اسپری بدن اکس Apollo Sage & Cedarwood

Axe Apollo Sage & Cedarwood Scent Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Axe

شاخه: اسپری اکس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

160,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری بدن مردانه اکس اِپُلو (آپولو)

اسپری بدن مردانه اکس مدل Apollo بوی بدن را از بین برده و پوست شما را تسکین می‌دهد. این اسپری بهترین محافظ برای ادامه حرکت در طول روز بوده و به صورت دئودورانت طراحی شده و تا 48 ساعت از بدن در برابر تعریق محافظت می‌کند.
این اسپری بدن بویی مقاوم را در شما ایجاد می‌کند و در تمام طول روز بر روی بدن ماندگاری خواهد بود. اسپری بدن Apollo با رایحه ماندگار 48 ساعته‌ای که دارد به صورت با کیفیت طراحی شده و  در ساخت آن از فناوری محافظت در برابر بو استفاده شده که شما و بدنتان را به خوبی از بوی تعریق به دور نگه می‌دارد.
درون این اسپری بدن از رایحه مریم گلی و چوب سدر استفاده شده که موجب می‌شود بدنتان همیشه روایحی سرحال کننده و شاداب داشته باشد. این اسپری مناسب برای ورزشکاران و افرادی است که دارای کارهایی پراسترس بوده و می‌تواند به صورت 100 درصدی بدن را از بوی نامطبوع دور نگه دارد.

اسپری بدن مردانه اکس اِپُلو
با استفاده از این اسپری بدن حتی می‌توانید به کوه آلپ سفر کرده و بدنی شاداب و خوشبو داشته باشید. بطری این اسپری با ظاهری جدید طراحی شده و دارای همان روایح Apollo سابق بوده که می‌توانید به خوبی به آن تکیه کنید.
درون این اسپری جدید از فناوری انقلابی جدید استفاده شده که با عملکرد دوگانه با باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد بدن مبارزه می‌کند تا بتوانید بوی غیرقابل مقاومت بدن را به مدت 48 ساعت از بین ببرید. مهم نیست چه چیزی سر راه شما قرار گیرد با استفاده از این اسپری شما همیشه آماده خواهید بود.
این اسپری دارای روایحی تازه‌تر بوده و دوستدار سیاره‌ای پاک است. هدف برند اکس تا سال 2025 این بوده که تمام بسته‌بندی‌های محصولات خود را به صورت قابل بازیافت طراحی کند که به سهولت امکان بازیافت آنها وجود داشته باشد.
این اسپری بدن ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده تا مدت زمان بالایی از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری می‌کند و پوست را خشک و بدون تعریق نگه می‌دارد. این محصول با دئودورانت موثر دارای روایحی ملایم و جذاب بوده که منجر به خوشبو کنندگی بدن شده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع تعریق خواهد شد.
این محصول دارای قدرت محافظت از بوی 48 ساعته بوده که با رایحه مریم گلی تازه طراحی شده که موجب می‌شود بدنی شاداب‌تر داشته باشید. با کمک این اسپری محافظت طولانی مدت 48 ساعته از بوی بد بدن را برای خود فراهم ساخته و  روزی سرشار از شادابی را داشته باشید.

 Axe Apollo New Body Spray

نحوه استفاده از اسپری بدن Apollo

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید و بر روی سینه خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی غیرقابل مقاومت بوده و پس از استفاده به خوبی قدرت روایح مریم گلی و چوب سدر را احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری بدن مردانه اکس اپولو

از جمله موارد موجود درون این اسپری می‌توان به مواردی همچون الکل دنات، هیدروفلوئوروکربن 152A، بوتان، ایزوبوتان، عطر و پروپان اشاره کرد.

*توصیه می‌شود پیش از استفاده مواد تشکیل دهنده محصول را به خوبی مطالعه کرده و در صورت وجود موادی حساسیت‌زا برای بدن خود از استفاده محصول خودداری کنید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116666
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
گروه بویاییگیاهی . چوبی
طبعخنک
مبدا برندفرانسه
وزن113 گرم
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهفلز
سایر توضیحاتاز بین بردن بوی تعریق . تسکین پوست . دارای روایح سرحال کننده و شاداب . ساخته شده با فناوری جدید . دارای عملکرد دوگانه به جهت مبارزه با باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد بدن
عصارهمریم گلی . چوب سدر
برچسب اسپری بدن, اسپری بدن اکس

نوشتن نظر

اسپری بدن اکس Apollo Sage & Cedarwood

Axe Apollo Sage & Cedarwood Scent Body Spray

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

منو