نرم کننده مو لروکس Matrix

Lerox Matrix Hair Conditioner

جزییات بیشتر

جدید

برند : Lerox

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی نرم کننده مو لروکس ماتریکس

نرم کننده مو مدل Matrix به جهت نرم‌کنندگی، تقویت‌کنندگی و ترمیم کنندگی هر چه بیشتر انواع موهای شکننده، آسیب دیده و موهای رنگ شده طراحی شده است.
نرم کننده مو ماتریکس دارای خاصیت نرم کنندگی و درخشندگی بوده و متناسب برای استفاده بانوان و آقایان طراحی شده است. نرم کننده مو ماتریکس دارای وزنی معادل 550 گرم است که در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نرم کننده یک ترمیم کننده عالی برای موها بوده که حاوی فرمولاسیون پیشرفته به جهت ترمیم موهای آسیب دیده بوده و به بازسازی موها کمک کرده و ظاهر شاداب و با طراوتی را برای موها به همراه می‌آورد. نرم کننده Matrix حاوی ترکیبات مغذی بوده و می‌تواند موهای آسیب دیده را بازسازی و ترمیم کند.
درون نرم کننده مو ماتریکس از ویتامین B5 و عصاره‌هایی همچون آلوئه ورا و شی باتر استفاده شده که به تقویت و شادابی هر چه بیشتر موها منجر خواهد شد.
زمان استفاده از این نرم کننده مو باید مقداری از آن را بر روی موها مالیده و سپس کف سر را ماساژ داده و پس از کمی استراحت موها را بشویید.  نرم کننده مو ماتریکس تقویت کننده‌ای قوی بوده که منجر به لطافت و شادابی هر چه بیشتر موها پس از گذشت مدت زمانی می‌شود.
افرادی که پس از رنگ کردن موهای خود دچار آسیب در موهای خود شده‌اند می‌توانند با استفاده از این نرم کننده طراوت و زیبایی را برای موهای خود فراهم سازند.
نرم کننده مو مدل Matrix محصولی از برند معتبر لروکس و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110500
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستمعمولی
برچسب نرم کننده مو, نرم کننده مو لروکس

نوشتن نظر

نرم کننده مو لروکس Matrix

Lerox Matrix Hair Conditioner

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو