ادو تویلت مردانه کلینیک Happy

Clinique Happy Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: عطر کلینیک

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

13% 9,000,000 تومـان

7,790,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1405-03-04
قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: آب دریا، لیمو، پرتقال ماندارین، نت های سبز، لیموترش
  • نت میانی: رز، گل برف، یاس، گل فریزیا
  • نت پایانی: چوب صدر، چوب گایاک، مشک، سرو

 

این عطر مردانه در سال 1999 تولید و روانه ی بازار گردیده است. 

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-100270
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
گروه بویایی شیرین ، خنک
طبعخنک
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
اصالت کالااصل
برچسب عطر مردانه کلینیک

نوشتن نظر

ادو تویلت مردانه کلینیک Happy

Clinique Happy Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
نظرات(3)
1402-06-04

سال تولید

ممنون میشم بفرمائید این عطری که موجود دارین تولید چه سالی هستش؟سلام عرض ادب
این سوال رو باید از پشتیبانی بپرسید 09904010050

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-10-07

مفرح

یه کار مرکباتی شاد و مفرح، کارکتر پوشیدن این عطر فضای گرم تابستون و تیپ اسپرته، و سن زیر ۲۵ سال با اون شور و نشاط جوانی، خوراک گردش های روزانه و کوهنوردی و سفرهای جاده ای، رایحه لیمو غالبه توی کار، در کل رایحه دلپذیری داره و حس طراوت خوبی رو منتقل میکنه ولی به هیچ عنوان رسمی نیست

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1399-05-30

عطر خنک و شیرین تند : 6 از 10


اون موقعی که این عطر تازه اومده بود به بازارهای عطر ایران ، یه 50 میلشو گرفتم 27 تومن از نوع ادوکلن ، یه مقدار نسبت به 100 میلش کوتوله بود یعنی مثل خیلی عطرای دیگه نبود که مدل 50 میلشون از نظر ابعاد مقداری کوچکتر بودند بلکه از قدش بریده بود و دربش خیلی براش بزرگ دیده میشد اما بوی نسبتا خوبی داشت فقط خیلی موندگاریش کم بود حدود یکی دو ساعت و پخشش هم نهایتا نیم ساعت بود ، یه بوی خنک شیرین کمی ترش و کمی تند مرکباتی از نوع مرکبات زرد و نارنجی با مقداری روایح دریایی که اولش مقداری تند بود و بینی را میسوزاند و بعد کم کم ملایم میشد و بوی شاد و مفرحی داشت اما دیگه خیلی ضعیف پخش میشد ، بعدها که نوع قویتر ادوتویلتش اومد دیگه تمدیدش نکردم چون عطرای جدید و بهتری اومده بود به بازار مثل ورساچه پور هوم و لالیک سفید که هم خوشبوتر بودند و هم اینکه پرفورمنس بهتری داشتند و هنوز هم جزو عطرای خیلی خوب و خنک محسوب میشن ، دیگه دوران کلینیک Happy سر اومده و ارزش خرید نداره بخصوص برای افرادی که عطرهای سنگین و متین با تمهای گرم یا خنک باکلاس دوست دارند ، خدا بیامرزدت کلینیک Happy هر روز که ازت استفاده میکردم اون روز برام خوب بود و اومد داشت یعنی هم درآمد بهتری داشتم و موفق تر بودم و هم بیشتر بهم خوش میگذشت اما الان مدتی هست که با لالیک سفید اینجوری شده .

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (6) (1)

نظر خود را بنویسید!

4 محصول مشابه

6,490,000 تومـان 7,500,000 تومـان -1,010,000 تومـان

6,000,000 تومـان 6,800,000 تومـان -800,000 تومـان

9,650,000 تومـان 11,100,000 تومـان -1,450,000 تومـان

منو