شامپو موهای چرب مای Oilomed

MY Oilomed Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: شامپو سر مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

37% 110,000 تومـان

69,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو مای مناسب موهای چرب

شامپو مو مای مدل Oilomed بدون عصاره بوده و دارای 200 میلی لیتر حجم است. این شامپو مو به تنظیم چربی مو کمک می‌کند و متناسب برای موهای چرب طراحی شده است. درون این شامپو از ترکیباتی استفاده شده که به خوبی چربی پوست سر را متعادل می‌کند.
درون این محصول از ترکیبات مس استفاده شده که با کمک حفظ الاستین و کلاژن موها منجر به تقویت ریشه موها می‌شود و در نتیجه موهایی سالم بر روی سر روییده می‌شود. این شامپو با افزایش خون رسانی در ریشه و پیاز موها منجر به بهتر شدن رشد موها می‌شود و می‌تواند از ریزش موها جلوگیری کند.
این شامپو یک شونده عالی با قدرت پاک کنندگی بالا بوده که حاوی دی سدیم کاپریلویل گلوتامات بوده که یک شوینده موثر شناخته می‌شود. این شوینده ملایم بوده و علاوه بر کنترل چربی پوست سر منجر به مراقبت از ساقه و کوتیکول موها می‌شود و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.
این شامپو مو مناسب برای موهای چرب بوده و به خوبی تمامی آلودگی‌های مو که به دلایل مختلف بر روی مو و سر ایجاد می‌شوند را به طور عمقی پاک می‌سازد. وجود ترکیبات روی درون این شامپو موجب می‌شود تا  این شامپو با رساندن مواد معدنی به پوست سر و موها، حالت پذیری و تقویت موها را فراهم آورد. علاوه بر این موارد روی می‌تواند هورمون مردانه (DHT) را تنظیم کرده تا از ریزش موها جلوگیری شود.
این شامپو مو  مرطوب کننده و نرم کننده مو بوده و به خوبی از موها محافظت می‌کند. این شامپو مو می‌تواند از ریزش موها جلوگیری کرده و به عنوان تقویت کننده و تنظیم کننده چوبی موها شناخته می‌شود. افرادی که دارای موهای چرب هستند اغلب به دلیل باقی ماندن چربی بر روی پوست سر خود با ریزش مو مواجه می‌شوند به همین دلیل باید به دنبال شامپویی مناسب به جهت پاکیزگی و افزایش سلامتی موهای خود باشند.
شامپو  اویلمد می‌تواند در کنار پاکیزگیمو منجر به احیاکنندگی موها شود به همین دلیل مناسب برای افرادی است که با چربی بیش از حد موهای خود مشکل دارند زیرا این محصول می‌تواند میزان چربی مو و سر را کاهش داده و چربی بیش از حد سر را به مرور زمان درمان کند.
درون این شامپو از ترکیبات روی و مس استفاده شده که هر به خوبی در سلامت و رشد موها نقش پررنگی را دارند. با کمک مس موجود درون این شامپو، موها از خطر تخریب کلاژن و الاستین در امان می‌مانند و موهایی که در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی و زیستی قرار داشته‌اند به خوبی ترمیم و تقویت می‌شوند.
علاوه بر این مس می‌تواند کار خون رسانی بر روی سر را انجام داده که در این صورت موها تقویت می‌شوند و موهایی سالم بر روی سر رشد خواهد کرد. عنصر روی نیز می‌تواند به سلامت پوست سر و ساختار موها کمک کرده و هورمون DHT در مردان و زنان را که موجب ریزش مو می‌شود را کاهش می‌دهد.

چرا باید از شامپو تقویت کننده مو مای Oilomed استفاده کرد؟

در صورتی که چربی سر و ترشح سبوم بر روی سر زیاد باشد بدین معناست که غدد چربی پوست سر فعال هستند و می‌توانند منافذ پوست سر را مختل کرده که این امر می‌توان کار خون رسانی به ریشه موها را کندتر کند و در این صورت موها با ریزش شدید مواجه می‌شوند و موهای افراد دچار چربی خواهد شد.
با کمک شامپو موی اویلمد می‌توان به خوبی کار تنظیم چربی پوست کف سر و موها را انجام داده و چربی‌های اضافه را از روی موها و کف سر پاک کرد. این شامپو قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و به مرور زمان می‌تواند ترشح چربی را بر روی پوست سر کاهش داده و موهای شما را تقویت کند.
از آنجایی که ترشح سبوم بیش از حد می‌تواند منجر به عوارضی همچون خارش، التهاب، پوسته پوسته و غیره بر روی سر شود به همین دلیل این شامپوی تخصصی می‌تواند به خوبی مشکل افرادی که با چربی موهای خود روبرو هستند را برطرف کند زیرا استفاده از شامپوهای نامناسب می‌تواند شرایط را بدتر کند. این محصول به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد می‌تواند به خوبی چربی سر را کنترل کرده و مشکلات موها را به صورت ریشه‌ای درمان کند.

مزایای استفاده از شامپو مو مای اویلمد

  • مناسب موهای چرب
  • کنترل چربی بیش از حد مو
  • دارای پاک کنندگی قوی مو و سر
  • حاوی ترکیبات روی و مس
  • کمک به افزایش گردش خون به پیاز موها
  • دارای ترکیبات مغذی
  • کمک به افزایش استحکام ریشه موها
  • جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی کلاژن و الاستین
  • تقویت فولیکول مو
  • کمک به رویش موهای سالم
  • حجیم و ضخیم‌تر شدن موها
  • دارای اثر درمانی

نحوه استفاده از شامپو مو مای Oilomed

  1. در هنگام استحمام متناسب با حجم موهای خود مقداری را از شامپو را در کف در بریزید.
  2. شامپو را به خوبی بر روی موهای خیس و پوست سر خود ماساژ دهید.
  3. به مدت یک دقیقه شامپو را بر روی موهای خود ماساژ دهید.
  4. اجازه دهید شامپو به مدت 2 دقیقه بر روی سر باقی بماند.
  5. پس از گذشت این مدت زمان موهای خود را با آب بشویید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و در صورت ورود به داخل چشم، به خوبی چشم‌های خود را با آب سرد بشویید.

مواد تشکیل دهنده شامپو مو مای اویلمد

از جمله مواد تشکیل دهنده این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کاپریلول گلوتامات، کوکامیدوپروپیل بتائین، دسیل گلوکوسید، پروپیلن گلیکول، عطر، سیتریک اسید، زینک و PEG-55 PG- اولات اشاره کرد.

شما می‌توانید شامپو مو مای مدل اویلمد را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117131
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورآلمان
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای چرب
سایر توضیحاتکنترل چربی بیش از حد مو . دارای پاک کنندگی قوی . حاوی ترکیبات روی و مس . افزایش گردش خون به پیاز موها . افزایش استحکام ریشه موها . جلوگیری از ریزش مو . حاوی کلاژن و الاستین . تقویت فولیکول مو
برچسب شامپو مو, شامپو مو مای

نوشتن نظر

شامپو موهای چرب مای Oilomed

MY Oilomed Hair Shampoo

نوشتن نظر

6 محصول مشابه

36,000 تومـان 71,000 تومـان -35,000 تومـان

45,000 تومـان 75,000 تومـان -30,000 تومـان

145,000 تومـان 240,000 تومـان -95,000 تومـان

159,000 تومـان 240,000 تومـان -81,000 تومـان

منو