استیک بدن الد اسپایس Captain

Old Spice Captain Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Old Spice

شاخه: استیک ضد تعریق الد اسپایس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

16% 190,000 تومـان

159,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی استیک مردانه الد اسپایس کپتین (کاپیتان)

استیک مردانه الد اسپایس مدل Captain رایحه‌‎ای با طراوت را ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را در برابر بوهای نامطبوع و تعریق شدید محافظت کند. این استیک بدن مناسب برای استفاده آقایان بوده و ماندگاری طولانی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این استیک می‌توان به ضد لک بودن و افزایش راحتی شخصی را عنوان کرد.
استیک دئودورانت کاپیتان محافظت طولانی مدت را در برابر بوهای نامطبوع و همچنین تعریق اضافی ایجاد می‌کند. این فرمول جامع از ناحیه لطیف زیر بغل مراقبت می‌کند و رایحه‌ای با طراوت نهایی را القا می‌کند. بنابراین هنگام استفاده با چند ضربه از این استیک بر روی بدن می‌توانید از شر بوی نامطبوع رهایی پیدا کنید.
به لطف فناوری نوآورانه به کار گرفته شده در این استیک، این استیک رایحه‌ای مقاوم در برابر محو شدن داشته که در تمام طول روز بدون کاهش شدت و اثربخشی بر روی بدن ماندگاری خواهد بود.این استیک بدون آلومینیوم طراحی شده و از ظاهر شدن لکه‌های سفید یا زرد بر روی لباس جلوگیری می‌کند و تا 24 ساعت ماندگاری دارد.
این استیک مردانه بوی نامطبوع بدن و تعریق زیاد را از بین می‌برد و مناسب برای استفاده روزانه و یا هر زمانی است که به آن نیاز دارید.  استفاده از این استیک مناسب افراد بالای 16 سال بوده و قابل استفاده بر روی انواع پوست است. این استیک بدون الکل و آلومینیوم طراحی شده و دارای مزایای بسیار برای استفاده است.
این استیک دارای فناوری رایحه مقاوم در برابر محو شدن بوده و دارای فرمولی است که افراد را قادر می‌سازد تا در طول روز رایحه‌ای تازه داشته باشند. وجود گلیسیرین در این استیک موجب می‌شود تا آب را جذب کند و آن را به پوست متصل کند و آن را هیدراته و مرطوب نگه دارد و از عواملی که موجب تحریکات پوستی می‌شوند جلوگیری می‌کند.
استیک کپتین دارای اسید سالیسیلیک بوده که به جهت به حداقل رساندن لکه‌ها، عیوب و همچنین جوش‌های سرسیاه و منافذ بزرگ شده پوست عمل می‌کند. نیاسینامید یک ماده فعال درون این استیک است که فعالیت را در برابر عیوب سایر مواد فعال افزایش می‌دهد و با تسکین پوست، می‌تواند تحریکات پوستی را کاهش دهد.
وجود نیاسینامید که یک ماده فعال است درون این استیک موجب شده تا فعالیت بدن در برابر عیوب سایر مواد فعال افزایش پیدا کند و علاوه بر این با تسکین پوست می‌تواند تحریکات پوستی را کاهش دهد. استفاده از این استیک زیربغل بسیار راحت است تنها جهت استفاده باید پایه‌ای که در زیر آن قرار دارد را بچرخانید تا بتوانید زیر بغل را با کمک آن پاک کنید و بوی تعریق را  از بین ببرید. 
استیک مردانه کپتین 50 میلی لیتر حجم دارد و قابل استفاده در مدت زمان مناسبی است. مدت زمان ماندگاری این استیک 24 ساعت بوده و این بدان معناست که در طول یک روز و پس از استحمام نیز رایحه این استیک بر روی بدن ماندگار خواهد بود. هنگام استفاده استیک را مستقیما بر روی زیربغل‌های شسته شده استفاده کنید و سپس چند ثانیه صبر کنید تا فرمول کاملا خشک شود. با وجود ماندگاری طولانی این محصول، در صورت لزوم می‌توانید این فرآیند را چندین بار در روز تکرار کنید.
استیک مردانه Captain محصولی از برند مشهور الد اسپایس و ساخت کشور جمهوری چک است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115506
بافتجامد
مناسب برایآقایان
مبدا برندآمریکا
الکلندارد
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورجمهوری چک
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتمحافظ پوست در برابر بوهای نامطبوع و تعریق شدید . ضدلک بر روی لباس و بدن . بدون آلومینیوم . دارای اسید سالیسیلیک و نیاسینامید . دارای رایحه ملایم . خشک کردن زیربغل . دارای مقاومت بالا در برابر تعریق
گلیسیریندارد
برچسب استیک بدن, استیک بدن الد اسپایس

نوشتن نظر

استیک بدن الد اسپایس Captain

Old Spice Captain Stick Deodorant

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

159,000 تومـان 190,000 تومـان -31,000 تومـان

159,000 تومـان 190,000 تومـان -31,000 تومـان

منو