ادو پرفیوم سوپرانی D Soir

Luciano Soprani D Soir Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Luciano Soprani

شاخه: عطر لوسیانو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه سوپرانی دی سوآ (د سویر)

عطر زنانه لوچیانو سوپرانی مدل D Soir از خانواده گلی، پودری، چوبی، مرکبات، میوه‌ای، چرمی، معطر و ادویه‌ای بوده و درون آن از روایح گل سفید و مشک استفاده شده و طبعی گرم دارد.
عطر گلی-میوه‌ای دی نوآ محصولی از برند مشهور لوچیانو سوپرانی بوده که برای اولین بار در سال 2009 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در فصول بهار، پاییز و زمستان است.
عطر جدیدی از خانه لوچیانو سوپرانی که از داستان‌هایی در مورد زنان، رازها، آرزوها، خواسته‌ها و افکار آنها الهام گرفته شده است. عطر D Soir یک حماسه بویایی را برای شما تعریف می‌کند و ایده آل برای بیرون رفتن در هنگام شب است. هر زنی دوست دارد این عطر را بپوشد و جذابیت خاصی را برای خود فراهم آورد.

ادکلن زنانه سوپرانی دی سویر


عطر D Soir در یک ظرف تیره و ظریف که با جزئیات طلایی تزئین شده وارد بازار شده است. این عطر رایحه‎های عجیب و غریب ادویه‌جات را به خود اختصاص می‌دهد که در بالای این ترکیب با رایحه اغوا کننده پوست میوه‌ای توت سیاه و جریان مرکباتی ترنج یافت می‌شود. قلب این عطر شامل امواج گلی از ماگنولیا، گل رز، یاسمن، فریزیا، زنبق دره و هلیوتروپ بوده که سمفونی گل و ظرافت شیرین را ایجاد می‌کند. نت پایه نیز حاوی آکوردهایی از چوب صندل و وتیور همراه با چرم، زنبق، مشک، کهربا و پوست هلو است.
نت آغازین عطر دی سوآ مرکب از روایح ادویه‌جات، ترنج و انگورفرنگی سیاه بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح فریزیا، گل یاسمن، گل برف، مگنولیا، گل رز و گل آفتاب پرست است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چرم، مشک، علف خس خس، گل زنبق، چوب صندل، هلو و کهربا تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و از قیمتی عالی برخوردار است.
عطر D Soir محصولی از برند نامدار لوچیانو سوپرانی و ساخت کشور ایتالیا است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Luciano Soprani D Soir

نت آغازی: ادویه‌جات، ترنج و انگورفرنگی سیاه

نت میانی: فریزیا، گل یاسمن، گل برف، مگنولیا، گل رز و گل آفتاب پرست

نت پایانی: چرم، مشک، علف خس خس، گل زنبق، چوب صندل، هلو و کهربا

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه سوپرانی مدل دی سوآ را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Luciano Soprani تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116715
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگلی . گل سفید . پودری . چوبی . مرکبات . میوه‌ای . چرم . مشک . معطر . ادویه‌ای
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعگرم
نت آغازینادویه‌جات . ترنج . انگورفرنگی سیاه
نت میانیفریزیا . گل یاسمن . گل برف . مگنولیا . گل رز . گل آفتاب پرست
نت پایهچرم . مشک . علف خس خس . گل زنبق . چوب صندل . هلو . کهربا
سال عرضه2009
مبدا برندایتالیا
برچسب عطر زنانه سوپرانی, ادو پرفیوم سوپرانی

نوشتن نظر

ادو پرفیوم سوپرانی D Soir

Luciano Soprani D Soir Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو