شامپو مو ماوی Vanilla Bean

Maui Vanilla Bean Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Maui

شاخه: شامپو سر ماوی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو ماوی Vanilla Bean

موهای وز شده موی ناسالم هستند. موهای وز شده به موهایی گفته می شود که به حدی آسیب دیده اند که توانایی خود را برای حفظ بافت اولیه خود از دست داده اند. برای ترمیم و تقویت موهای وز برند 

Maui شامپو اختصاصی تولید کرده است که ترکیبات آن حاوی مواد طبیعی می باشد و فاقد هر گونه مواد مضر آسیب زا مو از جمله سیلیکون و سولفات می باشد.

شامپو مو Vanilla Bean از برند Maui در حجم 385 میلی لیتر عرضه شده است و ساخت کشور آمریکا می باشد.

ترکیبات شامپو مو ماوی Vanilla Bean

ترکیبات طبیعی این شامپو شامل عصاره آلوئه ورا، روغن دانه کوکوئی، دانه وانیل و کره کاکائو می باشد که در ادامه به خواص آن ها می پردازیم :

کره کاکائو و روغن دانه کوکوئی به حفظ تولید روغن سالم کمک می کند. این به کاهش شوره سر و تقویت رشد موهای سالم کمک می کند. کره کاکائو به عنوان یک مرطوب کننده دارای خواص درمانی و نرم کنندگی است که موهای شما را شاداب و سالم می کند. فولیکول های مو را قوی تر می کند که به طور طبیعی منجر به موهای ضخیم تر و قوی تر می شود.

دانه وانیل به دلیل اثرات فراوانی که روی مو و پوست دارد، اغلب در محصولات بهداشتی و زیبایی گنجانده می شود. می تواند به طور قابل توجهی مو را تقویت کند و جریان خون را در پوست سر تحریک کند و رشد را تشویق کند و از نظر زیبایی شناسی موها را بیشتر کند.

وقتی صحبت از موهای سالم به میان می آید، آلوئه ورا در درجه اول برای درمان درماتیت سبورئیک، بیماری که باعث خارش، بثورات پوست سر و شوره سر می شود، استفاده می شود. مزیت اصلی آلوئه ورا در اینجا توانایی آن در پاکسازی عمیق پوست سر و از بین بردن باکتری ها است که به نوبه خود رشد موهای قوی تر را تضمین می کند.

علاوه بر این، آلوئه ورا به دلیل داشتن ویتامین و آنتی اکسیدان غنی، فولیکول ها را تغذیه می کند و یک سپر محافظ در اطراف ساقه مو ایجاد می کند و می تواند به تقویت رشد مو کمک کند.

خرید شامپو مو ماوی Vanilla Bean

شما میتوانید شامپو مو ماوی Vanilla Bean را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Maui تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117756
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای وز
سایر توضیحاتضد وز، آبرسان، ترمیم کننده قوی مو
پارابنندارد
عصارهحاوی عصاره آلوئه ورا، روغن دانه کوکوئی، دانه وانیل و کره کاکائو
سولفاتندارد

نوشتن نظر

شامپو مو ماوی Vanilla Bean

Maui Vanilla Bean Hair Shampoo

نوشتن نظر

5 محصول مشابه

منو