پرفیوم کاستوم نشنال Soul

Costume National Soul Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Costume National

شاخه: عطر کاستوم نشنال

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه کاستوم نشنال سول

عطر زنانه و مردانه کاستوم نشنال مدل Soul از خانواده ادویه‌ای، حیوانی، چرمی، معطر، بالزامیک و روایح تازه بوده و درون آن از روایح چوب عود، کهربا، وانیل و نعناع هندی استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد. این عطر دارای روایح جذاب ادویه‌ای و کهربایی بوده و مناسب برای استفاده بانوان و آقایانی طراحی شده که به روایحی همچون هل و گل شمعدانی علاقه‎مند هستند.
برند مشهور کاستوم نشنال عطر ادویه‌ای سول را در سال 2015 به جهان ارائه نمود. استفاده از این عطر به بانوان و آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان توصیه می‌شود. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام دومینیک روپیون (Dominique Ropion) انجام شده است.
"Soul یک احساس خالص است. این رایحه منحصر به فرد به منظور تجسم ذات و روح CoSTUME NATIONAL ایجاد شده است. رایحه گرم این عطر حول یک عنصر نمادین شکل می‌گیرد: کهربای خالص. کهربا یکی از محبوب‌ترین‌ روایح طراحان عطر بوده و بیانگر آزادی و ظرافت مطلق است."
برند Costume National برای تولید این عطر با عطرساز معروف Dominique Ropion همکاری کرد تا این رایحه شرقی را با شخصیتی قوی و منحصر به فرد خلق کند. درون این عطر از مواد با کیفیت و کمیاب اولیه استفاده شده که برخی از آنها از آزمایشگاه معتبر LMR در گراس به دست می‌آیند که توسط فناوری‌های برتر عطری گرم، حسی، ظریف و کاریزماتیک ایجاد می‌شوند که روح واقعی CoSTUME NATIONAL را تجسم می‌بخشد.

ادکلن زنانه و مردانه کاستوم نشنال سول
شیشه خالص و جامد این عطر رنگ طبیعی و زیبای نارنجی عطر را نشان می‌دهد و با آرم مشکی نمادین تزئین شده است. جعبه مشکی و مات این عطر با روکش ملایم ساخته شده که با شدت لوگوی نارنجی رنگ در تضاد است و در نتیجه یک خلاقیت پیچیده، قوی و منحصر به فرد است. این عطر به صورت عطری با حجم 100 میلی لیتری موجود است.
نت آغازین عطر سول ترکیبی از روایح هل، فلفل صورتی و ترنج بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح چوب عود، چرم و گل شمعدانی را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح عنبرسائل، وانیل و نعناع هندی است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده و بعد از گذشت چندین ساعت نیز کماکان می‌توان روایح جذاب آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خیلی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Soul محصولی از برند نامدار کاستوم نشنال و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Costume National Soul

نت آغازی: هل، فلفل صورتی و ترنج

نت میانی: چوب عود، چرم و گل شمعدانی

نت پایانی: عنبرسائل، وانیل و نعناع هندی

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115814
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتپرفیوم
ساختار رایحهادویه‌ای . چوب عود . کهربا . وانیل . حیوانی . چرم . معطر . بالزامیک . روایح تازه . تند . نعناع هندی
گروه بویاییشرقی ادویه ای
طبعگرم
نت آغازینهل . فلفل صورتی . ترنج
نت میانیچوب عود . چرم . گل شمعدانی
نت پایهعنبرسائل . وانیل . نعناع هندی
عطرسازDominique Ropion
سال عرضه2015
مبدا برندایتالیا
برچسب عطر زنانه کاستوم نشنال, عطر مردانه کاستوم نشنال, پرفیوم کاستوم نشنال

نوشتن نظر

پرفیوم کاستوم نشنال Soul

Costume National Soul Parfum

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو