ادو پرفیوم لیناری Shades of Leather

Linari Shades of Leather Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Linari

شاخه: عطر لیناری

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه لیناری شیدز آو لدر

عطر زنانه و مردانه لیناری مدل Shades of Leather از خانواده حیوانی، چرم و دودی بوده و درون آن از رایحه کهربا استفاده شده و طبعی معتدل دارد.
عطر چرمی شیدز آو لدر محصولی از برند مشهور لیناری بوده که برای اولین بار در سال 2022 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در شب‌های تمامی فصول سال است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام ژروم دی مارینو (Jérôme di Marino) انجام شده است. عطر Shades of Leather به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای لیناری در سال 2022 معرفی شده است.
ماجراجویی در انتظار شماست، آیا می‌توانید از تماس با آن فرار کنید؟ از آنجایی که ماجراجویی منتظر شماست می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید. ماجراجویی زندگی را جذب کنید و آن را با تمام حواس خود تجربه کنید. کشف کردن و تجربه، جهان زیر پای شماست.

ادکلن زنانه و مردانه لیناری شیدز آو لدر
SHADES OF LEATHER مرزها را جابجا می‌کند و یک بازی معطر از تضادهای لذت بخش را ایجاد می‌کند که در آن صمیمیت ناآشنا را در بر می‌گیرد. این عطر دارای ادویه گرانبها بویایی به نام هل است. این عطر سبز و معطر یادآور کافور با چوب تند بوده که با زعفران ترکیب می‌شود و صحنه موفقی را برای قلب این عطر می‌سازند.
روایح شکوفه‌های سفید اغوا کننده یاس عربی با چرم ترکیب می‌شود و یک همزیستی عالی را ایجاد می‌کند. رایحه چوب سدر به این عطر شفافیت می‌بخشد و این در حالی است که کهربا و نعناع هندی یک عمق بالزامیک-ادویه‌ای و گرم را برای این عطر ایجاد می‌کنند و با آکوردهای ظریف حیوانات تکمیل می‌شوند.
وجود روایح خزه‌ای متراکم و درخشان سبز تیره بستر این ادو پرفیوم خاطره انگیز را تکمیل می‌کند. این عطر مردانه، چشمگیر و جسورانه بوده و درون آن از چرم استفاده شده که به عنوان یک ماده مسیرهای جدیدی را به عنوان یک عطر چرمی طی می‌کند.
نت آغازین عطر شیدز آو لدر مرکب از روایح هل و زعفران بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح چرم و گل یاسمن است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح عنبرسائل، چوب سدر، نعناع هندی و خزه تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Shades of Leather محصولی از برند نامدار لیناری و ساخت کشور آلمان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Linari Shades of Leather

نت آغازی: هل و زعفران

نت میانی: چرم و گل یاسمن

نت پایانی: عنبرسائل، چوب سدر، نعناع هندی و خزه

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116538
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهحیوانی . کهربا . چرم . دودی
گروه بویاییچرمی
طبعمعتدل
نت آغازینهل . زعفران
نت میانیچرم . گل یاسمن
نت پایهعنبرسائل . چوب سدر . نعناع هندی . خزه
عطرسازJérôme di Marino
سال عرضه2022
مبدا برندآلمان
برچسب عطر زنانه لیناری, عطر مردانه لیناری, ادو پرفیوم لیناری

نوشتن نظر

ادو پرفیوم لیناری Shades of Leather

Linari Shades of Leather Eau de Parfum

نوشتن نظر

9 محصول مشابه

منو