پرفیوم کاستوم نشنال Scent Intense

Costume National Scent Intense Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Costume National

شاخه: عطر کاستوم نشنال

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر مردانه کاستوم نشنال سنت اینتنس

عطر مردانه کاستوم نشنال مدل Scent Intense از خانواده چوبی، ادویه‌ای، بالزامیک، گلی، مرکبات و روایح تازه بوده و درون آن از روایح کهربا، نعناع هندی و گل سفید استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد. این عطر دارای روایح جذاب چوبی و کهربایی بوده و مناسب برای استفاده آقایانی طراحی شده که به روایح گل‌ها و نت‌های چوبی علاقه‎مند هستند.
برند مشهور کاستوم نشنال نسخه پرفیوم عطر چوبی سنت اینتنس را در سال 2006 به جهان ارائه نمود. استفاده از این عطر به آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان به خصوص فصل پاییز توصیه می‌شود.
عطر Scent Intense در سال 2006 در یک نسخه ویژه مجددا بازسازی شد که عطری با دنباله‌ای بسیار عجیب و غریب و شدید نسبت به نسخه قبلی بود و در جعبه‌ای مجلل طراحی شده است. ترکیب اصلی نسخه ادو پرفیوم عطر Scent Intense با افزایش غلظت همراه با تزریق یک ماده کمیاب و گرانبها درون نسخه پرفیوم اصلاح شد. این عصاره صمغ مرمکی بوده که با بالاترین کیفیت به دست آمده است. این عصاره منجر به احساسی‌تر و عجیب‌تر شدن هر چه بیشتر این عطر می‌شود و با جذابیت خود حواس را برای افراد به ارمغان می‌آورد.
این عطر دارای سایه‌های عمیق و مرموزتر از نسخه اصلی بوده و با رایحه‌های تصفیه شده‌ای همچون چای سبز و ترنج آغاز می‌شود و در میانه‌های این عطر با گل یاس و گل ختمی ادغام می‌شود. طراحی بطری این عطر توسط طراحی به نام انیو کاپاسا (Ennio Capasa) انجام شده و درون شیشه‌ای به رنگ قرمز طراحی شده است. با این حال بطری این عطر با یک آرم طلایی و مهر داغ غنی شده است. این جعبه مخملی زیبا یک راز را فاش می‌کند و یک جا کلیدی گرانبها با سه کره شیشه‌ای بوده که یکی از آنها با سنگ سواروسکی تزئین شده است که  این سنگ از سنت باستانی گیشاهای ژاپنی الهام گرفته شده است.
نت آغازین عطر سنت اینتنس ترکیبی از روایح چای سبز و ترنج بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح گل یاسمن و گل ختمی را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح صمغ مرمکی، کهربا، نعناع هندی و نت‌های چوبی است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و بعد از گذشت چندین ساعت نیز کماکان می‌توان روایح جذاب آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی بسیار قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود.
عطر Scent Intense محصولی از برند نامدار کاستوم نشنال و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر مردانه Costume National Scent Intense

نت آغازی: چای سبز و ترنج

نت میانی: گل یاسمن و گل ختمی

نت پایانی: صمغ مرمکی، کهربا، نعناع هندی و نت‌های چوبی

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115806
مناسب برایآقایان
غلظتپرفیوم
ساختار رایحهکهربا . چوبی . ادویه‌ای . بالزامیک . نعناع هندی . گلی . گل سفید . مرکبات . روایح تازه . تند
گروه بویاییچوبی
طبعگرم
نت آغازینچای سبز . ترنج
نت میانیگل یاسمن . گل ختمی
نت پایهصمغ مرمکی . کهربا . نعناع هندی . نت‌های چوبی
سال عرضه2006
مبدا برندایتالیا
برچسب عطر مردانه کاستوم نشنال, پرفیوم کاستوم نشنال

نوشتن نظر

پرفیوم کاستوم نشنال Scent Intense

Costume National Scent Intense Parfum

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو