شامپو ضدشوره مو مای Talgomed

MY Talgomed Anti-Dandruff Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: شامپو سر مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو ضدشوره مو مای تالگومد

شامپو ضدشوره مو مای مدل Talgomed ضد قارچ و شوره بوده که هر یک از این موارد در صورت درمان نشدن می‌توانند آسیب‌هایی به موها وارد کنند که در نهایت منجر به التهاب و خارش پوست سر شود. با کمک این شامپو می‌توان آسیب‌های شوره و قارچ را از روی سر از بین برده و سلامت موهای خود را فراهم آورد.
این شامپو با پروتئین هیدرولیز شده ابریشم طراحی شده که به خوبی پوست سر و موها را آبرسانی می‌کندو منجر به افزایش حالت پذیری موها می‌شود. درون این شامپو از ترکیب موثر پیروکتون اولامین و کلیمبازول استفاده شده که عووامل تولید شوره سر را از بین می‌برند و می‌توانند حالت طبیعی موها را فراهم آورند.
وجود آلفا بیزابولول و نیاسینامید درون این ترکیب نیز منجر به از بین بردن التهاب و خارش سر می‌شود. با استفاده منظم از این شامپو می‌توان پس از گذشت مدت زمانی موهای خوش حالت و انعطاف پذیر داشت. می‌توان این شامپو را 3 بار در هفته استفاده کرده و یا با مشاوره با پزشک میزان استفاده آن را جویا شد و تا زمان رفع کامل شوره سر از آن استفاده کرد.
این شامپو حاوی نیاسینامید یا ویتامین B3 بوده که منجر به حفظ رطوبت پوست سر می‌شود و باعث ایجاد کراتین در پوست سر و مو می‌شود و به مروز لک‌های پوست و قرمزی و التهاب کف سر را از بین می‌برد. وجود پروتئین هیدرولیز شده ابریشم به خوبی شکاف‌های موجود بر روی کوتیکول موها را می‌پوشاند و نرمی و لطافت را برای موها فراهم می‌آورد که در این صورت رطوبت رسانی موها افزایش پیدا می‌کند و پوست سر و موها از مشکل خشکی رهایی پیدا می‌کنند.
توصیه می‌شود این شامپو طبق دستور پزشک بر روی موهایی که دچار شوره و پوسته پوسته شدن هستند استفاده شود و به طور مرتب از آن استفاده شود تا عملکرد آن در مدت زمان کوتاهی به خوبی مشاهده شود. این شامپو pH سر را به خوبی تنظیم می‌کند و بهتر است در کنار آن از شامپویی که دارای شوینده‌هایی ملایم بوده استفاده کنید تا موهایتان تمیز و درخشان شود.
این شامپو مناسب برای استفاده افرادی است که با مشکلی همچون شوره سر مواجه هستند. این شامپو مو می‌تواند به خوبی از شر شوره‌های سر رها شده و دارای ترکیبات ضدحساسیت بوده که پس از استفاده منجر به خارش و التهاب پوست نمی‌شود و به مرور شوره‌های سر را با ترمیم خارش و التهاب پوستی از بین می‌برد.
این شامپو به دلیل ترکیب ابریشم هیدرولیز شده‌ای که درون آن به کار رفته می‌تواند موهایی نرم و ابریشمی را برای شما فراهم آورد و یک لایه پوششی را بر روی موهیا شما ایجاد کند تا از موهای شما در برابر عوامل خارجی محافظت کند. با کمک این عنصر موهای شما رطوبت و سلامت خود را بازمی‌یابد و موهایی شاداب و سرزنده را برای شما به ارمغان می‌آورد.
با استفاده مرتب از این محصول موهای شما خاصیت انعطاف پذیری پیدا می‌کند و حجم موهای سر به مرور افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این موارد شامپو ضدشوره تالگومد می‌تواند آلودگی‌های محیطی و میکروب‌های موجود بر روی سر و موها را نیز پاکسازی کرده و طراوت و جوانی را به موها ارزانی دارد.

چرا باید از شامپو ضدشوره مو مای Talgomed استفاده کرد؟

این شامپو ضدشوره دارای خاصیت تقویت کنندگی موها بوده و می‌تواند علاوه بر از بین بردن شوره سر منجر به تقویت ساقه موها شود. با کمک این شامپو، شوره سر کاهش پیدا می‌کند و التهابات و خارش سر کاهش پیدا می‌کند و در نهایت منجر به لطافت و خوش حالتی موها می‌شود.

مزایای استفاده از شامپو ضدشوره مو مای تلگومد

  • از بین بردن شوره سر
  • ضد قارچ و باکتری
  • ضد التهاب، قرمزی و خارش سر
  • بدون حساسیت
  • حاوی ترکیبات مغذی
  • کمک به رطوبت رسانی موها
  • حاوی ترکیباتی اعم از کمپلکس پیروکتون اولامین، کلیمبازول، آلفابیزابولول
  • دارای نیاسینامید (ویتامین B3)
  • حاوی پروتئین ابریشم هیدرولیز شده
  • تغذیه کننده پوست سر
  • دارای اثر درمانی

نحوه استفاده از شامپو ضدشوره مو مای Talgomed

  1. هر 2 یا 3 روز یک بار می‌توانید به میزان کافی از این شامپو ضد شوره بر روی موهای خود استفاده کنید.
  2. پیش از استفاده موهای خود را مرطوب و خیس کرده و شامپو را بر روی موهای خود ماساژ دهید.
  3. اجازه دهید مواد چند دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند.
  4. سپس کاملا موهای خود را آبکشی کنید.
  5. توصیه می‌شود تا زمانی که علائم شوره سر به صورت کامل برطرف نشده از ین شامپو استفاده کنید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و در صورتی که پس از استفاده دچار حساسیت شدید مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک خود در صورت رفع مشکل در تماس باشید.

شما می‌توانید شامپو ضدشوره مو مای مدل تالگومد را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117132
حجم200 میلی لیتر
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورآلمان
ضد حساسیتبله
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای دارای شوره
ویتامینB3
سایر توضیحاتاز بین بردن شوره سر . ضد قارچ و باکتری . ضد التهاب، قرمزی و خارش سر . رطوبت رسانی موها . حاوی کمپلکس پیروکتون اولامین، کلیمبازول و آلفابیزابولول . تغذیه کننده پوست سر . دارای اثر درمانی
عصارهپروتئین هیدرولیز شده ابریشم
برچسب شامپو ضدشوره مو, شامپو ضدشوره مو مای

نوشتن نظر

شامپو ضدشوره مو مای Talgomed

MY Talgomed Anti-Dandruff Hair Shampoo

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

36,000 تومـان 71,000 تومـان -35,000 تومـان

45,000 تومـان 75,000 تومـان -30,000 تومـان

69,000 تومـان 110,000 تومـان -41,000 تومـان

145,000 تومـان 240,000 تومـان -95,000 تومـان

159,000 تومـان 240,000 تومـان -81,000 تومـان

منو