استیک بدن الد اسپایس Booster

Old Spice Booster Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Old Spice

شاخه: استیک ضد تعریق الد اسپایس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی استیک مردانه الد اسپایس بوستر

استیک مردانه الد اسپایس مدل Booster رایحه‌‎ای نیروبخش را ارائه می‌دهد تا تعریق را به حداقل برساند و بوی نامطبوع بدن را مسدود کند. این استیک می‌تواند شما را در برابر بوهای نامطبوع و تعریق شدید محافظت کند. این استیک بدن مناسب برای استفاده آقایان بوده و ماندگاری طولانی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این استیک می‌توان به ضد لک بودن و افزایش راحتی شخصی را عنوان کرد. این استیک دارای روایح مرکباتی و شرقی بوده و از روایحی جذاب دارد.
این استیک دارای اثرات عمیقا موثر و ماندگار بر روی انواع پوست بوده و به شما اجازه می‌دهد تا عطری به یاد ماندنی را تجربه کنید. با کمک این استیک علاوه بر اینکه کمتر عرق می‌کنید احتمالا انواع فعالیت‌های بدنی را نیز می‌توانید بدون نگرانی عمده انجام دهید. این استیک دارای فرمول فوق العاده قدرتمند بوده که در عین حال به سرعت بر روی بدن خشک می‌شود و منجر به کاربردهای بی دردسر می‌شود.
در نهایت این فرمول دارای آلومینیوم زیرکونیوم تری کلروهیدرکس گلای بوده و دارای ترکیبی است که از خروج تعریق از بدن جلوگیری می‌کند و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود، تماس با تعریق pH را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که کمپلکس رسوب کرده و دهانه غدد را مسدود کند.
این استیک مردانه بوی نامطبوع بدن و تعریق زیاد را از بین می‌برد و مناسب برای استفاده روزانه و یا هر زمانی است که به آن نیاز دارید.  استفاده از این استیک مناسب افراد بالای 16 سال بوده و قابل استفاده بر روی انواع پوست است. این استیک بدون الکل و آلومینیوم طراحی شده و دارای مزایای بسیار برای استفاده است.

استیک مردانه الد اسپایس بوستر
از جمله فواید اصلی این استیک می‌توان به فرمنول شاداب کننده‌ای که تا 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری داشته و تعریق را به حداقل می‌رساند اشاره کرد. این استیک از ایجاد بوی بد ناشی از تعریق جلوگیری می‌کند و با محدود کردن تکثیر باکتری‌ها، پوست را تمیز و خشک نگه می‌دارد.
استفاده از این استیک زیربغل بسیار راحت است تنها جهت استفاده باید پایه‌ای که در زیر آن قرار دارد را بچرخانید تا بتوانید زیر بغل را با کمک آن پاک کنید و بوی تعریق را  از بین ببرید.  استیک مردانه بوستر 50 میلی لیتر حجم دارد و قابل استفاده در مدت زمان مناسبی است. مدت زمان ماندگاری این استیک 48 ساعت بوده و این بدان معناست که در طول یک روز و پس از استحمام نیز رایحه این استیک بر روی بدن ماندگار خواهد بود.
هنگام استفاده استیک را مستقیما بر روی زیربغل‌های شسته شده استفاده کنید و سپس چند ثانیه صبر کنید تا فرمول کاملا خشک شود. با وجود ماندگاری طولانی این محصول، در صورت لزوم می‌توانید این فرآیند را چندین بار در روز تکرار کنید.
این استیک دارای دایمتیکون بوده که احساس صافی را بر روی پوست ایجاد می‌کند و در عین حال به تشکیل یک لایه محافظ پوست کمک می‌کند. این استیک حاوی روغن کرچک هیدروژنه یک آنتی اکسیدان و مرطوب کننده فوق العاده بوده که از اسیدهای چرب امگا 3 تشکیل شده و پوست را آبرسانی می‌کند. این استیک بدن در نهایت می‌تواند تغییر رنگ را ترمیم کند و همچنین از تحت تاثیر قرار گرفتن پوست توسط رادیکال‌های آزاد جلوگیری کند.
وجود آلومینیوم زیرکونیوم تریکلروهیدرکس گلای از ترکیبی از کمپلکس‌های مونومر و پلیمری Zr4+ و Al3+ با هیدروکسید، کلرید و گلیسین تشکیل شده و هنگامی که بر روی پوست اعمال می‌شود می‌تواند تماس با تعریق pH را افزایش دهد و باعث شود که کمپلکس رسوب کند و دهانه غدد را مسدود کند. در نهایت وجود تالک در این محصول باعث می‌شود مقداری از تعریق زیر بغل جذب شود و علاوه بر این ماده‌ای بوده که بوی بد را می‌پوشاند و پوست را خنک و صاف نگه می‌دارد.
استیک مردانه Booster محصولی از برند مشهور الد اسپایس و ساخت کشور جمهوری چک است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115507
بافتجامد
مناسب برایآقایان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستانواع پوست
رایحهمرکبات . ادویه‌ای
ساخت کشورجمهوری چک
ماندگاری۴۸ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتبه حداقل رساندن تعریق . مسدود کننده بوی نامطبوع بدن . دارای آلومینیوم زیرکونیوم، دایمتیکون، روغن کرچک هیدروژنه و تالک . از بین بردن بوی نامطبوع بدن و تعریق زیاد . خنک کننده و خشک نگه داشتن زیربغل
برچسب استیک بدن, استیک بدن الد اسپایس

نوشتن نظر

استیک بدن الد اسپایس Booster

Old Spice Booster Stick Deodorant

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

منو