اسپری بدن اکس Black Night Fresh

Axe Black Night Fresh Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس بلک نایت فرش

اسپری بدن مردانه اکس مدل Black Night Fresh کار محافظت از بدن را در برابر تعریق با ماندگاری 48 ساعته انجام می‌دهد. این اسپری به شما و پیراهن‌هایتان احساس تمیزی و شادابی را می‌دهد. اسپری بلک نایت نشان دهنده نیت عطر مردانه گرم و لطیف است.
نت آغازین موجود درون این اسپری حاوی روایحی همچون هل، ریشه زنجبیل، گریپ فروت و گلابی بوده و در نت میانی شاهد روایحی همچون چوب کشمیر، شکوفه پرتقال، انواع توت‌های فلفل دلمه‌ای، اسطوخودوس و شمعدانی خواهید بود و در انتها شاهد روایح وانیل، لوبیا تونکا، کهربا و چوب سدر خواهید بود.
این اسپری به صورت بدون آلومینیوم طراحی شده و از خانواده میوه‌ای بوده و طعمی تند دارد. با کمک اسپری دئودورانت بلک نایت برای شب آماده هستید. با کمک این اسپری شما یک شب پر از امکانات را تجربه خواهید کرد. این اسپری دارای هاله‌ای حسی ناب و شیفتگی نفس گیر بوده که روایحی جذاب را برای شما به همراه دارد.
اسپری بلک نایت فرش از شما در برابر تعریق و بوی بد بدن برای مدت طولانی محافظت می‌کند و بدون هیچ گونه نمک و آلومینیوم ساخته شده که لحظات هیجان انگیزی را در فضای اسرارآمیز شب تاریک برای شما تضمین می‌کند.

اسپری بدن مردانه اکس بلک نایت
روایح و بوی تازه این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
قوطی اسپری بدن بلک نایت از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
به جهت مشاهده اثربخشی بیشتر از این محصول می‌توانید آن را همراه با سایر محصولات برند اکس همچون ضدتعریق‌ها، شامپو و شاور ژل استفاده کنید تا اثربخشی آن را به خوبی مشاهده کنید.

نحوه استفاده از اسپری بدن Black Night Fresh

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح نعناع هندی له شده و رزماری را بر روی بدن خود احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس بلک نایت فرش

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون دنات الکل، بوتان، ایزوبوتان، پروپان، عطر، بنزیل الکل، بنزیل بنزوات، بنزیل سالیسیلات، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، سیترال، سیترونلول، کومارین، اوژنول، ژرانیول، لیمونن و لینالول اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

شما می‌توانید اسپری بدن مردانه اکس مدل بلک نایت فرش را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Axe تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116679
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهمیوه‌ای . تند . معطر . گیاهی . مرکبات . چوبی . گلی
گروه بویاییمعطر میوه ای
طبعگرم
نت آغازینهل . ریشه زنجبیل . گریپ فروت . گلابی
نت میانیچوب کشمیر . شکوفه پرتقال . انواع توت‌های فلفل دلمه‌ای . اسطوخودوس . گل شمعدانی
نت پایهوانیل . لوبیا تونکا . کهربا . چوب سدر
مبدا برندفرانسه
وزن97 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتمحافظت از بدن در برابر تعریق . بدون نمک . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت . دارای رایحه انرژی بخش . طراحی شده به صورت آنتی باکتریال
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Black Night Fresh

Axe Black Night Fresh Body Spray

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

منو