اسپری بدن اکس Gold

Axe Gold Oud Wood & Fresh Vanilla Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس گلد

اسپری بدن مردانه اکس مدل Gold طراوتی 48 ساعته را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اسپری با رایحه وسوسه انگیز و با کیفیتی که از چوب عود و وانیل تشکیل شده منجر به شادابی هر چه بیشتر بدن و پوست می‌شود. اسپری بدن گلد به خوبی بوی بد بدن را از بین می‌برد و به مدت 48 ساعت بدن شما را شاداب نگه می‌دارد.
برای اینکه بویی خوش و تازه داشته باشید می‌توانید با استفاده از اسپری بدن گلد  تا ساعات طولانی خوشبو بمانید. شما هرگز نمی‌دانید در اطرافتان چه چیزی می‌گذرد و چه زمانی به یک اسپری دئودورانت نیاز دارید به همین دلیل با استفاده از این اسپری در هنگام صبح می‎توانید یک روز سخت را به خوبی پشت سر گذارید.
این اسپری به شما کمک می‌کند تا در تمام طول روز خوشبو بمانید و این بو را در طول روز حفظ کنید.اسپری بدن دئودورانت گلد با رایحه 48 ساعته و با کیفیتی که دارد به صورت ضدبو طراحی شده و به خوبی بدن شما را پوشش می‌دهد و می‌توانید این احساس تازگی را در طول روز داشته باشید.
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.

اسپری بدن مردانه اکس گلد
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
قوطی اسپری بدن گلد از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
به جهت اثربخشی بهتر این محصول می‌توانید از استیک ضدتعریق و سایر محصولات بهداشتی برند اکس استفاده کرده و شادابی و طراوت را برای خود فراهم آورید. این اسپری بدن مردانه به خوبی بدن شما را در تمام طول روز شاداب نگه می‌دارد و دارای رایحه‌ای پیچیده و جذاب است.
این اسپری با رایحه منحصر به فردی که دارد نه تنها شما را در برابر بوی بد بدن محافظت می‌کند بلکه موجب می‌شود که بدن شما تا ساعات طولانی دارای رایحه‌ای تازه و شاداب باشد و روز خود را با سرزندگی آغاز کرده و آن را به پایان برسانید.

نحوه استفاده از اسپری بدن Gold

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح نعناع هندی له شده و رزماری را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس گلد

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، هیدروفلوئوروکربن 152a، بوتان، ایزوبوتان، عطر، نئودکانوات روی و پروپان اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

شما می‌توانید اسپری بدن مردانه اکس مدل گلد را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Axe تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116680
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهچوبی . معطر . چوب عود . وانیل
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
مبدا برندترکیه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتاز بین بردن بوی تعریق . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . دارای رایحه‌ای انرژی بخش . طراحی شده به صورت آنتی باکتریال
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Gold

Axe Gold Oud Wood & Fresh Vanilla Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو