تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 2

Clinique Clarifying Lotion 2

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

1,390,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-02

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های خشک

تونر پاک کننده صورت کلینیک مدل Clarifying Lotion 2 یک لوسیون لایه بردار ملایم برای پوست‌های ترکیبی خشک بوده و پوسته‌های کدر را از بین می‌برد. این تونر پاک کننده صورت توسط متخصص پوست ساخته شده است. استفاده از این تونر پاک کننده بر روی پوست‌های مختلط خشک نوع 2 ساخته شده است.
این لوسیون لایه بردار که به صورت مایع ساخته شده توسط متخصصین پوست طراحی شده و راه را برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر باز می‌کند. فرمول ملایم و با طراوت این محصول منجر به ایجاد پوستی سالم در شما خواهد شد.
با کمک تونر پاک کننده و شفاف کننده پوست شماره 2 کلینیک می‌توانید آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوسته‌های کدر پوستی خود را از بین ببرید تا پوستی صاف‌تر و شفاف‌تر داشته باشید. پس از استفاده تونر پوست برای مرطوب کننده آماده می‌باشد زیرا پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است.
برای پوست‌های خشک‌تر، لایه‌برداری دو بار در روز توصیه می‌شود که این لایه برداری به حذف پوسته‌های سطحی که می‌توانند مانعی برای جذب رطوبت باشند، کمک می‌کند و حتی به ناپدید شدن خطوط ریز خشکی پوست نیز کمک می‌کند.

تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های خشک
از جمله نتایج اثبات شده استفاده از این تونر می‌توان به نرم‌تر و درخشان‌تر شدن پوست اشاره کرد که در این صورت منافذ پوستی کمتر جلب توجه می‌کنند و به خوبی پاکسازی می‌شوند. مواد تشکیل دهنده برجسته درون این محصول شامل  عصاره فندق جادوگر بوده که به وضوح پوست را اصلاح می‌کند. وجود اسید سالیسیلیک نیز به لایه برداری سطح پوست و افزایش گردش سلولی پوست کمک می‌کند.
این تونر پاک کننده قابل استفاده برای بانوان و آقایان بوده و یک لوسیون شفاف کننده و روشن کننده پوست است که تجدید طبیعی سلول‌های پوست را تسریع می‌بخشد. این محصول بدون بور طراحی شده و به جهت داشتن ظاهری شاداب‌تر برای پوست طراحی شده است.
با کمک این تونر پاک کننده پوسته‌های کدر و چربی اضافی موجود بر روی پوست از بین می‌رود به گونه‌ای که محصولات مرطوب کننده شما می‌تواند کار خود را بهتر انجام دهد. علاوه بر این، تونر پا کننده صورت شماره 2 به از بین رفتن خطوط ریز و خشک نیز کمک می‌کند.
از جمله مواد تشکیل دهنده برجسته درون این محصول می‌توان فندق جادوگر را نام برد که به وضوح پوست را اصلاح می‌کند. علاوه بر این درون این محصول از استیل گلوکوزامین نیز استفاده شده که به تعادل و صاف شدن پوست کمک می‌کند. درون این محصول از پارابن، فتالات و سولفات SLS & SLES و گلوتن استفاده نشده و دارای فرمولی ملایم و باطراوت است.

چرا باید از تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 2 استفاده کرد؟

این سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله‌ای انقلابی این برند توسط یک متخصص پوست مشهور ایجاد شده است. استفاده از این تونر ساده و سفارشی بوده و تنها سه دقیقه زمان می‌برد تا نتیجه آن را مشاهده کنید. با استفاده دو بار در روز آن هم بدین روش که در ابتدا پوست خود را با صابون صورت پاک کنید سپس با لوسیون شفاف کننده به لایه برداری و شفاف سازی پوست بپردازید و در انتها آن را با لوسیون آبرسان یا ژل سبک مرطوب کنید می‌توانید پوستی زیبا و سرحال داشته باشید.
این لوسیون لایه بردار به صورت مایع توسط متخصصین پوست ساخته شده و راه را برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر باز می‌کند. استفاده از این تونر مناسب پوست‌های خشک بوده و نگرانی‌هایی همچون منافذ، تیرگی و خشکی پوست را کاهش می‌دهد.

تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 2

ویژگی‌های تونر پاک کننده صورت کلینیک کلریفاینگ لوشن 2

  • لایه بردار پوست‌های مختلط و خشک
  • توسعه یافته توسط متخصص پوست
  • مناسب برای پوست‌های خشک نوع 2
  • کمک به داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر 
  • دارای فرمول ملایم
  • از بین بردن انواع آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوست‌های کدر شده
  • نرم کنندگی پوست
  • حاوی عصاره فندق جادوگر
  • حاوی اسید سالیسیلیک
  • افزایش گردش سلولی پوست
  • فاقد پارابن، فتالات، سولفات SLS & SLES و گلوتن

نحوه استفاده از تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 2

  1. دو بار در روز و در هنگام صبح و شب از این تونر استفاده کنید.
  2. تونر را بر روی پنبه بمالید و به آرامی آن را بر روی صورت و گردن اعمال کنید.
  3. این محصول تنها برای استعمال خارجی توصیه می‌شود بنابراین از آن بر روی نواحی چشم و لب‌ها استفاده نکنید.
  4. در ادامه از روتین مراقبت پوستی خود استفاده کنید.

Clinique Clarifying Lotion 2

موارد موجود در تونر پاک کننده و روشن کننده صورت کلینیک 2

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، دنات الکل، اسید سالیسیلیک، عصاره فندق جادوگر، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، استیل گلوکزامین، ترهالوز، سدیم هیالورونات، بوتیلن گلیکول، بی کربنات سدیم و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های ترکیبی خشک را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117392
حجم400 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستخشک
مناسبصورت
سایر توضیحاتلایه بردار پوست‌های مختلط و خشک . مناسب پوست‌های خشک نوع 2 . کمک به داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر  . از بین بردن انواع آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوست‌های کدر شده . نرم کنندگی پوست . افزایش گردش سلولی پوست
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهفندق جادوگر . اسید سالیسیلیک
برچسب تونر پاک کننده صورت کلینیک, تونر پاک کننده صورت

نوشتن نظر

تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 2

Clinique Clarifying Lotion 2

نوشتن نظر

13 محصول مشابه

منو