پالت سایه هدی بیوتی Obsessions

Huda Beauty Obsessions Eyeshadow Palette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Huda Beauty

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی پالت سایه هدی بیوتی اُبسشنز

پالت سایه هدی بیوتی مدل Obsessions دارای ترکیب جذابی از 3 پالت با 9 رنگ فوق العاده بوده و دارای ترکیب رنگ‌های مات و براق هستند. این پالت سایه دارای طیف وسیعی از پالت‌های سایه چشم بوده که به صورت جمع و جور و توسط خود هدی به طور ماهرانه‌ای طراحی شده و رنگ‌های موجود در آن توسط شخص خود او انتخاب شده است.
این پالت سایه به دوستداران زیبایی یک پالت سایه کامل را متناسب برای استفاده معمول در طول روز و مهمانی‌های شبانه را ارائه می دهد. این پالت‎‌های سایه دارای پایان مات، درخشان و متالیک بوده و مورد توجه بسیاری از بانوان ساخته شده است.
هر پالت سایه چشم Huda Beauty Obsessions با مجموعه‌ای از 9 مات با رنگدانه بسیار بالا و درخشان‌کننده‌های خیره‌کننده همراه است که همگی دارای بافتی صاف و قابل ترکیب هستند. این پالت‌ها که در طیف وسیعی از تم‌های رنگی موجود هستند، بسیار فشرده و سبک وزن هستند، که باعث می‌شود برای کیف دستی شما مناسب باشند.
این محصول دارای آینه بزرگ، پالت با اندازه مناسب و مجموعه سایه‌های همه کاره بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهری کلاسیک و بازیگوش ایجاد کنید که و حتی بتوانید در حین راه رفتن نیز از آن استفاده کنید.

آشنایی بیشتر با پالت سایه هدی بیوتی Obsessions:

این محصول دارای پیگمنت‌های فشرده و غنی بوده که دارای بافتی نرم و مخملی هستند و زیبایی را برای آرایش شما فراهم می‌سازند. رنگ بندی متنوع مات و درخشان این پالت سایه موجب شده تا این محصول به یکی از بهترین انتخاب‌ها در جهت آرایش در طول روز و شب مبدل شود. این پالت سایه ماندگاری بالایی داشته و شما را از تمدید مجدد در طول روز و شب بی نیاز می‌سازد.
این سایه چشم بر روی سطح پوست و پشت پلک پخش نشده و منجر به ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد. بافت این پالت بسیار نرم و پر رنگ بوده و به سرعت بر روی پلک قرار گرفته و از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود. درون این پالت سایه از مواد مضره همچون پارابن استفاده نشده است.
این پالت‌های سایه دارای یک طرح باریک بوده که از پرطرفدارترین سایه‌های قرمز، بنفشه و سبز رنگ طراحی شده و تمام چیزی که برای دستیابی به مجموعه‌ای از چشم‌های پر جنب و جوش با چشم‌های خیره‌کننده نیاز دارید، است. این محصول بدون پارابن و مواد مضره ساخته شده و بدون آسیب بر روی پوست است.

پالت سایه هدی بیوتی اُبسشنز

معرفی پالت‌های موجود در پالت سایه هدی بیوتی اُبسشنز:

  • Ruby
  • Amethyst
  • Emerald

ویژگی‌های پالت سایه هدی بیوتی Obsessions:

  • دارای 9 رنگ متنوع در 3 پالت
  • قابل ترکیب در انواع رنگ پوست
  • دارای انواع رنگ مات، براق و درخشان
  • دارای حداقل ریزش و پخش شدگی بر روی پلک
  • مناسب برای انواع پوست
  • مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی‌ها
  • دارای ابعادی جمع و جور
  • ماندگاری بالا
  • بدون پارابن

موارد موجود در پالت سایه هدی بیوتی اُبسشنز:

از جمله موارد موجود درون این پالت سایه چشم می‌توان به مواردی همچون: میکا، تالک، دی متیکون، فنیل تری متیکون، تری دسیل تریملیتات، استئارات روی، پلی متیل سیلسکوکسان، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریل گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، پلی متیل متاکریلات، سیلیس، Ci 77891 (دی اکسید تیتانیوم)، Ci 77742 (بنفش منگنز)، Ci 1604 Lakeed و غیره اشاره کرد.

نحوه استفاده از پالت سایه هدی بیوتی Obsessions:

  • سایه‌ها را به‌طور یکپارچه با هم ترکیب کنید.
  • از سایه‌های تیره‌تر در چین خوردگی چشم و از رنگ‌های روشن‌تر در امتداد استخوان ابرو و گوشه‌های داخلی چشم استفاده کنید.
  • با استفاده از یک برس، یکی از سایه‌های تیره‌تر را در امتداد خط مژه بالا و پایین اعمال کنید.
  • با انگشت حلقه خود یا با اسپری تنظیم کننده بر روی یک برس سایه چشم، سایه براق کننده را به مرکز پلک خود بمالید تا زیبایی را تقویت کنید.

پالت سایه Obsessions محصولی از برند نامدار هدی بیوتی و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115092
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورامریکا
ماندگاریبالا
مناسبچشم
سایر توضیحاتدارای 9 رنگ متنوع . قابل ترکیب در انواع رنگ پوست . دارای انواع رنگ مات، براق و درخشان . دارای حداقل ریزش و پخش شدگی بر روی پلک . مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی‌ها . دارای ابعادی جمع و جور
پارابنندارد
برچسب پالت سایه هدی بیوتی, پالت سایه

نوشتن نظر

پالت سایه هدی بیوتی Obsessions

Huda Beauty Obsessions Eyeshadow Palette

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو