اکستریت پرفیوم ناسوماتو Black Afgano

Nasomatto Black Afgano Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nasomatto

شاخه: عطر ناسوماتو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

18% 8,000,000 تومـان

6,600,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

ادکلن بلک افغان

اگر به دنبال یک عطر تاثیرگذار و بی نهایت خاص هستید، ادکلن بلک افغان همان انتخاب صد در صدی شماست. اکثر مردان به دنبال عطری گرم و تناژ بویی چوب هستند. عطر بلک افغان با توجه به نت های چوبی و سبز خود از بهترین گزینه های خرید برای مردان محسوب می شود. متعادل شدن رایحه ها با وجود عناصر مختلف اعم از رایحه ی دود این عطر را به شدت دلنشین و خاص جلوه می دهد. بلک افغان از برند ناسوماتو است، مقر این برند در کشور هلند و زیر نظر زبرده ترین طراحان و متخصصین عطر پایه نهاده شده است. رمز و راز عطر بلک افغان در میزان وجود تنباکو و قهوه ی آن است. استفاده از دو بوی تلخ و گزنده با یکدیگر ترکیبی فوق العاده را ایجاد کرده است. برند ناسوماتو در سال 2007 تاسیس و وارد صنعت عطر شد. ناسوماتو یک کلمه ی ایتالیایی به معنای بینی دیوانه است، این برند توسط الساندرو گوالتيری تاسیس شد، او در آمستردام هلند و در استودیوی خلاق عطرهای خود مشغول بوجود آوردن برترین عطرهای روز دنیاست.عطرهای تولید شده در این برند با توجه به لوکس بودن هر کدام معانی خاصی را دنبال می کنند.

ادکلن بلک افغان

شیشه عطر بلک افغان

ادکلن بلک افغان با توجه به اینکه یک عطر مردانه ی همه فن حریف است، شیشه ی عطر بلک افغان در عین سادگی مفاهیم بسیاری را در دل خود جای داده است. بلک افغان با دری چوبی که شیارهای چوب را بر روی آن به وضوح می توان دید نمادی از قدرت رایحه خواهد بود. ادکلن بلک افغان درون شیشه ی یک دست و شفاف خود محلولی دودی-قهوه ای رنگ را نگه داری می کند، اگر شیشه ی عطر را در نور نگه دارید متوجه خلوص مایع درون بطری خواهید شد. ادکلن بلک افغان مانند تمامی محصولات ناسوماتو دارای یک نوع شیشه است، نهایت تفاوت عطرهای این برند در نوع ساختار ظاهری مربوط به درب شیشه هاست. شیشه ی ادلکن بلک افغان به نوعی طراحی و ساخته شده تا به راحتی در کیف دستی، خودرو و … جای گیرد تا بتوانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. بلک افغان تنها یک عطر برای استفاده ی روزمره نیست، این عطر می تواند تکمیل کننده ی استایل شما در موقعیت های خاص نیز قلمداد شود.

جعبه ادکلن بلک افغان

داستان ادکلن بلک افغان

در سال 2016 و نه سال پس از تاسیس برند ناسوماتو، ادکلن بلک افغان به بازار عرضه شد. طراح و سازنده ی بلک افغان، الساندرو گوالتيری نام دارد. این عطر ساز مشهور ایتالیایی است، او برای تهیه ی بلک افغان از طبیعت زادگاهش و نوع زندگی روستاییان الهام گرفته است. تصور تپه هایی سرسبز و کارگرانی که در حال کشت تنباکو هستند و بوی باران و خاک همگی باعث بوجود آمدن عطر بلک افغان شده است. گوالتیری معتقد است برای ساختن هر رایحه و عطری باید هدفی خاص داشت به همین دلیل عطر بلک افغان را برای تمام رده های سنی و با هر نوع سلیقه ای تولید کرده است، اینکه هر کسی بتواند رایحه ای لوکس را با خود حمل کند و درجمعی شناخته شود نیز از اهداف او بود که توانست با معرفی بلک افغان به آن دست پیدا کند.

رایحه ادکلن بلک افغان

رایحه های بلک افغان اصل

هر محصول مشهور و با کیفیتی دارای انواع گوناگونی کپی های ضعیف است، برای اطلاع از قیمت عطر بلک افغان اصل می بایست به فروشگاهی معتبر و دارای ضمانت مراجعه نمایید. بلک افغان رایحه ای خاص و مشهور در جهان دارد و این روزها کمتر کسی است که این عطر را نشناسد یا از آن استفاده نکرده باشد. در نت اولیه ی عطر بلک افغان بوی شاهدانه، نت های سبز قوی را حس خواهید کرد. در نت دوم که به میزان بیشتری آن را لمس خواهید کرد، رایحه ی توتون تنباکو، قهوه و چوب قرار دارند. در نت انتهایی ادکلن بلک افغان رایحه ی عود و دود فضا را پر خواهد کرد. ادکلن بلک افغان اصل این نت ها را به شما ارائه می دهد. دیگر نمونه های غیر اصل تناژ بویی متفاوتی دارند و کاملا متفاوت هستند. ماندگاری عطر بلک افغان تا بیست و چهار ساعت تخمین زده می شود، حس رضایت استفاده از ادکلن بلک افغان، این نوید را به شما می دهد تا سال های سال بفکر هیچ عطر دیگری نباشید.

   نت های عطر Nasomato Black Afghano 

  • نت آغازی: شاه دانه , نت های سبز
  • نت میانی: قهوه , توتون , نمونه های چوبی
  • نت پایانی: عود ,بخور

مشابه بوی ادو پرفیوم Nasomato Black Afghano از برند ریو کالکشن عطر Black Arkan می باشد

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101353
حجم30 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییگرم ,تلخ
طبعخنک
مبدا برندهلند
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه ناسوماتو, عطر نیش, ادو پرفیوم ناسوماتو

نوشتن نظر

اکستریت پرفیوم ناسوماتو Black Afgano

Nasomatto Black Afgano Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(3)
1398-05-20

اسانس خالص؟؟

با سلام
دیدم نوشتید اسانس خالص ارائه میدید. فروشگاه های دییگه ادو پرفیوم ارائه میده تقریبا با همین قیمت، بعد چطور میشه که اسانس خالص هم همون قیمت باشه؟ هردو 30 میل. اون فروشگاه هم تضمینی عطر اصل میفروشه. هفته قبل از یه فروشگاه مثلا اسانس خالص خریدم ولی اصلا ماندگاری نداره. اونها هم میگفتن اسانس خالص میدن. سلام دوست خوبم
بلغ افغان فقط و فقط یک نسخه داره اونم اکستریت پرفیوم هست.چیزی به اسم اسانس خالص در هیچ نسخه ایی وجود نداره.بالاترین درصد میزان اسانس در یک شیشه عطر حدود 30 تا 35 درصد هست که پرفیوم نام گذاری شده.اکستریت پرفیوم با پرفیوم تفاوتی ندارن و بازی برندهای تولید کننده برای نام گذاری محصولاتشون هست.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1398-03-17

ماندگاری

سلام خواستم ببینم چه قدر ماندگاری داره

خیلی زیاد - ناسوماتو بلک افگانو اکستریت د پرفیوم هست یعنی بالاترین میزان اسانس موجود در یک شیشه عطر

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1397-03-12

احتیاج ...بلک افقان اصل

ضمن بررسی قیمت واصالت عطر بلک افقان به قیمت قطعی بدهید...تشکرظفر عزیز سلام
تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی ایرانوس به شما عرضه میشه صد در صد اورجینال است.
با توجه به نوسانات شدید ارزی لطفا قبل از ثبت سفارش با همکاران بخش فروش تماس بگیرید.
02155150244
09904010050

پیروز باشید

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (1)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ناسوماتو

عطر ناسوماتو

عطر ناسوماتو برندی است که میتوان عطرهای ان را مرموز ترین و پر حس ترین عطر های جهان نامید. اجازه دهید قبل از اینکه از ویژگی های این برند عطر بی نظیر برای شما بگوییم این را مطرح کنیم که قیمت عطر ناسوماتو بالاست و اگر بین بو و قیمت عطر دومی را انتخاب کرده اید باید به شما بگوییم که به انتخابتان تبریک میگویم ، عطر های ناسوماتو شما را به سفری خیال انگیز می برند، خلسه هایی مدیتیشن وار و عمیق که گاه مرز بین واقعیت و خیال را برای شما کمرنگ می کنند. روانشناسی عطر با برند ناسوماتو عجین شده است. عموم عطرهای ناسوماتو اینگونه اند. زمانیکه شما را در دام نت آغازین خود قرار میدهند به ناگاه سفر خیال انگیز شما اغاز شده است و در نت های میانیِ خود، به شما چنان حس امنیتی می بخشند که در خیالات خود غرقه می شوید و بعد از گذشت زمان زیادی نت پایانی آن ها شما را در سرزمین راز و رمز و اصالت قرار میدهد. بدون شک این عطر برای شما یک سفر بی نظیر است. با زدن عطر های ناسوماتو برروی نقاط گرم بدن و محل نبض، جذابیت شما بی انتها میشود. به قول الساندرو گوالتیری طراح عطرهای ناسوماتو " عطر های ناسوماتو بخشی از هوش و خیال و نگرش توست و نه اینکه خیال و نگرش و هوش را به اسارت خود در آورد." از تولد برند ناسوماتو چند سالی بیشتر نمیگذرد. این برند هلندی که در سال 2008 وارد دنیای عطر و ادکلن شد با آمدنش انقلابی ایجاد کرد که به قول برخی از عطر سازان برجسته دنیا، ناسوماتو با آمدنش مرزهای علم عطرسازی را با هنر و روانشناسی انسان درآمیخت. یکی از ویژگی های بی نظیر ناسوماتو ، ماندگاری بالای عطر آن و یا بهتر بگوییم ماندگاری "فوق العاده" بالای آن است در حدی که میگویند ممکن است تا یک شبانه روز کامل رایحه نت های میانی آن برروی پوست شما بماند. این درحالیست که این عطر ها هرگز برای شما سردرد ایجاد نمی‌کنند و این یکی از اعجاز های ناسوماتو است. از عطر های معروف برند ناسوماتو میتوانیم به عطرهای زیر اشاره کنیم:

  1. عطر بلک افغان یا بلک افگانو " black afgano "
  2. عطر دورو یا درو " duro "
  3. عطر بلاماژ یا بلاماج “ blamage
  4. هیندو گراس یا چمن هندو hindu grass
  5. سیلور ماسک یا مشک نقره ای silver musk
  6. نارکوتیک ونوس یا ونوس مخدر narcotic venus
  7. چاینا وایت یا سفید چینی  china white

از ویژگی های دیگر عطر های ناسوماتو طراحی شیشه های آن است. عطر های ناسوماتو در بطریهای شیشه ای روشن که به شکل مکعب ساده ای طراحی شده اند قرار میگیرند، همین نحوه طراحی نیز به بی آلایش بودن و معناگرا بودن عطر های ناسوماتو اشاره می کند. این سبک طراحی مینیمال برگرفته از سبک طراحی های معناگرای مدرن قرن بیستم است که استفاده از ان ها جرات میخواهد. همه عطر های ناسوماتو دارای یک دهانه باریک نقره ای رنگ هستند که از فاصله دور هم قابل تشخیص اند. درب های این بطری های مینیمال از چوب های خاصی طراحی شده اند که شکل و شمایل گاه عجیبی نیز دارند. اندازه انها در بعضی از حالات از بطری عطرهای ناسوماتو بزرگتر است. شک عجیب و نامتشابه درب های ناسوماتو نیز گواه این مدعاست که این عطر برای شما هیچ گاه عادی و معمولی نمی‌شود و هر باز تست کردن آن شما را به دنیایی ماورائی و مراقبه وار سرشار از تازگی می‌برد. در باره اعجاز عطر ناسوماتو هرچه بگویم باز همچنان حرف برای گفتن هست اما این را بدانید که اگر با قیمت عطر ناسوماتو بتوانید کنار بیایید به واقع به شما خواهیم گفت که عطر های ناسوماتو بهترین انتخاب شماست. لینک های کاربردی این نوشته:

10 محصول مشابه

منو