استیک بدن الد اسپایس Whitewater

Old Spice Whitewater Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Old Spice

شاخه: استیک ضد تعریق الد اسپایس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی استیک مردانه الد اسپایس وینترواتر

استیک مردانه الد اسپایس مدل Whitewater دارای رایحه‌ای ملایم بوده و ماندگاری طولانی مدتی دارد. این استیک دارای ترکیبی با طراوت از چوب و مواد معدنی اقیانوسی بوده که برای محافظت از بدن در برابر بوها و تعریق شدید استفاده می‌شود. این استیک متکی به رایحه چوبی کلاسیک بوده که با مواد معدنی اقیانوسی ترکیب شده تا احساس شادابی را مانند همیشه برای شما به ارمغان آورد. این استیک دارای روایح مرکباتی، چوبی، اسطوخودوس و کهربا بوده و از روایحی جذاب است.
این ترکیب هم ذهن و هم بدن را تصفیه می‌کند و از شما در برابر بوی بد و همچنین تعریق شدید محافظت می‌کند.این استیک مناسب برای انواع پوست بوده و فرمول آن بدون آلومینیوم است و از ایجاد لکه‌های سفید یا زرد جلوگیری می‌کند و در عین حال به لطف فناوری پیشگامانه مقاوم در برابر محو شدن است. روایح این فرمول به مدت 24 ساعت بدون کاهش شدت بر روی بدن باقی می‌ماند.

استیک مردانه الد اسپایس وینترواتر
با استفاده روزانه استیک وینترواتر نه تنها احساس قوی‌تر شدن می‌کنید، بلکه انرژی خاصی را خواهید داشت. این استیک مردانه بوی نامطبوع بدن و تعریق زیاد را از بین می‌برد و مناسب برای استفاده روزانه و یا هر زمانی است که به آن نیاز دارید.  استفاده از این استیک مناسب افراد بالای 16 سال بوده و قابل استفاده بر روی انواع پوست است. این استیک بدون سولفات و آلومینیوم طراحی شده و دارای مزایای بسیار برای استفاده است.
این استیک دارای فناوری رایحه مقاوم در برابر محو شدن بوده که موجب می‌شود روایح آن در طول روز بر روی بدن باقی مانده و حس تازگی را برای افراد به ارمغان آورد. استیک وینترواتر حاوی پروپیلن گلیکول بوده که به عنوان یک مرطوب کننده عمل می‌کند و پوست را مرطوب می‌کند و به حفظ آب در سطح لایه‌های پوست کمک می‌کند.
در نهایت وجود لینالول در این استیک که مناسب برای انواع پوست‌های حساس بوده به بهبود بوی فرمولاسیون‌های مراقبت از پوست کمک می‌کند و علاوه بر این به عنوان یک ماده ضد استرس و همچنین یک ماده تسکین دهنده عمل می‌کند.
استفاده استیک وینترواتر آن را مستقیما بر روی زیربغل‌های شسته شده استفاده کنید و سپس چند ثانیه صبر کنید تا فرمول کاملا خشک شود. با وجود ماندگاری طولانی این محصول، در صورت لزوم می‌توانید این فرآیند را چندین بار در روز تکرار کنید.
استیک مردانه Whitewater محصولی از برند مشهور الد اسپایس و ساخت کشور جمهوری چک است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115508
بافتجامد
مناسب برایآقایان
مبدا برندچک
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستانواع پوست
رایحهچوبی . مواد معدنی اقیانوس . مرکبات . اسطوخودوس . کهربا
ساخت کشورجمهوری چک
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتدارای رایحه ملایم . محافظت از بدن در برابر بوها و تعریق شدید . بدون آلومینیوم و سولفات . جلوگیری از ایجاد لکه‌های سفید یا زرد . حاوی پروپیلن گلیکول و لینالول . حفظ آب در سطح لایه‌های پوست
برچسب استیک بدن, استیک بدن الد اسپایس

نوشتن نظر

استیک بدن الد اسپایس Whitewater

Old Spice Whitewater Stick Deodorant

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو