می کنند. پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست شما را شل می‌کنند و چهره‌ای صاف و درخشان را نشان می‌دهند. و همچنین با آکنه سرسخت مبارزه می کنند.

Neutrazen یک ماده فعال چند منظوره است که پوست تحریک شده ناشی از اشعه ماوراء بنفش، واکنش های ایمنی و استرس مکانیکی را آرام و آرام می کند و به حفظ و بازیابی آستانه حساسیت پوستی طبیعی کمک می کند. Neutrazen یک ماده عالی برای پوست های حساس است.

نیاسینامید تولید سبوم (روغن) را در پوست شما کاهش می دهد. روغن اضافی می تواند باعث آکنه شود، بنابراین توانایی نیاسینامید در تنظیم تولید روغن ممکن است به پیشگیری و درمان جوش ها کمک کند، به خصوص در افرادی که پوست چرب دارند.

نحوه ی مصرف اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid

جهت استفاده از اسپری ضد جوش مای ابتدا باید از تمیز بودن پوست بدن خود اطمینان حاصل نمایید ، بهترین زمان آن پس از حمام و خشک کردن بدن می باشد.  اسپری را بر روی نقاط دارای آکنه اسپری کنید و قبل از پوشیدن لباس اجازه دهید کاملا خشک شود.

خرید اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid

شما میتوانید اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده نماینده برند My تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117763
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستانواع پوست
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبکل بدن

نوشتن نظر

اسپری ضد جوش مای سبوفارما Salicylic Acid

My Sebo Pharma Salicylic Acid Anti Acne Spray

نوشتن نظر

13 محصول مشابه

منو