اسپری بدن اکس Dark Temptation Dark Chocolate

Axe Dark Temptation Dark Chocolate Scent Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس دارک تمپتیشن (شکلات تلخ)

اسپری بدن مردانه اکس مدل Dark Temptation یک اسپری ضدتعریق بوده که به مدت 48 ساعت از بدن در برابر بوی تعریق محافظت می‌کند. با استفاده از این اسپری بدن که محافظ بو بوده و دارای رایحه‌ای غنی، صاف و با وضوح بالا بوده می‌توان به مدت 48 ساعت اعتماد به نفس خود را حفظ کرد و در تمام طول روز احساس خنکی کرد.
اسپری دارک تمپتیشن به مدت 48 ساعت از شما در برابر بو محافظت می‌کند و دارای رایحه ملایم و با کیفیت شکلات تیره است. زمانی که این اسپری بر روی سینه اسپری شود به خوبی به مدت 2 روز پس از استفاده نیز می‌توان روایح جذاب آن را بر روی بدن استشمام کرد.
زمانی که روزی سخت دارید و یا علاقه‌مند به ورزش هستید اما اطمینان انجام کار به دلیل بوی نامطبوع تعریق را ندارید استفاده از این اسپری به شما توصیه می‌شود زیرا در هنگام استفاده در طلوع خورشید می‌توانید از آن استفاده کرده و یک روز سخت را شروع کنید و تا انتهای روز از روایح آن بر روی بدن خود لذت ببرید.
این اسپری در تمام طول روز روایحی تازه و مقاومت ناپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید با خیالی آسوده روز کاری خود را آغاز کنید و از بوی خوش بدن خود تا انتهای روز مطمئن باشید. این اسپری دئودورانت بدون هیچگونه دردسری بدن شما را به سرعت شاداب می‌کند و روزی خوش را برای شما فراهم می‌آورد.

اسپری بدن مردانه اکس دارک تمپتیشن
قوطی اسپری بدن دارک تمپتیشن از بدنه فلزی ساخته شده که قابل بازیافت است. این اسپری فرموله شده به صورت بدون آلومینیوم بوده و با فن آوری زینک ضد بو برای محافظت کامل از بوی بدن ساخته شده است. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
این اسپری به مانند یک نوع شکلات ساخته شده که با گرم شدن هم ذوب نمی‌شود. اسپری بدن Dark Temptation با رایحه 48 ساعته‌ای که دارد با کیفیتی بالا بدن شما را پوشش می‌دهد به گونه‌ای که روایح جذاب آن بر روی بدن‌تان تا ساعاتی طولانی احساس می‌شود.
این اسپری دارای رایحه شیرین شکلات دارک بوده که روایحی مقاومت ناپذیر دارد و موجب می‌شود تا شما برای هر چیزی که ممکن است به سراغتان آید آماده باشید. طراحی قوطی این اسپری جدید بوده و دارای همان رایحه Dark Temptation قبل بوده که می‌توانید به آن تکیه کنید.
البته این تنها چیز جدیدی نیست که در خصوص این اسپری عوض شده بلکه فناوری به کار رفته در این اسپری بدن انقلابی جدید را با عملکردی دوگانه معرفی کرده که با باکتری‌های مولد بو مبارزه می‌کند بنابراین می‌توانید بوی غیر قابل مقاومتی را بعد از گذشت 48 ساعت از بین ببرید، به طوری که مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد در هر صورت شما آماده هستید.

Axe Dark Temptation New Body Spray
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
این اسپری مردانه دارای طمی شیرین و تلخ بوده و طبعی گرم دارد و قابل استفاده در تمام فصول سال به خصوص فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. استفاده از این اسپری به آقایانی که به رایحه و بوی خوب بدن خود اهمیت بالایی می‌دهند توصیه می‌شود و ماندگاری بالایی بر روی بدن دارد.

نحوه استفاده از اسپری بدن Dark Temptation

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد وسوسه انگیز بوده و پس از استفاده می‌توانید رایحه شکلات تلخ را بر روی بدن خود احساس کنید.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس دارک تمپتیشن

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون الکل دنات، هیدروفلوئوروکربن 152A، ایزوبوتان، پروپان و عطر (پرفیوم) اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116675
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
ساختار رایحهشکلات تلخ . شیرین
گروه بویاییخوراکی
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
ساخت کشور113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
سایر توضیحاتمحافظت از پوست در برابر بوی تعریق . دارای رایحه‌ای غنی از شکلات تلخ . مناسب برای ورزشکاران و شاغلان . دارای عملکردی دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های مولد بو . قوطی ساخته شده از فلز با قابلیت بازیافت
عصارهشکلات تلخ
آلومینیومندارد
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Dark Temptation Dark Chocolate

Axe Dark Temptation Dark Chocolate Scent Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو