فومينگ ژل بايودرما Sebium

Bioderma Sébium Foaming Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : Bioderma

شاخه: پاک کننده صورت بایودرما

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

570,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی فومینگ ژل بایودرما سبیوم (سبوم)

فومینگ ژل بایودرما مدل Sebium یک پاک کننده ملایم بوده که به وضوح درخشندگی اضافی پوست را کاهش می‌دهد. این محصول دارای 200 میلی لیتر حجم بوده و مناسب برای پوست‌های مختلط تا چرب است. این پاک کننده‌های روزانه مناسب برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان بوده و  سلامت آن توسط متخصصین پوست تایید شده است.
این محصول دارای اثربخشی ثابت شده بوده و منجر به 100 درصد تمیزی و راحتی پوست افراد پس از استفاده می‌شود. تمامی محصولات بایودرما بر اساس اصول اکوبیولوژی که در قلب رویکرد NAOS قرار دارد، فرموله شده‌اند تا به اکوسیستم پوست احترام بگذارند و سلامت پوست را به شکلی پایدار حفظ کنند.
فومینگ ژل سبیوم پوست را به آرامی و بدون خشک کردن پاکسازی می‌کند. این محصول حاوی روی و سولفات مس بوده که اپیدرم را تمیز می‌کند، ناهنجاری‌ها را کاهش می‌دهد و سبوم اضافی را جذب می‌کند. این محصول دارای فرمول فوق العاده ملایم و بدون صابون بوده که به تعادل پوست احترام می‌گذارد و pH فیزیولوژیکی آن را حفظ می‌کند. این مجموعه به افزایش آستانه تحمل پوست کمک می‌کند و پوستی زیبا و طبیعی را برای شما فراهم می‌آورد.
این محصول یک پاک کننده صورت بوده که دارای بافت ژلی باطراوت است. ویژگی مهم این محصول ملایم بودن این پاک کننده پوست بوده و هنگام استفاده ژل را به صورت فوم درآورده و صورت خود را با آن بشویید. در حالت کلی وجود استرس خارجی می‌تواند پوست را واکنش پذیر و حساس کند به همین منظور این مجموعه ثبت اختراع به افزایش آستانه تحمل پوست آن هم صرف نظر از نوع پوست کمک می‌کند تا پوست دچار مقاومت بالایی باشد.

فومینگ ژل بایودرما سبیوم (سبوم)

چرا باید از فومینگ ژل سبوم استفاده کرد؟

به جهت درک بهتر از مراقبت پوستی باید بدانید که پاکسازی صورت اولین قدم ضروری در هر روتین مراقبت از پوست است. بدین منظور باید پوست را از آلودگی‌های انباشته شده همچون سبوم، تعریق، سلول‌های مرده، باکتری‌ها، لوازم آرایشی، فیلترهای خورشیدی، آرایش، گرد و غبار و سایر آلاینده‌های ذرات معلق رها کرد تا پوست را برای مراقبت‌های دیگر آماده کنید.
بدون پاکسازی‌های ضروری در هنگام صبح و عصر، پوست دچار خفگی می‌شود و این بدان معناست که لایه هیدرولیپیدی دیگر نقش محافظتی خود را بازی نمی‌کند و منافذ پوست مسدود می‌شوند، در نتیجه بی نظمی‌هایی همچون جوش و سایر مشکلات بر روی پوست ظاهر می‌شود و رنگ چهره را کدر و ناهموار می‌کنند.
برای پوست‌های مختلط تا چرب، پاکسازی پوست از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا سبوم اضافی بر روی این نوع پوست‌ها وجود دارد. پاکسازی باید تمام ناخالصی‌ها را بدون حمله به پوست از بین ببرد. این محصول تست شده تحت کنترل پوست بوده و دارای نتایج فوری است.
این محصول به خوبی پوست را تصفیه می‌کند و پوستی تمیز را فراهم می‌آورد. این محصول به خوبی بر بی نظمی‌های پوستی تاثیر می‌گذارد و 23 درصد از نامرتبی پوست می‌کاهد و 37.5 درصد به کاهش بیش از حد سبوم پس از 28 روز از استفاده این محصول منجر می‌شود و پس از استفاده طولانی مدت می‌تواند تا 68 درصد از کاهش بیش از حد سبوم بر روی پوست جلوگیری کند.

مزایای استفاده از فومینگ ژل بایودرما Sebium

  • به آرامی پوست را پاکسازی می‌کند.
  • ترشح سبوم را محدود می‌کند.
  • به جلوگیری از مسدود شدن آشکار منافذ پوست کمک می‌کند.
  • بدون صابون
  • غیر کومدوژن
  • دارای فرمول غیر خشک کننده پوست

Bioderma Sébium Foaming Gel

آیا استفاده از فویمنگ ژل سبوم برای انواع پوست مناسب است؟

استفاده از فومینگ ژل سبوم مخصوص پوست‌های مختلط تا چرب بوده و مناسب برای پوست‌هایی است که مستعد جوش هستند.

ویژگی منحصر به فرد بسته بندی این محصول چیست؟

این محصول دارای پمپ قفل‌دار بوده که برای حمل و نقل آسان بر روی این محصول تعبیه شده است.

آیا می‌توان از ژل فومینگ سبوم برای تمام صورت استفاده کرد؟

ژل فومینگ سبوم برای پاکسازی صورت بدون مالش شدید طراحی شده است. تنها در هنگام استفاده مراقب باشید که از استفاده این فوم در ناحیه چشم خودداری کنید. می‌توانید از این فوم بر روی قسمت پایین گردن و قسمت بالای پشت گردن نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از فومینگ ژل بایودرما سبیوم

این فومینگ ژل مناسب برای استفاده بر روی بدن و صورت بوده و می‌توان از آن به صورت 7 روز هفته و در هنگام صبح یا عصر استفاده کرد.

  1. محصول را بر روی پوست مرطوب بمالید.
  2. از محصول به مانند یک فوم بر روی صورت خود استفاده کنید.
  3. پوست را به خوبی آبکشی کنید.
  4. پوست را به آرامی خشک کنید.

*می‌توان از این محصول به عنوان فوم اصلاح نیز استفاده کرد. این محصول قابل استفاده در قسمت پشت و سینه نیز می‎باشد.

فومینگ ژل بایودرما Sebium

مواد تشکیل دهنده فومینگ ژل بایودرما Sebium

از جمله مواد تشکیل دهنده این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، کوکوآمفواستات سدیم، سدیم لورت سولفات، متیل پروپاندیول، دی سدیم EDTA، مانیتول، زایلیتول، رامنوز، فروکتولیگوساکاریدها، سولفات روی، سولفات مس، عصاره برگ جینکو بیلوبا، PEG-90 گلیسریل ایزواستئارات، اسید لاکتیک، LAURETH-2، سوربات پتاسیم، سدیم کلرید، پروپیلن گلیکول، هیدروکسید سدیم و عطر اشاره کرد.

دستورالعمل بازیافت فومینگ ژل بایودرما سبوم

طراحی این محصول سازگار با محیط زیست بوده و به طور مداوم در تلاش بوده تا بسته بندی خود را بهبود ببخشد تا اثرات زیست محیطی را به حداقل برساند. اکثر محصولات برند بایودرما از 100٪ پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده‌اند و تمام جعبه‌های بیرونی آن از کاغذهای 100٪ قابل بازیافت با منبع پایدار ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید فومینگ ژل بایودرما مدل سبیوم را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Bioderma تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116752
بافتژلی
مناسب برایبانوان
مبدا برندایتالیا
الکلندارد
مناسب پوستپوست‌های مختلط تا چرب
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
مناسبصورت
سایر توضیحاتپاکسازی ملایم پوست . محدود کننده ترشح سبوم . جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست . بدون صابون . غیر کومدوژن . دارای فرمول غیر خشک کننده پوست . مناسب بزرگسالان و نوجوانان . تایید شده توسط متخصصین پوست
عصارهبرگ جینکو بیلوبا
برچسب فومينگ ژل بايودرما, فومينگ ژل

نوشتن نظر

فومينگ ژل بايودرما Sebium

Bioderma Sébium Foaming Gel

نوشتن نظر

منو