ادو تویلت ایو روشه Mandarine Citron Cèdre

 Yves Rocher Mandarine Citron Cèdre Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Yves Rocher

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه ایو روشه ماندارین سیتروئن سدر

عطر زنانه مدل Mandarine Citron Cèdre از خانواده مرکبات، چوبی، آلدئید و میوه‌ایی میباشد و طبعی خنک دارد.
این عطر مرکباتی-آلدئیدی برای اولین بار در سال 2016 توسط برند مشهور ایو روشه به بازار عرضه شد. استفاده از این عطر در روزهای فصول بهار و تابستان به خصوص فصل تابستان به بانون توصیه میشود.
طراحی این عطر توسط طراح مشهوری به نام متیو ناردین(Mathieu Nardin) انجام شده است.
نت‌های درون این عطر ترکیبی از روایح پرتقال ماندارین، سیتروئن و چوب سدر میباشد. براساس نظر اکثر مصرف کنندگان عطر ماندارین سیتروئن سدر رایحه سیتروئن بیشتر از روایح دیگر احساس میشود.
عطر Mandarine Citron Cèdre محصولی از برند معتبر ایو روشه و ساخت کشور فرانسه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-108897
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
ساختار رایحهمرکبات . چوبی . آلدئید . میوه ای
گروه بویاییمرکبات معطر
طبعخنک
نت پایهپرتقال ماندارین . سیتروئین . چوب سدر
عطرسازMathieu Nardin
سال عرضه2016
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب ادو تویلت ایو روشه, عطر زنانه ایو روشه

نوشتن نظر

ادو تویلت ایو روشه Mandarine Citron Cèdre

 Yves Rocher Mandarine Citron Cèdre Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
در مورد برند ایو روشه

تاریخچه برند ایو روشه (Yves Rocher) 

نام این برند برگفته از نام بنیان­‌گذار آن یعنی آقای ایو روشه (Yves Rocher) یک کارآفرین اهل فرانسه است. از مهم‌ترین دستاوردهای زندگی ایو روشه علاوه بر تاسیس یکی از موفق ­ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان، دریافت جایزه لژیون دونور در سال 2007 است. وی در تاریخ 26 دسامیر سال 2009 و در 79 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. برند ایو روشه هم اکنون توسط بریس روشه (Bris Rocher) نوه ایو روشه اداره می­‌شود و دارای بیش از ۸۸ نمایندگی فعال در هر پنج قاره جهان است.

اولین فعالیت­‌های تجاری ایو روشه به سال 1959 باز می­‌گردد، زمانی که وی تصمیم گرفت با استفاده از گیاهان باغ پدری خود در روستای لاگاسیلی فرانسه به تولید لوازم آرایشی ویژه بانوان بر پایه مواد کاملا طبیعی بپردازد. البته محصولات ایوروشه هم اکنون تنها مخصوص بانوان نیست و سری محصولات ویژه آقایان این شرکت مثل پاک ­کننده صورت، افترشیو و عطرهای مختلف توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می­‌گیرند. تصویر زیر مربوط به زمانی است که نخستین محصولات برند ایوروشه توسط بنیان­‌گذار آن و در یک اتاق زیر شیروانی تولید می­‌شدند، البته این اتاق بعدها به محلی برای انجام آزمایشات و ارزیابی کیفیت محصولات تولیدی این برند تبدیل شد.

مدیریت شرکت ایو روشه در سال 1992 و پس از استعفای رسمی مؤسس این شرکت به پسر وی سپرده شد اما مدیریت جدید تنها 2 سال در این سمت باقی ماند و پس از فوت وی در اثر یک سانحه رانندگی، آقای ایو روشه مجددا عهده‌­دار مدیریت شرکت خود شد، این روند تا زمان فوت ایشان یعنی سال 2009 ادامه پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت ایوروشه، علاوه بر تولید محصولات زیبایی باکیفیت و البته بر پایه فرمول­‌های گیاهی، توجه به اهمیت فضای سبز و مسئله کاشت و حفاظت از درختان است، در همین راستا شرکت Yves Rocher تا سال 2015 موفق به کاشت بیش از 100 میلیون نهال در سراسر جهان شده است. اگرچه محصولات ایو روشه تنوع زیادی دارند اما می­‌توان آن­‌ها را به سه گروه کلی زیر تقسیم نمود.

  •     محصولات بهداشتی صورت ایو روشه شامل: انواع کرم، ماسک و شستشو دهنده‌­های مخصوص صورت
  •    لوازم آرایشی و زیبایی ایوروشه شامل: پنکیک،کرم پودر، انواع خط چشم و ریمل، رژلب و محصولات مراقبت از      ناخن
  •     عطر و و ادکلن ایو روشه

ادو پرفیوم ایو روشه Evidence حجم 100 میلی لیتر

این عطر نخستین بار در سال 2003 به بازار ارائه شد و از آن زمان تا کنون توانسته همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای برند ایو روشه شناخته شود. به طور کلی می­توان Comme Une Evidence  را یک عطر خنک دانست که رایحه شیرین آن بر پایه بوی گل و میوه‌­های شیرین است، بطری ایو روشه Evidence در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است و در هماهنگی کامل با مایع صورتی رنگ داخل شیشه طراحی شده است. طراحی و فرمولاسیون این عطر نیز توسط عطرساز مشهور «آنیک مناردو» (Annick Menardo) انجام شده است.

پس از اسپری اویدنس بر روی نبض خود در نت اولیه رایحه‌­ای از بوی ریواس و برگ بنفشه در فضای اطرافتان پر می‌شود، این رایحه باعث می­‌شود تا حس شادی در شما برانگیخته شود. نت میانی نیز در هماهنگی کاملی برپایه ترکیب گل رز و زنبق دره انرژی مثبت را در شما افزایش می‌­دهد. پس از گذشت مدت زمان مناسبی نوبت به نت­‌های پایانی ایوروشه اویدنس می­رسد. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ اوک‌موس ساخته شده و شما را سرشار از آرامش و اعتماد به­ نفس می­‌کنند.

با توجه به بوی خنک و شیرینی که ادو پرفیوم زنانه ایو روشه Evidence دارد می‌­تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در روزهای گرم  فصل‌های بهار و تابستان باشد. البته پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، و بطری ساده و زیبا با ظرفیت 100 میلی‌لیتری نیز می­‌توانند دلایل خوبی باشند که اگر قصد هدیه دادن یک عطر به عزیزانتان را دارید، ایو روشه اویدنس در صدر لیست انتخاب­‌های شما باشد.

ادو تویلت مردانه ایو روشه مدل هوگار حجم 75 میلی لیتر

عطر Hoggar یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه ایوروشه است که اولین­‌بار در سال 2005 به بازار عرضه شده است. این عطر در مجموع دارای رایحه­‌ای تلخ با ساختاری شیرین و گرم و شرقی برپایه بوی چوب، گیاهان، میوه و مرکبات است. ایو روشه هوگار می­تواند انتخاب بسیار مناسبی برای فصول سرد سال باشد. طیف قهوه‌­ای شیشه و درب بطری کاملا با گرمی رایحه مایع داخل آن هماهنگ است، به طورکلی طراحی شیشه ایوروشه اوگار به گونه­‌ای است که می­‌توان آن را به عنوان یکی از آیتم‌­های روی میزکار مردانی دانست که دارای سلیقه­‌ای کلاسیک هستند.

ادو تویلت مردانه ایو روشه مدل هوگار حاصل همکاری برند خوش‌نام ایو روشه و Marie-Aude Couture-Bluche به عنوان چهره­‌های سرشناس صنعت عطر است. پس از اسپری این عطر در نت آغازین ترکیبی از رایحه‌های دانه‌ توکا و سدر فضای اطراف شما را به طور کامل دربرخواهد گرفت. گرمای خاص این عطر حس طراوت طبیعت را در مخاطب ایجاد می‌­کند، این ویژگی زمانی به اوج می‌رسد که در نت میانی رایحه نارنج و مرکبات مشام افراد را به شدت با خود همراه می­‌کند. در نت پایانی اما ایو روشه هوگار سعی در حفظ فضای ایجاد شده دارد و همچنان با رایحه­ای برپایه مرکبات مخاطب خود را تا پایان زمان ماندگاری عطر همراهی می­‌کند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو