شامپو مو ماوی Coconut Oil

Maui Coconut Oil Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Maui

شاخه: شامپو سر ماوی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

350,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو ماوی Coconut Oil

موهای فر و مجعد برای داشتن فرهای خوش حالت باید از روتین مویی مناسب استفاده کنند داشتن شامپو تخصصی موهای فر یکی از ملزومات روتین مراقبت از موی فر می باشد.شامپو Coconut Oil ماوی مناسب برای موهای فر و مجعد فرموله شده است. شامپو کوکونات اویل از برند ماوی دارای فرمولاسیون 100 درصد گیاهی و حاوی حاوی روغن نارگیل ، کره پاپایا و عصاره پلومریا می باشد.این محصول فاقد هر گونه مواد مضر از جمله سیلیکون ، پارابن و سولفات می باشد.

فواید ترکیبات شامپو مو ماوی Coconut Oil

ترکیبات کوکونات اویل حاوی مواد مغذی مو می باشد که در ادامه به فواید آن می پردازیم :

یکی از مزایای اصلی پاپایا در شامپو کوکونات اویل ماوی برای مو، توانایی آن در افزایش رشد مو است. پاپایا حاوی اسید فولیک است که به بهبود گردش خون در پوست سر و فولیکول های مو کمک می کند. این به نوبه خود فولیکول های مو را نیز تغذیه می کند و سپس باعث رشد موی سالم می شود.

پاپایا برای پوست سر مستعد شوره بسیار مفید است. شوره سر اغلب به دلیل خشکی پوست سر ایجاد می شود. پاپایا پوست سر خشک را مرطوب می کند و همچنین به از بین بردن شوره سر کمک می کند. علاوه بر این، حاوی آنزیم پاپائین است که پوست روی پوست سر را لایه برداری می کند و همچنین سلول های مرده پوست را که شبیه پوسته های سفید روی پوست سر هستند، از بین می برد. به این ترتیب، پاپایا در شامپو ماوی نه تنها شوره سر را کنترل می کند، بلکه به پاکسازی تجمعات روی پوست سر نیز کمک می کند. دانه های پاپایا نیز برای از بین بردن شوره سر مفید هستند. آنها دارای خواص ضد قارچی هستند و به کنترل شوره سر کمک می کنند، به خصوص اگر به دلیل عفونت قارچی باشد.

پاپایا خاصیت حالت دهنده عالی مو دارد. حاوی مقدار زیادی ویتامین A است که باعث تولید سبوم می شود. سبوم روی پوست سر ما به نرمی و لطافت مو کمک می کند. محتوای بالای آب موجود در پاپایا نیز برای هیدراته نگه داشتن مو مفید است.

خواص ترکیب این گیاهان و روغن نارگیل، یک اثر مرطوب کنندگی پیشرونده و طولانی مدت همراه با یک عمل ترمیم کننده و محافظتی برای پوست و مو و همچنین یک اثر نرم کننده و سفت کننده را ارائه می دهد.

عصاره پلومریا در ترکیبات شامپو مو ماوی ، پوست سر شما را نرم و محافظت می‌کند. این روغن که در ترمیم و تغذیه موها استفاده می شود، و باعث درخشش و درخشندگی موهای خشک، آسیب دیده یا مجعد می شود.

نحوه ی استفاده از شامپو مو ماوی Coconut Oil

شامپو مو ماوی به دلیل وجود ترکیبات طبیعی مناسب استفاده ی روزانه می باشد و شما با خیال راحت در هر با استحمام می توانید از آن استفاده کنید. جهت استفاده مقدار مناسبی از شامپو را با توجه به حجم موهایتان بر روی موهای خیس ماساژ دهید و پس از 2 الی 3 دقیقه آبکشی کنید.

خرید شامپو مو ماوی Coconut Oil

شما میتوانید Maui Coconut Oil Hair Shampoo را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Maui تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117753
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبموهای فر و مجعد
پارابنندارد
عصارهحاوی روغن نارگیل ، کره پاپایا و عصاره پلومریا
سولفاتندارد

نوشتن نظر

شامپو مو ماوی Coconut Oil

Maui Coconut Oil Hair Shampoo

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو