پودر بچه جانسون Bed Time

 Johnson's Bed Time Baby Powder

جزییات بیشتر

جدید

برند : Johnsons

شاخه: کودک

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

120,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی پودر بچه جانسون Bed Time

پودر بچه جانسون ، برای نوزادان شما بی خطر است و از تحریک، قرمزی و بثورات پوستی جلوگیری می کند. ممکن است پوست بدن کودک در تابستان‌ عرق سوز یا زمستان خشک شود، پودر بچه، مناسب برای همه نوع پوستی می باشد، و از پوست ظریف کودک شما محافظت می‌کند.

پودر بچه را  قبل از اینکه آن را روی پوست بزنید مستقیماً در دست خود و دور از صورت تکان دهید. پودر بچه مناسب برای استفاده پس از حمام و تعویض پوشک برای کمک به احساس نرمی، شادابی و راحتی پوست می باشد پس از هر بار استفاده در ظرف را محکم ببندید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. پودر را دور از بینی و دهان کودکان نگهداری کنید.

برای اینکه تمام شب خشک بمانید، 1 تا 2 قاشق چایخوری پودر بچه را روی ملحفه‌هایتان بپاشید. دانه‌ها آنقدر کوچک و ابریشمی هستند که حتی متوجه آنها نمی‌شوید، اما مواد جاذب آن مانند سیلیس، تالک و نشاسته ذرت تعریق شبانه را برای داشتن خوابی آرام از بین می برد.

استفاده از پودر بچه در طول شب، به ایجاد احساس سفت‌تر شدن پوست کمک می‌کند، آن را با مواد تقویت‌کننده رطوبت حجیم می‌کند و آن را لایه‌برداری می‌کند، بنابراین تا صبح صاف‌تر می‌شود.

خرید پودر بچه جانسون Bed Time

شما میتوانید پودر بچه جانسون Bed Time را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند Johnsons تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117837
مناسب برایکودک
مبدا برندآمریکا
مناسبپوست بدن کودک
سایر توضیحاتجلوگیری از التهاب و حساسیت های پوستی کودک ، مانع از سوزش در هنگام اصطحکاک پوست کودک ، سازگار با پوست لطیف کودک ، ضد تعریق و ضد حساسیت
پارابنندارد

نوشتن نظر

پودر بچه جانسون Bed Time

 Johnson's Bed Time Baby Powder

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

239,000 تومـان 250,000 تومـان -11,000 تومـان

منو